Sari la conținut

Probleme esp și nu numai ....


Postări Recomandate

Anularea pentru roller bench (vezi dieselgate de la VW) : posibil să o dezactivezi dar nu o vei mai putea activa din nou fără reprogramare & dureri de cap.

Simplu fapt că pe un HJDph2 ai un bosch cu ultima versiune de soft și poate ultima calibrare nu înseamnă că poți activa și dezactiva după dorință niste funcții: 

- că poate merg și e ok

- nu merg și revii la configurația inițială

 -nu merg și nici nu mai poți reveni la configurația inițială.

Evident e și bonusul modifici ceva, nu merge și moare și calculatorul respectiv -atunci se vede cine are cu ce hw+sw+$ și ăilalți care dau din umeri și pleacă, că pe tutorialele dă pă net nu au și situația asta.

  • Like 1
  • Mulțumesc! 1
  • Trist 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 54
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Dupa mai multe zile si vizite pe la mecanici iscusiti ai reprezentantelor din Pitesti am reusit sa rezolv problema.Mi-a fost un pic greu la mufa de la pompa abs ca e mai greu accesibila dar totul este

Pe gheață deja trebuie să umbli la presiunea din pneuri, sistemele de asistență nu te ajută nici la 4x4 în plus mai sunt și legile fizicii.  - vezi videourile lui Cosmin MCS cu Duster ph2 și mai nou c

Duster 2013 poate fi Duster ph1 sau Duster ph2. ESP se poate aprinde doar dacă ai umblat la volan (montat alt volan ) și/sau ai o problemă la roți (senzorii abs). Contactul poate rămâne pus

Posted Images

Da, eu dezactivam ESP la fostul Sandero Stepway permanent şi activam înainte de ITP să nu mă cert cu boul ăla de gigel

Nu am păţit niciodată ce spuneţi voi aici, de fapt nici nu mă interesează prostiile voastre,

Eu am dat soluţie pentru cine are nevoie, voi,  *******..... să fiţi sănătoşi.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ca acum si aici pe acest forum NU ai dat o solutie “completa”, in alta parte ai scris /atasat asta:

Citat

alfabit : Yes, possible, me too i use to drive my sandero stepway winter season ASR off by DDT2000 diagnose deactivation, no issues for me. Interesting is the car is fitted dashboard LED esp off which remains on along with its pair esp warning on. We can find ABS ESC ecus firmware which could enable ASR off button ( on 4x4 ver of duster only for max speed 30 kmh ), me tryied on my car but it is not working so the simplest solution was to deactivate perm asr by diag mode ddt. Look the pics attached for you my friend:

 

alfabit1.jpg.01bf08abf8c4ab01102a3f219122410b.jpgalfabit3.jpg.3c756bc6ce66fbf02fe049e81a98cfab.jpgalfabit2.jpg.b0569b445ab8412bf89604a09c7f9b28.jpg

si ai primit si “raspunsul” la solutia ta :yes::

Citat

I tried this long time ago and I finished in dacia service.... I can disable asr but I can't re-enable it. The ECU disable also the abs, HSA and esp with errors. No way from ddt4all...I retried now. My abs led blinks when I read abs configuration in ddt4all. If I try to write new configuration of esc button, ddt4all show me an error message. (dacia Duster 1.0 GPL prestige)

Deci asa cum bine si corect s-a scris anterior :thumbsup: functie de model, an de fabricatie si versiune soft sunt cele trei variante posibile, sunt useri care au reusit asta dar si altii care au avut probleme, nu au putut sa “activezi perioada de vară” si a fost nevoie chiar de reprogramare, neavand evident nici macar un back-up facut al configuratiei, doar au urmat mecanic “click-next” niste tutoriale aiurea sau “solutii” incomplete :( (asa ca inainte de a trimite doar ca ex o comanda 2E4B3EAA = DataWrite.ASR function inhibition state este bine sa se stie /asigure :excl: ca se poate trimite si una de activare 2E4B3E00 plus 224B3E si sa se primeasca raspunsurile corespunzatoare). Altfel reactivarea “in perioada de vara” s-ar putea sa fie si cu “surprize -surprize”, iar “solutia” ta poate sa fie chiar si paguboasa, inclusiv pentru prietenii tai “profesionisti” :-D, taximetristi.

 

 

 

Editat de Gil26
subliniere
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 7 ore, alfabit a spus:

Da, eu dezactivam ESP la fostul Sandero Stepway permanent şi activam înainte de ITP să nu mă cert cu boul ăla de gigel

Nu am păţit niciodată ce spuneţi voi aici, de fapt nici nu mă interesează prostiile voastre,

Eu am dat soluţie pentru cine are nevoie, voi,  *******..... să fiţi sănătoşi.

