Sari la conținut

Afisaj temperatura


Postări Recomandate

Salutare,

Ieri am reusit sa activez din Micon, cu ajutor de la sharky, cam spate. MN gen3, versiune soft 9.1.3

Odata cu activarea din Micon a cam marsarier am activat afisarea temperaturii pe displayul MN, respectiv am activat meniul 4x4. Problema este ca datele nu sunt afisate, in locul acestora apar doar liniute.

Stie cineva cumva care ar putea fi cauza? Am omis vreo setare necesara in Micon?

Mentionez ca temperatura este afisata in bordul masinii.

multumesc anticipat pt orice informatie utila posibila!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 26
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Eu mi-am montat pe Logan (care are acelasi bord ca si Duster-ul ...) un astfel de termometru, care imi arata temperatura interioara, temperatura exterioara si tensiunea bateriei.

1. E Micom nu Micon. 2. Trebuie multiplexor, s-a mai discutat trebuie doar căutat. 3. Dată fiind semnătura chiar și cu multiplexor tot nu vei avea date.

Posted Images

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Se pot face anumite lucruri și fără să vii cu bordul plin de erori. Faptul că voi acceptați să fiți trimiși la plimbare și să reveniți când o să mai facă, dacă o să mai facă, este propria voastră alegere. Iar faptul că eroarea de AdBlue nu era stocată mă îndoiesc. Se stochează eroarea când rămâne cartela fără baterie, care e un fleac de problemă, și crezi că nu se stochează ceva ce îți poate imobiliza mașina ? La AdBlue se pot face 2 lucruri : 1. Resoftare/recalibrare/update soft. Rar a dat rezultate, metoda mai puțin costisitoare. 2. Înlocuire completă a sistemului de AdBlue. Asta a funcționat la toți, dar e și costisitoare. @Toti V-as ruga să încercați să treceți peste concepțiile puerile și fără sens : - mașina de 20.000 euro, nu se poate așa ceva. Ba se poate, chiar la case mai mari și pe mai multi bani. Dar acolo fudulia și mândria câteodată îi împiedică să se plângă, pentru că numai un sărac și un prost face asta (logica lor). Chiar și așa, contează cât costă mașina atât de mult de emiteți pretenții în funcție de preț ? Poate să coste oricât, că e 1 euro sau 1.000.000, mașina ar trebui să fie cu cât mai puține buguri, pe cât posibil bug free. - mașina nouă, nu se poate așa ceva. La fel, vezi punctul precedent, spre final. Mai mult, mașina nouă nu înseamnă fără probleme, ci înseamnă că nu îmi pasă ce probleme are, nu e treaba mea. Și nu îmi pasă cât costă, produsul trebuie adus în conformitate, dacă nu înlocuit cu totul. Asta înseamnă un produs cu garanție. - lessons learned - asta se face la același produs, unde se poate. De asta facelifturile de final de producție au cel mai bine implementat acel lessons learned. Ce are in comun Dacia 1310, 1410 cu generațiile de acum ? În afară de nume ? Cum și unde să-l aplice ? - ăștia nu mai fac testare ?! - Da și nu. Mulțumită creșterii cererii de mașini noi, înseamnă că producătorii trebuie să ofere un volum mai mare de mașini. Liniile de producție sunt deja optimizate pentru flux cât mai rapid și în acest proces trebuie tăiate niște bugete, care de obicei se fac la testare, fiind cel mai de durată și cele mai costisitor lucru din dezvoltare. Deci da, noi testăm propriile produse pentru că momentan tehnologia nu poate ține pasul cu cererea și în plus mulți preferă să aibă un produs nou cât mai repede, fără o necesitate reală in spate ( că are acum 200 airbaguri fata de 4 etc. ). Sunt atâtea cazuri de tăieri de bugete pe partea de testare sau chiar dezvoltare SW în ultimii 10 ani încât mi se pare că lumea e fix cu memorie de pește, care uită că stă într-un bol de sticlă și se lovește de pereți la fiecare 5 secunde. În momentul de față, că vă place sau nu, testarea se face pe banii și timpul nostru. Ar fi bine să acceptați asta.
