Sari la conținut

Resetare cheita service Duster 2017 FA2


Postări Recomandate

La 08.11.2019 la 9:37, komoddo a spus:

Cel mai simplu . Ai pe volan in partea dreapta butoanele sus-jos cu care schimbi meniul de pe bord sa ai afisati viteza , presiune roti , km ... etc. Pune pe optiunea unde iti arata data cand trebuie sa ii faci service  si tine apasat butonul  SUS   (care are sageata sus )  aproximatib 30-45 secunde . Poti repeta operatiunea pentru fiecare optiune care o ai acolo ,   presiune roti , km parcursi dupa alimentare ... etc . Dupa resetare pe bord iti va arata  doar km parcursi de masina  de cand e fabricata . In rest totul  va incepe  de la zero.  Procedura nu are absolut nici un risc si functioneaza 100%. Operatiune facuta  de mine pe duster 1,6 benzina 2018. Restul cu pedala , cu nu stiu ce ... sunt baliverne . Mult Succes !

Multumesc mult pentru sfat. Am incercat inainte de a scrie pe acest forum. Problema este ca la acest model de Duster 2017 FA2 cum il vad testerele din service, cu motor de Nisan, hibrid cum ii mai spun cei de la Dacia, nu este meniul pe care l-ai mentionat.

Am apelat pana la urma la cineva care a lucrat la un service autorizat Dacia si mi-a resetat cheita cu schimbul de ulei. Se pare ca pana la urma ori imi cumpar un tester cu softul CLIP (cel putin asa avea omul de mi-a resetat), ori la 20000 de km il sun si imi reseteaza bordul. 

La 08.11.2019 la 16:55, t0rquemada a spus:

Oare... e vorba de un Duster 2017 ph2... pentru necunoscători (ca să nu scriu ignoranți) în 2017 ai atât Duster ph2 (05/2013-11/2017) cât și Duster ph3 (12/2017-prezent)

 În ambele cazuri reset doar via diagnoză

Adevarat ce spui, asa cum am raspuns si mai devreme, am dat de cineva care a lucrat la Service autorizat Dacia si el a fost singurul care a reusit resetarea. Mentionez ca a  mai incercat cineva cu un "CLIP" Rusesc si nu a reusit sa reseteze. L-am rugat sa-mi puna temperatura motorului sa o vad pe ceas (pentru ca citisem pe net sa se poate face), la mine nu a reusit, dar la un sandero a reusit de fata cu mine. 

La 06.11.2019 la 22:00, Roman33 a spus:

Salut 

pentru Android https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.dfi.servicereset&hl=ro  pentru Windows sau Android, cu selectați limba română https://www.drive2.ru/b/501493851572142178/

La amine nu merge, am incercat, dar inca o data multumesc pentru raspuns si ajutor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 57
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Sunt un simplu utilizator si nu un specialist in IT, dar mi s-a părut destul de simplu sa activez unele funcții cu ddt4all: senzor ploaie, cornering, oprit ștergere automata luneta in marșarier, oprit

Captura atasata e una mai veche facuta pe masina. Doar ce am efectuat revizia iar resetarea s-a facut in reprezentanta. Astept sa mai adun ceva kilometrii si voi posta doua capturi cu durata si numaru

Cum mașina e 2017, deci încă în garanție, reset-ul se face numai în reprezentanță. Soluțiile prezentate sunt "as is", cine e dispus să experimenteze o face pe pielea și banii lui

Posted Images

B06DAN, afisarea temperaturii motorului pe TB se poate face la masinile fabricate dupa 09/2017. La unele modele 2017 insa termenul acesta este aproximativ. Daca nu sunt echipate (ex eu am am SanderoStepway 06/2017) nu se poate face indiferent de softul folosit.

Referitor la resetarea intervalului de service acest lucru se poate face indiferent de model chiar si in afara reprezentantei cu ajutorul diferitelor softuri. Unul mai intuitiv (acum depinde si de investitia pe care o doresti) ar fi ddt4all. Poti vedea si tutorialele:

https://www.dacianer.de/resources/fu...rce-update-107 sau https://www.renaultblog.de/ddt4all/

Pana acum am facut reviziile in reprezentanta (mai am cateva luni de garantie) si au resetat ei. Dar daca le voi efectua in afara reprezentantei nu vad nici o problema in a il reseta.

ResetareIntervalService.png

  • Like 1
  • Trist 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Captura atasata e una mai veche facuta pe masina. Doar ce am efectuat revizia iar resetarea s-a facut in reprezentanta. Astept sa mai adun ceva kilometrii si voi posta doua capturi cu durata si numarul de kilometrii inainte si dupa resetare pentru a demonstra ca intervalul de service il putem reseta si singuri fara a mai apela la altii si plati pentru asta.

  • Like 2
  • Trist 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 10.11.2019 la 10:19, t0rquemada a spus:

Să încerci același lucru de mai multe ori (deși știi că nu merge) și să te aștepți la rezultate diferite - spune multe. 

Nu stiu ce ai inteles, dar am spus clar ca pana acum am facut reviziile in reprezentanta si nu a fost nevoie sa resetez eu intervalul de service (nu stiu de unde ai tras concluzia ca am incercat de mai multe ori). Dar asa cum am promis atasez doua capturi cu durata si numarul de kilometrii inainte si dupa resetare facute astazi. Deci stimate coleg, intervalul de service se poate reseta foarte simplu si usor cu ddt4all si o chinezarie de ELM (ceea ce spune multe). Culmea e ca am si vazut cu ocazia asta ca la ultima revizie, efecuata acum cateva zile, de fapt nu au resetat intervalul de service (aveau multi clienti iar la sfarsit am sesizat ca s-au grabit, dar eram convins ca au facut operatia asta ca de obicei).

