Sari la conținut

TCe 100 GPL Beige Dune


Postări Recomandate

VC aka Vocea Clientului nu e Dacia ci un serviciu (call center) externalizat, care de la un anumit nivel în sus trimit totul, direct la Dacia.

Eu așteptam emailul apoi retrăgeam plângerea sau nu retrăgeam plângerea și mergeam până în pânzele albe, în niciun caz nu retrageam de bunăvoie și nesilit de nimeni plângerea fără ceva palpabil (hărtoagă, email) legat de un gest comercial (roata de rezervă) .

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 69
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Va salut! Astazi a ajuns acasa . Duster TCe 100 GPL nou-nout, 2x4, varianta Comfort plus Media Nav si senzori de parcare acustici, cu 5 km la bord. Desi suntem in faza in care "ne cunoastem, ne i

Astazi, dupa fix o saptamana de la data reclamatiei la ANPC, am fost sunat sa imi ridic de la dealer roata de rezerva plus cric si cheie de roti. Avand in vedere ca desi am insistat sa semnez u

Ne legăm = Cine a fabricat mașina? Cine ți-a dat gestul comercial? Orice mașină fabricată de Dacia, mai ales după 2012, are dosar electronic (pe bază de VIN) în care apar toate interven

Posted Images

Acum 1 oră, Ben2020 a spus:

@t0rquemadaCand eu spun ca la "Vocea clientului Dacia" indolenta si nepasarea sunt ridicate la rang de lege, iar respectul fata de client este doar o poveste de imbrobodit fraierii, ziceti ca sunt eu nebun.

M-a sunat dl. editat, cu rugamintea de a imi retrage reclamatia pe care am facut-o la ANPC, astfel incat sa inchida sesizarea in urma rezolvarii amiabile. M-a rugat sa fac un print-screen al retragerii reclamatiei si sa i-l trimit ca raspuns la un e-mail pe care mi-l trimite el imediat. 

Ca un om civilizat si ascultator am facut exact ce m-a rugat, fara sa comentez nimic. Adica mi-am retras reclamatia, am facut print-screenul cu dovada si de azi dimineata tot astept sa primesc e-mailul care trebuia sa vina imediat :frantics:.

Seriozitate maxima :P.

Putin off.. care se leaga pana la urma de povestea ta.

Am facut cateva reclamatii la ANPC impotriva unui operator aerian, pentru recuperarea unor sume de bani (compensatii pentru intarzieri din motive operationale-adica proasta organizare-, servicii platite dar de care n-am beneficiat, zboruri anulate si la care in loc sa-mi ramburseze banii vin cu tot felul de vouchere si prostii). Pentru unele din aceste situații mi-au dat deja banii, au luat și amenda (conform răspunsului primit de la ANPC). Pentru altele inca mai astept. La un moment dat am fost sunat de la respectiva companie sa ma roage sa-mi retrag reclamatia (fara sa precizeze care anume dintre ele) si sa-i pun si pe ei in copie, fiindca tocmai au virat sumele. Le-am zis bine, mi-au multumit si asta a fost. De atunci au trecut vreo doua săptămâni, inca n-am primit nimic din banii pe care "tocmai" i-au virat, dar nici eu n-am retras vreo plângere. Morala e ca in astfel de situatii nu-i loc de sentimente sau remuscari. Sa plateasca pana la capat iar alta data sa aiba mai multa grija. Nu trebuia sa retragi reclamatia.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am primit ce am cerut, nu mai am nicio pretentie. De-aia mi-am retras reclamatia. Nu despre asta era vorba, ci de faptul ca nu pot fi seriosi nici macar atunci cand interesul e al lor, nu al meu.

On-topic: Masina merge excelent, saptamana trecuta am facut Transalpina unde nu am avut nicio problema. Chiar si la peste 2000 m altitudine a mers tot pe GPL. 720 km cu 56 litri GPL. 

Am ajuns la 3.500 km din 8 iulie si rezervorul de benzina e full ca in prima zi. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu este bine să-l ții full de benzină, mergi și pe benzină. În timp benzina își mai pierde din proprietăți. Sa mai discutat acest aspect și părerile sunt împărțite, adică câți km mergi pe benzină după câți mergi pe gaz. Eu de regulă merg pe benzină cca 40-50 km decâte ori ies pe autostradă și peste 3000 turația

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 18 ore, Ben2020 a spus:

@t0rquemadaM-a rugat sa fac un print-screen al retragerii reclamatiei si sa i-l trimit ca raspuns la un e-mail pe care mi-l trimite el imediat

Dupa 24 de ore a venit si e-mailul imediat.

Le voi raspunde si eu tot imediatLuni sau poate marti, daca nu uit pana atunci :P.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...
La 03.09.2020 la 15:52, Ben2020 a spus:

@t0rquemadaCand eu spun ca la "Vocea clientului Dacia" indolenta si nepasarea sunt ridicate la rang de lege, iar respectul fata de client este doar o poveste de imbrobodit fraierii, ziceti ca sunt eu nebun.

M-a sunat dl. editat, cu rugamintea de a imi retrage reclamatia pe care am facut-o la ANPC, astfel incat sa inchida sesizarea in urma rezolvarii amiabile. M-a rugat sa fac un print-screen al retragerii reclamatiei si sa i-l trimit ca raspuns la un e-mail pe care mi-l trimite el imediat. 

Ca un om civilizat si ascultator am facut exact ce m-a rugat, fara sa comentez nimic. Adica mi-am retras reclamatia, am facut print-screenul cu dovada si de azi dimineata tot astept sa primesc e-mailul care trebuia sa vina imediat :frantics:.

Seriozitate maxima :P.

Scuze pentru "poluarea" topicului tau, dar voiam doar sa scot in evidenta ceea ce bine spuneai... 

Inca este aceeasi descriere pentru Duster Comfort TCe100 GPL, 2WD :"Roata de rezerva de dimensiuni normale"! vezi: https://vanzari.dacia.ro/autoturisme-duster-comfort-vf1hjd20065275821.html

Sunt in aceeasi situatie cu tine, atat ca eu am luat-o pe firma si nu pot apela la ANPC.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

On topic. Pe 6 octombrie am inmatriculat definitiv masina. In fix 90 de zile am facut fix 5.000 km.

Cu exceptia faptului ca mi se pare ca scaunul a capatat putin joc (probabil suruburile slabite), totul merge perfect.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

Scaunul șoferului care se bâțâie se pare că e problemă veche și cunoscută. Am fost la dealer pentru constatare și am aflat că nu șuruburile sunt slăbite, ci sistemul de prindere e cu probleme și s-au schimbat destul de multe pe garanție.

S-a facut constatarea și  s-a comandat sistemul de prindere. Nu există pe stoc la uzină, asa ca voi avea de așteptat cam două săptămâni pâna când vine. Oare de unde vine :gandire:?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...