Sari la conținut

Consum exterior 8


Postări Recomandate

Va salut domnilor! 

Mi-am cumpărat un Duster din 2010 de care sunt foarte incantat dar cu o mica excepție. Am consumul in exterior de 8% ( minimul a fost de 7,6%) si nu înțeleg cauza. Am cauciucuri M S ulei si filtre schimbate. Ce credeți ca se întâmplă cu el? Ce trebuie sa curat sau sa schimb? Sper ca nu ma puneți sa imi schimb masina 🙂

Credeți ca este un consum normal pentru ca este veche de 10ani?

Va mulțumesc ! 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 10 ore, Razvan85 a spus:

Va salut domnilor! 

Mi-am cumpărat un Duster din 2010 de care sunt foarte incantat dar cu o mica excepție. Am consumul in exterior de 8% ( minimul a fost de 7,6%) si nu înțeleg cauza. Am cauciucuri M S ulei si filtre schimbate. Ce credeți ca se întâmplă cu el? Ce trebuie sa curat sau sa schimb? Sper ca nu ma puneți sa imi schimb masina 🙂

Credeți ca este un consum normal pentru ca este veche de 10ani?

Va mulțumesc ! 

Sunt multe cauze care duc la creșterea consumului de carburant.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dacă în exterior nu mergi în permanență între 3500-4750 turații, nu e normal. Mai ales dacă a fost servisat corect.

Verifică așa :

- presiune roți ( până în 2.2 )

- să nu fie vreo roată înfrânată ( saboți blocați sau etrier blocat ) - apropo, tamburii spate s-au curățat vreodată ?

- filtrele sunt originale ? L-ai schimbat și pe cel de combustibil ?

- uleiul este cel recomandat ( Elf sau Dacia Oil Premium ) ?

- alimentat cu motorină de la o stație și firmă mai serioasă (Rompetrol, OMV, nu Lukoil... )

Și câți km are mașina ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Tensiunea la priza de bricheta sta la 14.4-14.8V in timpul mersului doar daca aprind faza scurta (deci renunt la Auto). Doar cu pozitiile aprinse, se apropie 13.4-13.8V daca dau aeroterma la maxim. E ciudat ca dezaburirea (luneta si oglinzi), consumator mare, nu implica 'pilotul' sa incarce... Pe mentinere constanta a acceleratiei, inclusiv pe Cruise Control, nu mi se pare totusi normal sa am doar 12.2V, sa alimentez consumatorii din baterie (probabil daca tensiunea ar scade la bornele bateriei sub 80% (AGM?), ar porni incarcarea, nu stiu...); sunt de acord ca daca 'calc' pedala, sa se decupleze alternatorul de la furnizare curent de incarcare, si compresoul AC sa se decupleze (nu ca asta n-as face asa si cand stai pe loc, porneste-se opreste singur - Dacia zice ca e normal (adica va avea o viata foarte scurta...)). Am mers ieri la temperaturi externe intre -12 si -4 grade (cu zapada in permanenta in compartimentul motor in zona filtru de aer, calculator injectie, baterie...), comportamentul acesta al incarcarii ma intriga si nu pot sa nu ma intreb daca nu poate fi corectat...
    • Unde sunt 5-10 persoane? Ca de cand urmaresc grupurile de facebook legat de Duster 2 si mai ales pe  grupul Trails amintit mai sus, sunt mult mai multe persoane cu probleme, numai sa stii sa cauti. Si problemele sunt cam generale. Daca vrei sa observi un lucru, il observi, iar daca nu iti pasa, nu-l observi. E la fel ca la vibratia ce o face haionul, unii spun ca nu au acea vibratie cand ii intrebi prima oara si cand mai vorbesc cu acele persoane dupa un timp, imi zice ca parca aude ceva vibrand in spate. Hai sa fim seriosi si realisti. Daca esti tehnic si simti masina cand o conduci, nu ai cum sa nu observi anumite lucruri, indiferent de ce masina vorbim, deoarece sunt sigur ca niciuna nu este perfecta. Da la Duster, chiar daca schimbi anumite piese pe garantie si nu generalizez, ma refer strict la timonerie, problema reapare. Cum e posibil ca noul Sandero 3 prezentat in showroom, sa prezinte dificultati de a intra in treapta a 6 a. Timpul va vorbi si vom vedea/auzi plangeri si despre marea timonerie de la Logan/Sandero 3. Scuze pentru off. Sa auzim de bine!
    • Timoneria se schimbă pe garanție. Iar treaba cu rezonanța e ceva foarte greu de depistat, indiferent de marcă. Mai ales că se întâmplă în mers, la o treaptă superioară de viteze și nu o pot ridica pe elevator și observa. Iar din feedbackul primit atât aici, cât și pe grupurile de Facebook ( Trails și Duster Romania ) sunteți maxim 5-10 persoane care au avut probleme cu anumite piese care rezonau și care s-au rezolvat. Dar la fiecare aproape era altceva și în mare parte, din cauza că s-a umblat și nu s-a strâns înapoi. Rar, dar nu improbabil, să fi venit așa din fabrică însă ar trebui un întreg lot să fie cu probleme (peste 100 mașini).
    • da da. si eu ma intrebasem intial ( acum vreo cateva luni ) ce i cu valorile alea dar m-am lamurit. frumos explicat,@t0rquemada !   vezi ca poti sa eviti  asta f simplu ( nu mi amintesc acum  exact ) - fie mergi doar cu luminle de zi , fie aprinzi si pozitiile . intr- unul din scenarii, efectul "pilotarii " se reduce si sta in zona 14.x . ma rog- eu am testat pe o vreme cam rece ( -9) si masinuta "lupta " sa urce bateria cat mai repede, la drum lung se estompa.
×
×
  • Creează nouă...