Cu scuze daca s-a discutat - nu inteleg de ce este nevoie de activare/dezactivare? Ce anume nu face masina sau care este problema?  Am mers cu Dusterul meu (150 CP, 1.3.gpf , 4x4) si n-am intalnit nicio problema cu el "stoc". Multumesc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cineva cu HJDph2 4x2, în condiții de gheață pe jos nu reusește să plece de pe loc. De aici altcineva relata experiența sa cu dezactivarea ESP pe un Sandero II Stepway  (mașina fiind un monument de instabilitate în orice sens giratoriu la peste 30km/h).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dupa mai multe zile si vizite pe la mecanici iscusiti ai reprezentantelor din Pitesti am reusit sa rezolv problema.Mi-a fost un pic greu la mufa de la pompa abs ca e mai greu accesibila dar totul este ok acum.Intr-un final cu schema pusa de colegi la dispozitie am luat-o uso pe fir si am descoperit ca firul de masa de la senzorul combinat era intrerupt undeva la vreo doi centrimetri de locul unde intra in mufa.Cu un multimetru si o schema am batut patru mecanici specializati Dacia.becul esp s-a stins de la sine dar df190 si df099 au ramas memorate.Incerc cu renolink sau ddt4all sa le sterg.Dimineata am avut doar un tester cu diagzone care nu face prea multa treaba cu dacia -renault.Va multumesc pentru tot interesul dumnevoastra fara ajutorul de aici nu as fi reusit.

Editat de bogdanmihai29
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@bogdanmihai29 , am dat Like postului tau dar tin sa si iti multumesc pentru faptul ca ai revenit cu rezolvarea :thumbsup: , experienta ta putand sa fie utila si altora :yes: , inclusiv concluzia ca inainte de a schimba (sau chiar anula) orice componenta trebuie facute toate verifcarile necesare in mod conform. Toata stima si tot respectul pentru astfel de colegi care impartasesc din experienta lor!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • 1. Lichid de frână incorect (uzat/neschimbat total/schimbat cu alt tip) 2. Aerisire insuficientă rulment hidraulic. 3. Pompă comandă ambreiaj uzată (e din plastic). 4. Rulment hidraulic defect  
    • Am mutat eu topicul! Durează mult sa cauți secțiunea potrivita!
    • Salut. Nu stiu daca ai postat in sectiunea potrivita si nici daca are sau nu legatura (daca totul s-a facut in mod conform, inclusiv purjarea circuitului) cu asta: https://forumduster.ro/topic/5855-ambreiaj-15dci-șuruburi-placa-de-presiune/ sau cu asta: https://forumduster.ro/topic/5881-rulment-de-presiune-15dci-sachs-3182-654-301-pentru-cutie-6-trepte/ dar faptul ca “…  nu mai intră în viteză cu motorul pornit, doar daca ii sincronizez turația din pedala înainte să bag cutia într-o treaptă anume. Cu motorul oprit intra OK, semn că nu este problema de la cutie. Pedala este destul de moale prima jumătate, apoi are un feeling normal pe a doua jumătate, dar nu intra in viteză. Se simte în turația motorului că forțează in sincroane. …” poate avea cateva cauze iar acestea trebuie vazute /verificate fizic pe masina. Totusi am urcat (sunt prea multe sa le atasez pe forum) cateva capturi, poate sunt de folos si altor colegi, pe: https://postimg.cc/gallery/wJf97bt
    • Salutări, Am o situație neplăcută cu ambreiajul Dusterului meu: 1.5 DCI, 4x4, ambreiaj schimbat în urma cu cam 20.000 km, nu mai intră în viteză cu motorul pornit, doar daca ii sincronizez turația din pedala înainte să bag cutia într-o treaptă anume. Cu motorul oprit intra OK, semn că nu este problema de la cutie. Pedala este destul de moale prima jumătate, apoi are un feeling normal pe a doua jumătate, dar nu intra in viteză. Se simte în turația motorului că forțează in sincroane. Pare ceva problemă pe rulment de presiune, placă, sau disc de ambreiaj care nu mai culisează ok pe caneluri (a fost gresat corespunzător, doar cu vaselina din kitul de ambreiaj). Cunoașteți vreo situație specifică Dusterelor? Nu as da cutia de viteze jos fără sa fiu sigur... Este destul de mult de muncă la Duster 4x4.   Mulțumesc anticipat!
    • Salutare! Revin cu un scurt update la postarile de mai sus.  Am parcurs cam 400 km (urban) de la schimbul de ulei din cutie si .... mașina funcționează perfect. Nu ”agață” si nu mai are nici un simptom din cele menționate anterior. Sper să folosească și altora experiența prezentată de mine.  Drumuri bune să aveți!  
×
×
  • Creează nouă...