Sari la conținut

Postări Recomandate

Ai ceva de asteptat, daca vrei sa schimbi masina! Si in plus de asta cine stie ce vremuri vor mai veni! Eu sincer daca stiam ca vine ce a venit peste noi acum, ca nici nu imi vine sa-i pronunt numele, nici nu ma bagam sa schimb masina. Eram multumit cu Loganelul.

  • Like 5
  • Haha 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 258
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Întotdeauna a fost teama de nou. Când a apărut Supernova multora le era frică de electronica și senzorii motorului de 1.4 MPI și ridicau în slăvi vechea berlină cu motorul ei conceput în urmă cu peste

Ai ceva de asteptat, daca vrei sa schimbi masina! Si in plus de asta cine stie ce vremuri vor mai veni! Eu sincer daca stiam ca vine ce a venit peste noi acum, ca nici nu imi vine sa-i pronunt numele,

Mereu or sa fie carcotasi carora nu le convine nimic. Daca stii sa conduci te adaptezi cuplului masinii si nu ar trebui sa ai probleme in depasiri si etc. Dureaza doar putin pana te obisnuiesti cu dem

Posted Images

Datorita D6full cerut de la 1 ianuarie 2021, am observat preturi noi la verii unguri: acelasi model mai mult cu 200 000 huf (560 eur) si a aparut motorizarea TCe 100 FAP LPG care inainte era doar TCe 100 LPG.

Nu cred/stiu daca au mai inclus si altceva in baseline ul COMFORT, acolo unde m-am uitat eu (faruri, bord scaune) dar putin probabil.

Inca mai au sectiunea generica pentru masinile de pe stocuri cu specificatia fara FAP, din 2020, dar e limitata le ce mai gasesti pe stocuri.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutari. Este cineva care deține duster tce 100 gpl? Mia scăzut nivelul de antigel la minim, am fost în rep după 3k km și nu au găsit defect, mi au zis ca nu era aerisita instalația bine, se evapora ca e nou antigelul, Etc. După alți 11k km am completat cu aproximativ 250 ml (de la minim la maxim). Sa mai întâlnit cu aceasta prb? 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cand am ridicat masina de la dealer mi s-a spus ca peste 2-3 luni sa verific nivelul si sa completez lichidul de racire. E ceva normal la o masina noua ca antigelul sa umple toate golurile de aer si nivelul sa scada. Si in plus, a venit si vremea rece.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

Acum 10 ore, Robert92 a spus:

Salutari. Este cineva care deține duster tce 100 gpl? Mia scăzut nivelul de antigel la minim, am fost în rep după 3k km și nu au găsit defect, mi au zis ca nu era aerisita instalația bine, se evapora ca e nou antigelul, Etc. După alți 11k km am completat cu aproximativ 250 ml (de la minim la maxim). Sa mai întâlnit cu aceasta prb? 

Daca nu ai pete sub masina, este normal . Eu am completat de 3 ori cate 100 gr. pana sa stabilizat nivelul.

Editat de Leutzul
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Informare:

Pentru posesorii cu motorul de 1.0 Tce + Gpl, a inceput sa cada aceasta piesa, (deocamdata nu e cazul la mine dar ma pot astepta). Simptomele sunt ca masina nu mai trece pe gaz si indicatorul de gpl emite sunete de avertizare. Cei de la reprezentanta nu sunt asa de priceputi pe partea cu gpl si cu greu a descoperit piesa defecta. Piesa e un  senzor de presiune care are rolul de a da drumul la gaz. Sunt 3 la numar, deoarece se afla pe fiecare injector. Se poate vedea in zona cercuita  unde se afla senzorul. Daca se intampla sa patiti asa ceva si cel de la service da din stanga in dreapta, puteti veni cu un mic ajutor sa verifice acei senzori. Succes si sa auzim de bine!

 

https://gazmagazin.ro/senzor-de-presiune-gpl-landi-renzo-t-mapc97.html

553148571_WhatsAppImage2020-12-23at08_27_48.thumb.jpeg.c5471a552dd2b80e0a60c23a026019df.jpeg

WhatsApp Image 2020-12-23 at 08.15.21 (1).jpeg

WhatsApp Image 2020-12-23 at 08.15.21.jpeg

Editat de jelly
  • Like 4
  • Trist 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 weeks later...

Salutari, am duster cu acest motor, 1.0 tce gpl. Mașina are 17.035 km de o săptămână sau doua, când scot mașina din viteza și franez, când coboară sub 1300 turații pe liber se aude o vibrație puternica iar la relanti dispare. Am cautat pe net, zgomotul auzit este identic cu cel de la 1.0 sce, unii ii zic zgomot de tractor. Se aude doar în habitaclu iar în afara mașinii nu se aude. 

S-a  întâlnit vreun posesor de Duster cu problema asta? Ce rezolvare ați găsit?

Editat de Mak
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...