    • Tensiunea la priza de bricheta sta la 14.4-14.8V in timpul mersului doar daca aprind faza scurta (deci renunt la Auto). Doar cu pozitiile aprinse, se apropie 13.4-13.8V daca dau aeroterma la maxim. E ciudat ca dezaburirea (luneta si oglinzi), consumator mare, nu implica 'pilotul' sa incarce... Pe mentinere constanta a acceleratiei, inclusiv pe Cruise Control, nu mi se pare totusi normal sa am doar 12.2V, sa alimentez consumatorii din baterie (probabil daca tensiunea ar scade la bornele bateriei sub 80% (AGM?), ar porni incarcarea, nu stiu...); sunt de acord ca daca 'calc' pedala, sa se decupleze alternatorul de la furnizare curent de incarcare, si compresoul AC sa se decupleze (nu ca asta n-as face asa si cand stai pe loc, porneste-se opreste singur - Dacia zice ca e normal (adica va avea o viata foarte scurta...)). Am mers ieri la temperaturi externe intre -12 si -4 grade (cu zapada in permanenta in compartimentul motor in zona filtru de aer, calculator injectie, baterie...), comportamentul acesta al incarcarii ma intriga si nu pot sa nu ma intreb daca nu poate fi corectat...
    • Unde sunt 5-10 persoane? Ca de cand urmaresc grupurile de facebook legat de Duster 2 si mai ales pe  grupul Trails amintit mai sus, sunt mult mai multe persoane cu probleme, numai sa stii sa cauti. Si problemele sunt cam generale. Daca vrei sa observi un lucru, il observi, iar daca nu iti pasa, nu-l observi. E la fel ca la vibratia ce o face haionul, unii spun ca nu au acea vibratie cand ii intrebi prima oara si cand mai vorbesc cu acele persoane dupa un timp, imi zice ca parca aude ceva vibrand in spate. Hai sa fim seriosi si realisti. Daca esti tehnic si simti masina cand o conduci, nu ai cum sa nu observi anumite lucruri, indiferent de ce masina vorbim, deoarece sunt sigur ca niciuna nu este perfecta. Da la Duster, chiar daca schimbi anumite piese pe garantie si nu generalizez, ma refer strict la timonerie, problema reapare. Cum e posibil ca noul Sandero 3 prezentat in showroom, sa prezinte dificultati de a intra in treapta a 6 a. Timpul va vorbi si vom vedea/auzi plangeri si despre marea timonerie de la Logan/Sandero 3. Scuze pentru off. Sa auzim de bine!
    • Timoneria se schimbă pe garanție. Iar treaba cu rezonanța e ceva foarte greu de depistat, indiferent de marcă. Mai ales că se întâmplă în mers, la o treaptă superioară de viteze și nu o pot ridica pe elevator și observa. Iar din feedbackul primit atât aici, cât și pe grupurile de Facebook ( Trails și Duster Romania ) sunteți maxim 5-10 persoane care au avut probleme cu anumite piese care rezonau și care s-au rezolvat. Dar la fiecare aproape era altceva și în mare parte, din cauza că s-a umblat și nu s-a strâns înapoi. Rar, dar nu improbabil, să fi venit așa din fabrică însă ar trebui un întreg lot să fie cu probleme (peste 100 mașini).
    • da da. si eu ma intrebasem intial ( acum vreo cateva luni ) ce i cu valorile alea dar m-am lamurit. frumos explicat,@t0rquemada !   vezi ca poti sa eviti  asta f simplu ( nu mi amintesc acum  exact ) - fie mergi doar cu luminle de zi , fie aprinzi si pozitiile . intr- unul din scenarii, efectul "pilotarii " se reduce si sta in zona 14.x . ma rog- eu am testat pe o vreme cam rece ( -9) si masinuta "lupta " sa urce bateria cat mai repede, la drum lung se estompa.
×
×
  • Creează nouă...