Sari la conținut

Duster 2 - sau Duster 2 facelift?


Postări Recomandate

In industria constructoare de masini a devenit un standard, cu mici diferente de la un producator la altul, ca durata de viata a unui model sa fie de 6 ani (3 ani varianta initiala, 3 ani varianta facelift). 
Mi-e greu sa cred ca Duster 2 (ph3) va primi un facelift mai repede de 2020, 2021. Daca esti dispus sa astepti pana atunci, asta numai tu poti sa stii insa mergand pe rationamentul asta mereu vei fi framantat de ideea ca apare altceva si altceva si niciodata nu o sa te poti bucura de ceea ce iti doresti. :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 1 oră, ig2109 a spus:

Mi-a apărut în newsfeed-ul de pe Google: https://www.carwale.com/news/renault-duster-facelift-launched-what-else-can-you-buy/

Nu-mi dau seama - e noul Duster sau un facelift la noul Duster? La prima vedere, are niște chestii în plus...

Se poate sa fie pentru anumite piete..Nu pentru Ro.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De aprox. o lună de zile se anunță un facelift pentru piața din India (cum scrie și în articolul din link). Nivele de echipare și motorizările sunt diferite de ce e disponibil în UE. E o versiune de Duster făcută pentru acea piață. Din ce știu la ei nu sunt motoare turbo de ex.

 

https://www.renault.co.in/vehicles/personal-cars/duster/Specifications.html

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Iar batem câmpii:

Modelele sunt concepute inițial pentru un areal geografic, care pe parcursul vieții se extinde, astfel poți avea "ciudățenii" pentru cei neinformați:

Consola centrală, aia cu Medianav de pe Duster ph2 de ROmania era deja folosită pe Duster ph1 în Rusia și Brazilia cu mult înainde de apariția Duster ph2

Foarte puțini știu că am avut Logan I, Logan I ph1(doar semnalizări albe în stopurile spate, mâner la butonul portbagajului și alte brizbrizuri prin interior) și Logan I ph2.

La Duster avem, încă, nomenclatura corectă:

Duster ph1 2010-2013

Duster ph2 2013-2017

Duster ph3 2017-prezent

După Logan III putem vorbi de Duster II.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg de ce trebuie sa fii atat de caustic din moment ce Dacia/Renault considera Duster (2017-prezent) ca facand parte din a II-a generatie spre deosebire de Duster (2010-2013) si Duster (2013-2017) pe care le considera prima generatie. 

Tehnic vorbind si eu vad Duster (2017-prezent) fiind tot ca un facelift pentru ca a fost construit pe aceeasi platforma ca si predecesoarele, platforma B insa probabil din ratiuni comerciale a ales sa ii spuna Duster II. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...