Sari la conținut

ig2109

Duster 2 - sau Duster 2 facelift?

Postări Recomandate

In industria constructoare de masini a devenit un standard, cu mici diferente de la un producator la altul, ca durata de viata a unui model sa fie de 6 ani (3 ani varianta initiala, 3 ani varianta facelift). 
Mi-e greu sa cred ca Duster 2 (ph3) va primi un facelift mai repede de 2020, 2021. Daca esti dispus sa astepti pana atunci, asta numai tu poti sa stii insa mergand pe rationamentul asta mereu vei fi framantat de ideea ca apare altceva si altceva si niciodata nu o sa te poti bucura de ceea ce iti doresti. :)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 1 oră, ig2109 a spus:

Mi-a apărut în newsfeed-ul de pe Google: https://www.carwale.com/news/renault-duster-facelift-launched-what-else-can-you-buy/

Nu-mi dau seama - e noul Duster sau un facelift la noul Duster? La prima vedere, are niște chestii în plus...

Se poate sa fie pentru anumite piete..Nu pentru Ro.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De aprox. o lună de zile se anunță un facelift pentru piața din India (cum scrie și în articolul din link). Nivele de echipare și motorizările sunt diferite de ce e disponibil în UE. E o versiune de Duster făcută pentru acea piață. Din ce știu la ei nu sunt motoare turbo de ex.

 

https://www.renault.co.in/vehicles/personal-cars/duster/Specifications.html

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Iar batem câmpii:

Modelele sunt concepute inițial pentru un areal geografic, care pe parcursul vieții se extinde, astfel poți avea "ciudățenii" pentru cei neinformați:

Consola centrală, aia cu Medianav de pe Duster ph2 de ROmania era deja folosită pe Duster ph1 în Rusia și Brazilia cu mult înainde de apariția Duster ph2

Foarte puțini știu că am avut Logan I, Logan I ph1(doar semnalizări albe în stopurile spate, mâner la butonul portbagajului și alte brizbrizuri prin interior) și Logan I ph2.

La Duster avem, încă, nomenclatura corectă:

Duster ph1 2010-2013

Duster ph2 2013-2017

Duster ph3 2017-prezent

După Logan III putem vorbi de Duster II.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg de ce trebuie sa fii atat de caustic din moment ce Dacia/Renault considera Duster (2017-prezent) ca facand parte din a II-a generatie spre deosebire de Duster (2010-2013) si Duster (2013-2017) pe care le considera prima generatie. 

Tehnic vorbind si eu vad Duster (2017-prezent) fiind tot ca un facelift pentru ca a fost construit pe aceeasi platforma ca si predecesoarele, platforma B insa probabil din ratiuni comerciale a ales sa ii spuna Duster II. 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Citești titlul topicului și îți dai seama, în plus până și în CLiP apare la fel - poate unii se stau pe lângă mașina la următoarea revizie și se uită la laptop

