Sari la conținut

PLACUTE DE FRANA


Postări Recomandate

Eu le-am schimbat ieri. Aveau 34000 si mai tineau (zicea omul din service) vreo 5-6000. Dar am decis sa le schimb pentru ca mi se parea ca pedala e cam moale (acu s-ar putea sa mi se para doar pentru ca, de ceva timp, conduc in oras Polo-ul sotiei si masinuta are o pedala foarte "tare").

 

Cert e ca nu pot sa-mi dau seama daca doar mi se pare sau asa e pentru ca primii 200 km, dupa ce schimbi placutele, frana e oricum mai moale.

 

Ca fapt divers (off topic da nu dureaza mult), in cadrul operatiunii de ieri am schimbat si cauciucurile de iarna si cand au scos gumele de vara mi-au zgariat o janta destul de nasol. Mi-o repara saptamana viitoare moka da trebuie sa las masina o zi la ei. Asta e, shit happens.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 94
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Daca si la 150 de lei sunt scumpe placutele de origine... Atunci ma las de vandut piese de duster.  

Nu am afirmat "de origine"! Pentru mine, un set bun de placute de frane, nu este neaparat cel de origine! Cum au mai spus si altii, exista multe companii care fac piese de calitate! Si... chiar daca

Intrebarea este care-i siguranta cu alea ieftine ca... numarul de seturi schimbate, nu conteaza!

Posted Images

Eu le-am schimbat ieri. Aveau 34000 si mai tineau (zicea omul din service) vreo 5-6000. Dar am decis sa le schimb pentru ca mi se parea ca pedala e cam moale (acu s-ar putea sa mi se para doar pentru ca, de ceva timp, conduc in oras Polo-ul sotiei si masinuta are o pedala foarte "tare").

 

Cert e ca nu pot sa-mi dau seama daca doar mi se pare sau asa e pentru ca primii 200 km, dupa ce schimbi placutele, frana e oricum mai moale.

 

Ca fapt divers (off topic da nu dureaza mult), in cadrul operatiunii de ieri am schimbat si cauciucurile de iarna si cand au scos gumele de vara mi-au zgariat o janta destul de nasol. Mi-o repara saptamana viitoare moka da trebuie sa las masina o zi la ei. Asta e, shit happens.

 

Si eu tot din acelasi considerent le-am schimbat cu 5000 de km mai devreme, imi place sa fie pedala tare si sigura.

In primii 100-200 de km placutele se pasuiesc pe discurile uzate neuniform, si de aia e mai moale. Tu chiar daca apesi, nu exista pata de contact suficienta intre placuta si santurile discului.

Ca fapt divers, daca sunt inapti, eu as pune rezerva pentru 1 zi si le-as lasa doar roata. Doar ca sa reduci riscul de a mai zgaria si altceva...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Am gasit niste placute Textar pentru Duster. Stiam de ele ca sunt bune spre premium, Mercedes echipa masinile cu Textar parca. Ar deveni al treilea set de placute al masinii in 56.000km. Mi se pare un pic cam devreme, asa repede se mananca cele stock? Cam la cate seturi de placute trebuie schimbate discurile? Am vazut ca marginea lor nu e asa mare, pana in 1mm.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mda, dubios a fost al doilea set de fapt.. Cele originale le-am schimbat la 40.000 si ceva de km, iar al doilea set vad ca m-au tinut nici 15.000 km... Probabil au fost dintr-un stoc facute pe vaporas in Herastrau, cine stie... Oricum, cele Textar le-am gasit la 133 lei, ceea ce nu mi se pare mult deloc, chiar daca ma tin si ele tot 15.000km. Nu m-am avantat sa iau cele mai scumpe, Ferodo la 200 de lei :) (Ma umfla rasul la preturile astea, pentru la Honda m-au costat un set de placute la reprezentanta de m-a umflat plansul...)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...