Sari la conținut

sielgabe

Pornire grea - 1.6 SCE

Postări Recomandate

Stiu ca e vb de cu totul alt motor, pur si simplu am venit cu o idee, ca poate si la acesta e vb despre acelasi lucru...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La ruși merge pe 92(echivalent de 99 la noi). La noi primele loturi(Duster ph2) cu 1,6 SCe(H4M738) aveau calibrarea făcută la limită, de unde și problemele cu sensibilitatea la benzina, la ultimele update-uri s-a rezolvat în mare parte, inclusiv la Duster ph3(12/2017-prezent)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

t0rquemada:

Multumesc, cumva mi-ai dat o veste buna desi nu pot sa nu ma intreb de ce au vandut acest motor vreme de 2-3 ani fara un update de soft desi problema s-a stiut de la inceput.

la ultima "figura" mi-au facut un update calculator injectie (acum aprox 1 luna). Si sper ca problema s-a rezolvat altfel sunt aproape hotarat ca la urmatoarea "cadere nervoasa" a acestui motor sa vand masina indiferent cat pierd la ea. 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut probleme mari cu pornirea in primii ani. Mai ales cand motorul era cald. Motor k4m. S-a rezolvat printr-o banala schimbare a bateriei de 45A. Am pus una de 70 si in 2-3 ani o singura data nu a pornit imediat. Merita incercat...??

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu poate sa strice cu nimic din ce stiu schimbarea bateriei cu una mai mare. Am practicat-o la alte masini, insa trebuie sa investigam cum stam cu garantia in acest caz...Masina mea si a colegului care a initiat topicul sunt la inceputul perioadei de garantie. Sunt practic noi... 

Oricum, multumesc tuturor pentru implicare, chiar daca al meu caz si cel initial semnalat poate nu au acelasi motiv, se refera la acelasi propulsor.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la ce spunea SYL40, da si eu banuiesc ca dupa ce sta un timp in soare sa se evapore de pe instalatie si sa fie nevoie de mai mult timp pentru pompa de alimentare sa amorseze instalatia. Se justifica si mai mult in cazul meu pentru ca are start/stop si practic nu tii pe contact, el singur is aloca timpul de pregatire inainte de pornire.

Pana acum nu am patit sa nu porneasca, dilema mea era daca e ceva anormal sa invarta mai mult.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


×
×
  • Creează nouă...