În poză un Ph3 dCi +EDC

teaser18120702.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • Salutare Torquemada. Într-adevăr nu m-am documentat înainte despre motoare dar sunt genul de om ,, văzut plăcut luat,, nu am stat mult pe gânduri când am luat mașina, mi-a plăcut culoarea ma încântat puterea și faptul că are motor mic și putere mare și am dat avansul. Dacă e să pățesc beleaua asta e. Dar până acum mașina sa comportat exemplar și mă uns pe suflet.  2. Juliano salutare. La service la Craiova băieți chiar și-au făcut datoria, au pus huse de folie pe scaun și pe volan. Și mi-sa părut că lucrează destul de atenți și de curat. Acum oi vedea pe parcurs evoluția mașinii. Suportă și tu 5 ani cât ai garanție și apoi du-te la băiatul de la garaj. Așa am văzut în Pitești un service foarte bun peste drum de Rectorat, cred că sunt acreditați și Dacia dar crede-mă că lingeai pe jos cât de curat și de ordonat lucrau.
    • Pe rând: 1. Poți sta lângă mașină, legea îți permite, în cel mai rău caz semnezi pe propria răspundere pentru protecția muncii. 2. 1,6 SCe aka 1,6 16v 114CP aka H4M738 are distribuția pe lanț - vezi poză, la Timing 1,2 TCe aka H5F e tot pe lanț noul 1,3 TCe aka H5H e și el tot pe lanț 3. Dacă consilierul de vânzări e tufă, măcar tu ca și client trebuie să știi ce cumperi (te documentezi înainte) - vorbim de o mașină nu de pantofi   Pct. 3 nu e un reproș ci o constatare. Ca să nu mai apară idei, apropo de pct3 de mai sus: Un vecin a vrut Logan II prin rabla, l-am sfătuit către 0,9TCe, el ar fi comandat 0,9TCe aka 898cm3 90CP dealerul a comandat tot "0,9L domle" defapt 999cm3 aka 1,0SCe 73CP. La livrare și plată,tufa de consilier: "domle e 0,9L", ce dracu să mai faci
    • Eu am un vecin la care mă duc cu masina soției ( are un garaj unde executa lucrări de service) și crede-mă ca lucrează de 10x mai atent decaT ce am văzut în reprezentanta. Un exemplu simplu ar fii faptul ca deși mă duc la el cu un matiz care probabil nu valorează mai mult de 5.000 ron, pune husa pe scaun pentru a nu murdari interiorul. ( la dusterul meu nou a urcat mecanicu din reprezentanta fără nici o jena ca ar putea murdari masina. Și ar.mai fii de spus ....
    • Salutare tuturor. Puteam să stau de la un fel de ,,bar,, un hol care dă spre service dar nu vedeam m-ai nimic deoarece mașina mea era a 3 a pe rampă și nu vedeam ce face băiatul acolo de aceea am ales să stau lângă mașină. Oricum faza cu transmisia la motorul de 1,6 așa mi-a spus că nu este pe lanț. Ma mințit vă mint și eu și-mi cer scuze. Dar mi se pare normal să fim informați despre tot ceea ce e legat de mașină în momentul în care ai semnat un contract de achiziție. Să-ți spună totul despre mașină de la a la z nu doar să-ți pună manualul în brațe, ia și citește i-ar tu să te uiți ca curca-n creci. Nu știm toți mecanică s-au tot ceea ce e legat de motoare. Eu de exemplu nu a știut nimeni să-mi spună cum să merg cu măgărușul în 4x2 s-au în modul auto. Nici acum nu sunt lămurit, alți zic că în modul auto mereu alți în 4x2 vara.... S-au cel mai bine faci ce te taie capul sau cum ști tu că e cel mai bine. Dar cel mai mult am avut de învățat aici de pe forum de la voi. Cu toate bobârnacele luate peste nas voi continua să întreb ce nu știu vă mulțumesc prieteni. O zi bună tuturor Salutare Juliano. Am avut și eu experiențe neplăcute în service- ul din Caracal , prima pățanie a fost cu Dacia 1310 când i-am făcut schimbul de ulei și au uitat să pună garnitura de aramă la bușonul de la baia de ulei. Apoi când am luat Loganul mi-au spus că prima revizie e gratuită și nu a fost așa și de aceea am renunțat la garanție și m-am dus la un service al unui prieten. Și de aceea am ales să iau Dusterul de la Craiova poate sunt firmă serioasă urmează să văd pe parcurs , până acum e totul ok. Ai grijă la tot ceea ce se face pt că mulți sunt jigodii plus că în totdeauna m-am dus cu câte ceva pt ei. Timpul își va spune cuvântul. O zi bună tuturor.
    • Am asistat fără sa vreau atunci când am fist la service de mi-au făcut upgrade la soft pentru faptul ca se blocau comenzile volanului , și am văzut cum se executa un schimb de ulei intr-o reprezentanta  și sincer am rămas dezamăgit. Nici nu terminase de curs tot uleiul din baie și deja au pus capacu 😐 Din pricina ăsta intreb. Sa nu mai zic ca am ridicat masina care avea o pata pe bara din spate și câteva zgarieturI fine ( e  matuita vopseaua) dar pe care am observat-o după câteva zile, și deși am sunat la vc m-au cam trimis la plimbare . " ai semnat , ura și la gara".  A foSt prima mașină nouă achiziționată,  dar cu siguranță la următoarea nu voi mai proceda așa. 
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...