Sari la conținut

INJECTOR STRICAT DUPA 12111 DE KM ...


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 24
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

a platit MOL romania . ca ultimele alimentari au fost la ei si au recunoscut ca au avut o problema la pompa la care am alimentat eu in acea zi.

Excelenta pe benzina. 1.6, 105, 4x4, k4m. 8 ani , nici un fel de probleme. Mai nou am trecut-o pe gpl. Cu un consum de 9-10 GPL  extern e parfum . Cea mai buna masina !  Mai zic ca masina anterioara

Posted Images

Si eu am patit cu un duster de serviciu(apa in filtru combustibil) dar la aparitia mesaj martor bord am fost la US si mi-a schimb filtrul pe bani.Primul semnal a fost de functionare anormala motor(injectoare) dupa care s-a aprins si martorul prezenta apa in filtru si alimentari doar de la statiile Petrom ca acolo avem carduri..Dupa inca 10 mii Km vad ca-i OK.Eu pentru astfel de probleme am pastrat si bonurile de combustibil ca dovada alimentare la Duster-ul personal( o mica nebunie dar de folos in astfel de momente).La al meu n-am problemele acestea si in tara am alimentat doar de la Rompetrol. 8-) .Am si bonuri din alimentari din extern. Deci la un calcul rapid se vede ca sunt bonurile mele. :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Sau poate din Dunare de la slepuri? :)

masina este de servici si am alimentat DOAR din peco si cam in 70 % din cazuri alimentam cu motorina premium. ultima oara am alimentat de la mol .

In cazul asta iei hartiuta de la service care sa zica negru pe alb ca-i gazul de vina si, cu bonurile de carburant, te duci la benzinari sa-ti deconteze costul reparatiei.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca ai sanse sa faci ceva.Nici macar daca alimentai doar dintr-o singura benzinarie , ei pot sa zica ca ai bagat si alta motorina nu ai cum sa demonstrezi ca tu ai bagat in rezervor doar si doar de la ei.

Cel mai bine este sa incerci la alt service sau plangere la Dacia ca doar de aia e filtru sa protejeze.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Si eu am patit cu un duster de serviciu(apa in filtru combustibil) dar la aparitia mesaj martor bord am fost la US si mi-a schimb filtrul pe bani.Primul semnal a fost de functionare anormala motor(injectoare) dupa care s-a aprins si martorul prezenta apa in filtru si alimentari doar de la statiile Petrom ca acolo avem carduri..Dupa inca 10 mii Km vad ca-i OK.Eu pentru astfel de probleme am pastrat si bonurile de combustibil ca dovada alimentare la Duster-ul personal( o mica nebunie dar de folos in astfel de momente).La al meu n-am problemele acestea si in tara am alimentat doar de la Rompetrol. :D .Am si bonuri din alimentari din extern. Deci la un calcul rapid se vede ca sunt bonurile mele. :cry:

Salut,

Fara, a ma apuca din nou sa citesc cartea masinii, avem un asemenea martor la bord.

Multumesc pentru intelegerea indraznelii...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Si eu am patit cu un duster de serviciu(apa in filtru combustibil) dar la aparitia mesaj martor bord am fost la US si mi-a schimb filtrul pe bani.Primul semnal a fost de functionare anormala motor(injectoare) dupa care s-a aprins si martorul prezenta apa in filtru si alimentari doar de la statiile Petrom ca acolo avem carduri..Dupa inca 10 mii Km vad ca-i OK.Eu pentru astfel de probleme am pastrat si bonurile de combustibil ca dovada alimentare la Duster-ul personal( o mica nebunie dar de folos in astfel de momente).La al meu n-am problemele acestea si in tara am alimentat doar de la Rompetrol. :D .Am si bonuri din alimentari din extern. Deci la un calcul rapid se vede ca sunt bonurile mele. :cry:

Salut,

Fara, a ma apuca din nou sa citesc cartea masinii, avem un asemenea martor la bord.

Multumesc pentru intelegerea indraznelii...

 

care e martorul ala de apa in filtru de combustibil ca nu stiu

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Si eu am patit cu un duster de serviciu(apa in filtru combustibil) dar la aparitia mesaj martor bord am fost la US si mi-a schimb filtrul pe bani.Primul semnal a fost de functionare anormala motor(injectoare) dupa care s-a aprins si martorul prezenta apa in filtru si alimentari doar de la statiile Petrom ca acolo avem carduri..Dupa inca 10 mii Km vad ca-i OK.Eu pentru astfel de probleme am pastrat si bonurile de combustibil ca dovada alimentare la Duster-ul personal( o mica nebunie dar de folos in astfel de momente).La al meu n-am problemele acestea si in tara am alimentat doar de la Rompetrol. :D .Am si bonuri din alimentari din extern. Deci la un calcul rapid se vede ca sunt bonurile mele. :cry:

Salut,

Fara, a ma apuca din nou sa citesc cartea masinii, avem un asemenea martor la bord.

Multumesc pentru intelegerea indraznelii...

 

care e martorul ala de apa in filtru de combustibil ca nu stiu

Este in dr-a jos in ceasul din dr-a al TdB.Daca se aprinde sare in ochi de la distanta ca are o idiograma ciudata . :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...