-
Navigare recentă 0 membri
Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
-
-
-
Inregistrare/Autentificare
Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.
-
ForumDuster.ro pe Facebook
-
Topicuri
-
Postări
-
De ninoniculescu · Postat
Tensiunea la priza de bricheta sta la 14.4-14.8V in timpul mersului doar daca aprind faza scurta (deci renunt la Auto). Doar cu pozitiile aprinse, se apropie 13.4-13.8V daca dau aeroterma la maxim. E ciudat ca dezaburirea (luneta si oglinzi), consumator mare, nu implica 'pilotul' sa incarce... Pe mentinere constanta a acceleratiei, inclusiv pe Cruise Control, nu mi se pare totusi normal sa am doar 12.2V, sa alimentez consumatorii din baterie (probabil daca tensiunea ar scade la bornele bateriei sub 80% (AGM?), ar porni incarcarea, nu stiu...); sunt de acord ca daca 'calc' pedala, sa se decupleze alternatorul de la furnizare curent de incarcare, si compresoul AC sa se decupleze (nu ca asta n-as face asa si cand stai pe loc, porneste-se opreste singur - Dacia zice ca e normal (adica va avea o viata foarte scurta...)). Am mers ieri la temperaturi externe intre -12 si -4 grade (cu zapada in permanenta in compartimentul motor in zona filtru de aer, calculator injectie, baterie...), comportamentul acesta al incarcarii ma intriga si nu pot sa nu ma intreb daca nu poate fi corectat... -
Unde sunt 5-10 persoane? Ca de cand urmaresc grupurile de facebook legat de Duster 2 si mai ales pe grupul Trails amintit mai sus, sunt mult mai multe persoane cu probleme, numai sa stii sa cauti. Si problemele sunt cam generale. Daca vrei sa observi un lucru, il observi, iar daca nu iti pasa, nu-l observi. E la fel ca la vibratia ce o face haionul, unii spun ca nu au acea vibratie cand ii intrebi prima oara si cand mai vorbesc cu acele persoane dupa un timp, imi zice ca parca aude ceva vibrand in spate. Hai sa fim seriosi si realisti. Daca esti tehnic si simti masina cand o conduci, nu ai cum sa nu observi anumite lucruri, indiferent de ce masina vorbim, deoarece sunt sigur ca niciuna nu este perfecta. Da la Duster, chiar daca schimbi anumite piese pe garantie si nu generalizez, ma refer strict la timonerie, problema reapare. Cum e posibil ca noul Sandero 3 prezentat in showroom, sa prezinte dificultati de a intra in treapta a 6 a. Timpul va vorbi si vom vedea/auzi plangeri si despre marea timonerie de la Logan/Sandero 3. Scuze pentru off. Sa auzim de bine!
-
De PufarinaUcigasa · Postat
Timoneria se schimbă pe garanție. Iar treaba cu rezonanța e ceva foarte greu de depistat, indiferent de marcă. Mai ales că se întâmplă în mers, la o treaptă superioară de viteze și nu o pot ridica pe elevator și observa. Iar din feedbackul primit atât aici, cât și pe grupurile de Facebook ( Trails și Duster Romania ) sunteți maxim 5-10 persoane care au avut probleme cu anumite piese care rezonau și care s-au rezolvat. Dar la fiecare aproape era altceva și în mare parte, din cauza că s-a umblat și nu s-a strâns înapoi. Rar, dar nu improbabil, să fi venit așa din fabrică însă ar trebui un întreg lot să fie cu probleme (peste 100 mașini). -
da da. si eu ma intrebasem intial ( acum vreo cateva luni ) ce i cu valorile alea dar m-am lamurit. frumos explicat,@t0rquemada ! vezi ca poti sa eviti asta f simplu ( nu mi amintesc acum exact ) - fie mergi doar cu luminle de zi , fie aprinzi si pozitiile . intr- unul din scenarii, efectul "pilotarii " se reduce si sta in zona 14.x . ma rog- eu am testat pe o vreme cam rece ( -9) si masinuta "lupta " sa urce bateria cat mai repede, la drum lung se estompa.
-
De ninoniculescu · Postat
Multumesc frumos @PPV si @t0rquemada !!!
-
-
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.