InainteDeResetare.png

DupaResetare.png

  • Like 2
  • Trist 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Comentariul citat era la tema topicului, adică pe mașina inițiatorului s-au încercat diferite metode și tot cea oficială a mers.

În reprezentanță la conectarea diaganozei "zboară" erorile și km pe server, ca mai apoi să apară în mydacia.

Din poze nu ai resetat nimic, ce am scris și dincolo, script kiddie rămâne valabil.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Comentariul a fost dupa postul meu si ar fi fost bine daca era mai clar.

M-am interesat in reprezentanta si de fapt cel care trebuia sa conecteze diagnoza a fost liber in ziua aceea (deci nu s-a pus diagnoza pe masina). Cu toate astea informatia "a zburat" pe server, am verificat in MyDacia si apare revizia de anul viitor si urmatorii doi, iar km trecuti sunt cei de la revizie (de obicei se actualiza dupa 1-2 luni). Deci si fara conectare poate "zbura".

Din poze am resetat exact ce trebuia sa resetez, iar ce ai scris dincolo este celebrul sindrom. Ba mai mult, am simulat si aprinderea martorului in bord (desi la mine nu era cazul) - vezi a doua captura, iar apoi martorul s-a stins (probabil trebuia sa atasez si o a treia captura dar lungeam postul).

Dovada este captura atasata, facuta cu EcuTweaker (varianta pentru Android a ddt4all ce este testata, similara cu cea pe PC, si OK) in dimineata aceasta dupa aprox 18 km parcursi (nu am avut timp sa ma conectez de pe PC). Daca maine as face o alta captura vor aparea 359 de zile si probabil 19928 km pana la revizie.

Deci intervalul de service se poate reseta cu ddt4all in 2 minute.

Screenshot_20191112-075038_Ecu Tweaker.jpg

Editat de Gil26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ieri ai pus 2 poze în care ai resetat, ziceai tu... azi e dacă și cu parcă

E vorba de km totali în momentul resetării care ajung în dosarul electronic al mașinii (invizibil pentru client, vizibil în service), nu ce estimează mydacia pe partea client.

Nu toate posturile ți se adresează, atenție oricum ai primit mai mult decât era necesar.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Am o problema, nu mai merge sa deschd si sa inchjd masina cu cheia din telecomanda, am inlocuit bateria si am verificat si daca cheia emite, esye ok.
    • , poate doar cu mentiunea ca softul si componentele injectiei la Duster H79 ph2 4x2 1,6 16v 114CP H4M738 sunt putin diferite fata de Duster HJD 4x2 1.0 TCe GPL H4D(460) cu GPF, iar daca softul nu "stie" ca are baterie AGM atunci pe aceasta o va incarca tot ca pe una EFB. In rest de acord cu cele scrise, inclusiv la modul /regimul de exploatare al masinii.
    • Salutare! Acum vreo 2 ani am inlocuit si eu bateria originala la Duster-ul meu cu care circul preponderent in Bucuresti la ore de varf undeva la 20-25km/zi. Bateria originala a rezistat fix 4 ani ceea ce e normal inteleg pentru regimul de exploatare al masinii. Mentionez ca si la masina anterioara (Logan) tot atat ma tinea o baterie obisnuita. Am optat pentru o baterie Exide AGM 70Ah pentru care am modificat in diagnoza parametrul curent de pornire care initial avea o valoare mai mica (720 Ah vs 760 Ah). Sunt foarte multumit de alegerea facuta si cred ca o baterie AGM este intotdeauna o optiune mai buna pentru o masina cu sistem "stop-start" fiindca rezista mai bine in timp la cicluri de descarcare/incarcare incomplete etc. Mentionez ca in mod uzual dezactivez sistemul "stop-start" al masinii si chiar si asa bateria EFB originala a masinii nu a rezitat mai mult de 4 ani. Acest lucru ma face sa cred ca nu neaparat acest sistem scurteaza viata bateriei ci mai mult modul de exploatare urban care face ca bateria sa nu se incarce corespunzator.
    • @ torquemada - nu are decat o conducta de alimentare. A doua conducta preia vaporii de benzina si-i trimite inapoi in rezervor. La Duster, din cate stiu, pompa merge tot timpul  din momentul in care dai demaraj, pana tai contactul. Dar verific dupa amiaza. 
    • La asta m-am referit prin revizie a sânge : "la un atelier specializat GPL au identificat din prima vaporizatorul defect ( scapa gaze, satura galeria de admisie, apoi la pornire venea si benzina si se ineca motorul). Rezolvat prin inlocuirea vaporizatorului." Instalatia este BRC Sequent 24, montata in 2013. Din cate stiu, instalatia taie alimentarea injectoarelor pe benzina, dar nu opreste si pompa de benzina. Voi verifica daca pe GPL pompa de benzina mai functioneaza.  E irelevant tipul instalațíei GPL, pentru că, prin construcție orice instalație GPL se montează în serie între injecție și injectoare, deci taie injectoarele pentru benzină la funcționarea pe GPL - nimic nou aici. Problema era dacă, la funcționarea pe GPL, pompa de benzină plimbă benzina din rezervor până în rampă și inapoi (la alea cu 2 conducte) cu toată uzura de rigoare (pompa se răcește cu benzină) , sau nu.  
×
×
  • Creează nouă...