Sari la conținut

Solaris

Members
  • Număr conținut

    16
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

Solaris a câștigat ziua ultima dată pe 21 Iulie

Solaris a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

11 Bun

Despre Solaris

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    Bucuresti
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.33 TCe 150cp
  • An fabricație:
    2019

Vizitatori Recenți Profil

254 citiri profil
  1. Salut, 

     

    Scuze că insist, dar mi- ai părut un om de bun simț , care spune lucrurilor pe nume!

    Vreau, dacă se poate și nu te deranjează, un răspuns sincer la vreo 2 întrebări.

    Am ales calea mesajului privat căci așa mi se pare că poți discut sincer, liber ...

    Deci:

    - per total ești mulțumit de mașină ?  ( adică dacă ar fi să dai timpul înapoi, ai mai cumpăra acest model? );

    -are sau nu acel sirenaj? dacă - l are cât de deranjant este? la a mea se aude, dar nu mă deranjează ... ( bătrânul 1.6 16 V   4x4 din 2011);

    Aștept cu nerăbdare un răspuns ... căci stau cu adeverința de venit pe birou și nu știu încotro să o iau ...

     

    Mii de mulțumiri!

  2. Pornit cu treapat a 2-a la 4x4 (conform manual). La 70 kmph ești deja în treapta 6 (conform sugestiei CB). Ce am văzut eate că peste ~2000 de rotații (dacă nu ești în accelerare) primești sugestie de upgradare de treaptă pe CB. La subturare (după mine sub 1500) pare mai tolerantă. Asta în mod Eco (nu știu dacă e relevant).
  3. Salut! Sper să nu greșesc topicul. Am făcut comandă pe 31 mai (plătit avans) pentru un TCe 150 4WD Confort. Vocea clientului m-a anunțat că pe 19 iulie iese din fabricație. De fapt pe 19 iulie am intrat în posesie. Am fost plăcut impresionat nu numai de faptul că am primit mașina înainte de vacanța din august, ci și de felul în care am fost tratat de Vocea Clientului. Peste Comfort am luat Pack Parking (senzori + cameră bară spate) + Medianav. Accesorii: Cameră 180 bară față, “multi-mode” (cred că sunt 3 moduri de display a imaginii).. Despre mașină. Am făcut în două zile 597 de km - A2 dus-întors. Fiind în rodaj (cartea cred că spune 1000km, dealerul mi-a spus 1300, eu vreau să menajez motorul 2-3000) am ținut-o pe la 2000-2500 de turații și 110 kmph, mod Eco. Foarte plăcut impresionat de cât de resposive e motorul. Înainte am condus un Logan 1.4, deci comparația e puțin aiurea, dar în zonele deluroase din Dobrogea de pe A2 (pe care o fac frecvent) reacția mașinii a fost foarte lejeră comparativ nu numai cu ce conduceam, dar și cu ceilalți participanți la trafic (mod Eco, turații mici). Tot referitor la cuplu, bordurile pe care le știam sunt acum o jucărie. La ieșirea din giratoriu spre podul Agigea din zona port (cum pleci de la Perscăria lui Matei) mașina cere treaptă de viteză superioară în rampă. Consum pe CB 7,4: A2 dus întors + 15 km București + 2x CT-Eforie + ceva în CT. Minusuri: (minore) mufa USB Medianav e aiurea. Butoanele de geamuri la șofer sunt prea în spate. Mă bucur că am luat camera bară față. Nu credeam, dar a fost de folos deja de două ori. Intră în acțiune imediat după ce se iese din marșarier sau la apăsarea butonului.. Minus: pe siteul de accesorii se spune că se cuplează la unul din butoanele de pe pianul de sub Medianav. La service mi-au montat un buton dedesubt, sub claviatură, lângă priză. Minus la Medianav: nu e multi-touch. Calitatea construcției: cei 20 de km cu gropi de pe A2 de lângă București sunt mult mai ușor de suportat, deși i-am abordat cu 80 kmph acum (față de 120-130 până acum). Insonorizarea mi se pare decentă. Am primit note mici la “condus eco”. Încă mă acomodez cu mașina. Din cauza asta am vrut s-o scot la drum lung și monoton. Poziția de condus (scaun plus cotieră) și capacitatea de răspuns rapid a mașinii mi-au indus un mod