Sari la conținut

SL BlueLine dCi 115 4WD - 2020


Postări Recomandate

Unde mai pui vintul care este absolut independent de orice. 

Daca ai probleme de consum mai bine stai acasa. In loc de 2 drumuri cu stres mai bine faci unul eliberat de orice presiune. Unde mai pui ca potentialul calcul teoretic dat peste cap te poate lasa fara combustibil pe autostrada, de exemplu, fiind un pericol pentru trafic, caz taxat prin amenzi in unele locuri.

S-a paravorbit in acest forum despre consum. Variatiuni posibilitati etc.

' Pentru bani putini, muzica putina si falsa. '

Instrumentele de bord sunt un avertisment pentru a prevedea posibila necesitate de alimentare.

La duster consumul poate fi, in functie de n factori, intre  consumul teoretic dat de fabricant si pina la 10 l / 100 km.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 21
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Fără supărare și doar cu titlu informativ: indiferent cum ai merge sau ce desene animate motivaționale or mai face ei sa apară pe ecran, consumul real la Duster diesel n-o să scadă sub 5,5 (*). De reg

Salut Intru si eu in club cu masina din topic. Atasez si raportul drumului de intoarcere care la tur a fost B-Mizil-Bz-Focs-Marasesti - incarcatura 3 adulti. Am mers mod Eco, 4x2 , cu A

Am prins o mașină în reprezentanță ce era pusă la expoziție și avea toate acele elemente, fiind chiar un Duster. Ca să fiu mai clar - pe pragurile de la ușile din față erau protecții cu inscripți

Posted Images

Iata si consumul real la primul rezervor. 5.04%

Azi am mers vreo 40km prin B si mi arata media 7%

Voi in ce va tineti consumurile? E ceva mai bun decat ce am pus eu la repezeala..fuelio?

Screenshot_20200709-160443.png

Editat de Louis
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 6 months later...

Apa..paie si..bataie. On road.

O singura chestie..cu presiunea in roti mai in toamna cand a dat frigul, dar am refacut o la o statie peco ce avea si compresor si s a stins martorul.

Am ajuns la 15k si inca nu s a aprins adblue.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
    • nu am nici o modificare, totul e cum a venit din fabrică
    • Salut @RobertR, merci de raspuns. Suspensia e standard? Ai inaltare sau ceva mai rigid?
×
×
  • Creează nouă...