Sari la conținut

Postări Recomandate

@t0rquemada Ceva argumente te rog pentru a defini "panarama aia de K4M" ? Pana acum a mers impecabil. 

Sa stiu la ce sa ma astept in viitor.

Editat de taviro

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 18 ore, t0rquemada a spus:

Offtopic:

Decât panarama aia de K4M din semnătura ta mai bine un H4B410 (0,9 TCe + GPL)

H4B are deja 7 ani de la lansare.

1,6SCe+GPL aka 1,6 16v 114CP aka H4M740, motor cu piese dedicate funcționării pe GPL(ca și H4B410 și D4F734) sunt evident mai proaste ca un K7J710(1,4 MPi) - LOL, de unde scoateți inepțiile astea

@t0rquemada, esti de destul de mult timp cu noi pe forum, respect foarte mult faptul ca te implici si ajuti de destul de mult timp membri de aici, asa ca am pretentii de la tine cu privire la respectarea regulamentului. Limbajul folosit mai sus nu este adecvat de nici un fel forumului nostru.

Suntem intr-un mediu civilizat aici, sunt sigur ca puteai folosi si o altfel de exprimare pentru a-ti exprima ideea. "panarama" sau nu, asta e masina omului si daca ai vreun sfat pe care il poti oferi sau daca vrei sa recomanzi cuiva o varianta mai buna, cu siguranta o poti face fara sa jignesti.

Un avertisment verbal pentru astazi, te rog mai multa atentie la exprimare.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Panarama de K4M = un motor care a plecat de la ceva(altă putere, fulii defazoare, altă normă euro) și a fost adus la ceva instabil (euro5, doar 105CP și fără fulii defazoare).

Acum luăm instabilul de mai sus și punem și problemele legate de ralanti instabil(are OTS), aer fals(are OTS), reprogramare pentru rezolvarea primelor(tot pe OTS, ian 2016) și culminăm cu eficiență catalizator (tot pe OTS) - alea nepublice nu le mai adaug. Faptul că momentan pe o anumită mașină motorizarea K4M merge bine nu înseamnă că e ferită de probleme

Dacă pe monumentul ăsta de fiabilitate vrea cineva să pună GPL e ok, dar măcar să aibă un Duster cu motorizarea respectivă nu să aibă la semnătură "Îmi doresc un Duster".

De reținut, pentru a n-a oară, motoarele de obicei au fost perechi benzină și benzină+gpl, cel din urmă cu alt indice, în cazul K4M 842/646 4x2/4x4 și K4M642 GPL - cu diferențe constructive la unele repere.

Mă duc să mă plimb cu

La 13.07.2019 la 17:26, Sandel a spus:

Acest motor 0,9 seamănă cu un căluț mic care este îndopat cu steroizi (turbina), pentru a trage o căruță mare și grea.

 

 

 

 

 

 

Editat de t0rquemada

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

OTS-urile nu sunt obligatorii ? Eu am avut garantie pana in 2017, am sesizat la vremea respectiva service-ul dar nu s-a rezolvat nimic. E drept ca nu am insistat deoarece nu ma deranjeaza. Si cand functioneaza pe GPL face exact la fel.

Referitor la fiabilitatea "panaramei" nu am reusit sa ma lamuresc.... Sincer prefer un motor cat mai simplu si cu materiale de calitate. Fara fulii defazoare si alte minuni moderne. 

Multumesc pentru explicatii.

Scuze @Leutzul ca am deviat de la titlu.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


×
×
  • Creează nouă...