de condus relaxat, lejer, fără a fi nevoit să anticipez cu până la 10 secunde configurația în trafic (cum se întâmpla până acum conducând cel mai slab motor Dacia). Nu am folosit Cruise Control (cred că m-aș plictisi). Nu am folosit încă tracțiunea integrală. Acestea sunt impresiile mele după două zile și 600 de km. În ansamblu sunt mulțumit de mașină - e onestă și nu te face de rușine.. Sper (și cred) că pariul pe care l-am pus cu noul motor să fie unul bun. Dacă am bătut câmpii, scris în topic greșit etc. îmi cer scuze. Ce mă nelămurește: schimbul de ulei la 30000km/un an. Nu e prea rar? Parcă intenționez să-l fac mai des. Am luat mașina să o țin, nu să o vând după leasing. Dacă cineva cu știință are un răspuns, vă rog să îl împărtășiți. Mulțumesc.
  4. De aprox. o lună de zile se anunță un facelift pentru piața din India (cum scrie și în articolul din link). Nivele de echipare și motorizările sunt diferite de ce e disponibil în UE. E o versiune de Duster făcută pentru acea piață. Din ce știu la ei nu sunt motoare turbo de ex. https://www.renault.co.in/vehicles/personal-cars/duster/Specifications.html
  5. @Zirius, am vorbit azi cu Vocea clientului. A mea iese din fabrică pe 18-19 iulie și ajunge la dealer max 5 august.
  6. Eu am făcut comanda pe 31 mai - Comfort Tce 150 4WD. Am scris mai multe în topicul “Duster 1.33 TCE”.
  7. Pe dacia.sk a apărut Duster Access TCe 100 la 9990 euro.
  8. E doar o presupunere, dar dacă aș fi Dacia aș deschide mai întâi comenzile și apoi m-aș apuca de producție. Din termenul de la Techroad văd că producția începe în iunie. Termenul meu depinde de câte comenzi vor fi pe configurații similare dpdv al liniei de producție. Se pare că sunt un ‘early adopter’.
  9. Pe bon scrie că termenul va fi comunicat în max 20 de zile.
  10. Dealerul mi-a propus un SL Techroad alb cum am vrut, cu termen 19 iul (dar care mi-a spus că iese din fabrică mai repede, pe.20 iun). Mi s-a părut pom de Crăciun. Am comandat Com/nfort cum am vrut inițial, fără termen de livrare.
  11. Eu am făcut comandă vineri pentru TCe 150 4WD și dealerul m-a întrebat dacă am tichet rabla. Nu am avut (am o rablă, dar pe PF, îmi trebuia PJ).
  12. Mulțumesc frumos tuturor. În august să îmi fac documentele (nu mă descurc singur la contabilitate și hârțogăraie) și dau o tură pe la dealer. Și eu înclinam spre credit (dar de la bancă). Cele de nevoi personale sunt scumpe însă (iar la auto e avans care întârzie). Drumul la dealer intenționam să-l fac pe 1 sept. Dacă e OK (rablă, rată, să văd și cum e cu creditul prin Dacia pe acte, nu pe simulator), poate semnez înainte. Asta așa, că începe să mi se facă poftă. Și-am auzit că dacă ții pofta în tine te îmbolnăvești PS. Cel mai mic cost la bănci acum pornește de la 6.09% (DAE 7.03%) - chiar la banca unde e cel mai favorabil pt structura mea de venituri. Următorul e 7.07%. La Dacia e 7.5% (fără DAE). Cu DAE însă e mai greu să compar, la cum se calculează variază nu numai cu dobânda, dar și cu durata (din cauza comisioanelor care rămân constante, sau nu). În loc de indici prefer să adun băbește și să văd costul total. Din care scad pomana, dacă e.
  13. Am găsit, în sfârșit. Conform http://www.zf.ro/eveniment/programul-rabla-2015-a-sarit-de-10-000-de-masini-noi-vandute-14537342 rabla a atins 50% din tichete la 3 iulie. Și deadline-ul pare că e 30 sept. Înseamnă că voi încerca un leasing în septembrie. Dacă datele din contract nu vor diferi (mult) față de simulator.
  14. Calculul pe care l-am făcut arată așa (cu datele date de la simulatorul de pe dacia.ro și cel de pe site-ul băncii) - include asigurarea unde era menționată (adică la Dacia). Și nu vreau s-o iau pe firmă, o să fie pe PF.
  15. Din ce am calculat, leasing + rabla ar fi mai rentabil decât credit fără rabla. Rabla e dilema.
×
×
  • Creează nouă...