Sari la conținut

t0rquemada


Arogante  

24 membri au votat

  1. 1. Este benefic un raspuns acid/arogant?



Postări Recomandate

Ce doresti .... si unde intrebi ..... pe ce topic?

Acum 17 minute, foxbat a spus:

Chiar e normal ca un user cume t0rque sa raspunda la toate ineptiile ?

Nimeni nu obliga pe nimeni sa raspunda daca nu vor, nu stiu iar daca o fac nu trebuie sa dea cu parul, se numeste a fi civilizat

Editat de Neek
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 25
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

t0rquemada e un user bine pregatit, pana la un punct, insa pacatuieste prin atitudinea sa zeflemitoare, motiv pentru care prefer sa nu ma mai uit "in tastele" sale, iti recomand sa faci la fel. I

Vazand ca exita si o sectiune de acest gen incerc sa mut offtopic-ul. Sunt sigur ca a ajutat multi de aici de pe forum si sunt multumiti deasemeni. Nu contest cea ce stie ..... sa faca bine. Eu p

Salutare @Neek Dupa cum mai multi colegi au remarcat deja, esti complet off-topic aici intrucat nu te-ai adresat legat de un serviciu, ci legat de comportamentul/limbajul/reactiile unui membru, luc

Posted Images

nu cred ca mediocritatea si nesimtirea ( de a da macar un "Search " inainte de a intreba prostii) trebuie sa fie incurajate.

ba chiar sanctionate.

 

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@foxbat de curiozitate, in cazul topicului tau,

cum trebuie reactionat cu search-ul si intrebarile cand deja a fost discutat in un alt topic,

referitor la ce spui mai sus? :D

Editat de Neek
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

am raspuns la asta.

nu e exact scenariul meu si n as vrea sa l brick:)

merci

@neek - cu parere de rau dar in mod cert avem o opinie diferita.

daca tu ai comparat lipsa" Search"ului meu ( desi era evident ca am citit "how to 'urile de aici) pentru o problema sensibila care poate sa duca la "brick" cu un "search" pentru a identifica un bec martor aprins in bord...clar nu e ce trebuie.

Imi pare rau de "tensiuni" , pe de alta parte am inceput sa "miros" un pic cam care e treaba pe aici.

Cred ca am mai spus.. .vad ca e "chat" la greu ( nu e normal sa intreb de 10 ori fix acelasi lucru si numai la obiect sa nu primesc raspunsuri) .

Era un coleg mai sus care a dat si solutia - butonul de "ignore" . dar deh..eu mi-s mai "milos" si inca mai cred in "indreptarea pacatosilor "( dintre care cel dintai sunt eu.)

 

Spor in toate.

 

  • Haha 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 6 ore, Kidu a spus:

t0rquemada e un user bine pregatit, pana la un punct, insa pacatuieste prin atitudinea sa zeflemitoare, motiv pentru care prefer sa nu ma mai uit "in tastele" sale, iti recomand sa faci la fel.

 

Eu unul il apreciez chiar daca sare de multe ori peste cal prin comentarii acide. Poate cine stie "se indreapta" :) .

  • Like 2
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@foxbat cand intrebi fix acelasi lucru de 10 ori si nu ti se raspunde "la obiect" ar fi bine sa te intrebi de ce, sau cel putin sa reformulezi intrebarea.

On topic. Subscriu la cele spuse de colegul @Kidu , si cele bune (experienta si pregatirea) dar si cele mai putin bune (aroganta si zeflemeaua). Si mai ales zicala ardeleneasca. Caci extremele nu sunt bune si ar trebui evitate. (Doar o umila parere legata de subiect).

PS: Si de multe ori privitul de sus sau trasul de urechi genereaza greseli chiar daca "bagajul" este bun.

Editat de Gil26
  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 14 ore, taviro a spus:

Eu unul il apreciez chiar daca sare de multe ori peste cal prin comentarii acide. Poate cine stie "se indreapta" :) .

Si eu sper acelasi lucru, de aceeia am tras un semnal de alarma aici. Dar e si un proverb romanesc ce spune ca "Lupul isi schimba blana, dar naravul ba". Sa speram ca exceptia confirma regula .... :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • dust3radmin locked, unlocked și locked this topic
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
    • Schimbarea uleiului întotdeauna face bine, atâta timp cât este respectată norma folosită de producător. Cu atât mai mult în cazul în care avem angrenaje și plăci de fricțiune în același ulei ca în cazul acestui diferențial. Dacă norma este respectată și componenta cedează, uzura era prea mare din alte motive. Depinde și dacă vrem să vindem subansamble OE, sau să asigurăm mentenanță și viață lungă componentei de pe mașină. Bineînțeles că toate reperele din schemă au coduri OE... au si echivalențe în aftermarket. Nu cred că are rost să dezbatem moduri de interpretare ale fiecăruia, sau semantica... Diagrama de piese este foarte clară pentru oricine are opt clase și a lucrat câteva zile într-un service auto. Informația pentru care am făcut rugămintea este disponibilă în Dialogys, am găsit-o, cupluri, metode de verificare etc. Cu un ceas comparator, lere, dinamometrice, spray revelator și multă răbdare...se face Nu este nici pe departe atât de complicat, cum nu a fost nici pentru montajul ambreiajului. Sunt alți producători auto cu sisteme mult mai complexe, și mai greu de reglat. Totuși Dacia este un brand low cost, cel mai bun pe segmentul lui de altfel, de câțiva ani. Sistemul tip Haldex este folosit de vreo 30 de ani deja, iar reglajele toleranțelor sunt în procedura de asamblare, de aceea am întrebat de această procedură încă de la început. Dacă vorbeam de recondiționarea unui diferențial de pe un sistem 4Matic, sau de diferențialul cu torque vectoring de pe Golf R, atunci puteam considera că este ceva complicat. Diferențialul de pe Duster este destul de simplu, pentru a rezista la cuplul și nevoile pe care le vede micul nostru off-roader național. Toate cele bune!
×
×
  • Creează nouă...