Sari la conținut

Nivel Ulei Duster 1.5 Blue dCi


Postări Recomandate

Va salut, 

Saptamana trecută am fost la reprezentanță și am facut revizia mașinii. La schimbul de ulei au pus 5.5 L in motor. Pe un grup am vazut că la motorul 1.5, nu cel cu ad-blue, se pun maxim 4.5 L de ulei. La acesta este la fel? Culmea e că nu prea îți dai seama la ce nivel este pe jojă pentru că după ce o ridici, rămâne ulei pe tunelul jojei și se murdărește. Cei care ați mai făcut schimbul, cât ulei au pus la motor? Ar trebui să mai scot?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La mine au pus 4.5 litri (mi-au si dat bidonul de 5 litri in care ramasese jumatate de litru). Nivelul uleiului e fix la maxim pe joja.

Verifica sa nu fie o eroare pe hartie, totusi. Daca ai stat langa ei si ai vazut ca au pus 5.5 litri, e prea mult, trebuie scos urgent.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 6 minute, Stef13 a spus:

La mine au pus 4.5 litri (mi-au si dat bidonul de 5 litri in care ramasese jumatate de litru). Nivelul uleiului e fix la maxim pe joja.

Verifica sa nu fie o eroare pe hartie, totusi. Daca ai stat langa ei si ai vazut ca au pus 5.5 litri, e prea mult, trebuie scos urgent.

Al tau este Blue dCi? stiu sigur ca au pus 5.5 L. am vazut.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

5,7 l se baga in noul blue-dci.

Nu ai printata de la dealer o foaie cu numele: Cartea mea de service?

Acolo scrie cat si ce se baga si la cati km. Sunt 2 coli A4.

Daca nu ai, te poti duce sa ceri sau iti faci cont pe My Dacia, te inregistrezi cu VIN-ul masinii tale si ai acolo tot ce trebuie pentru masina.

Daca nu este secret, cat te-a costat revizia. Mai am un pic si urmez si eu. ;) Sa fiu "pregatit".

 

Apropo de joja ca uitasem, o mizerie. Mult mai buna era aceea de plastic galbena.

Pe asta de metal este imposibil sa-ti dai seama de nivelul uleiului, cel putin pana incepe sa se innegreasca. Cat este curat nu se intelege nimic pe ea.

Editat de cbogdy
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
acum 1 oră, cbogdy a spus:

5,7 l se baga in noul blue-dci.

Nu ai printata de la dealer o foaie cu numele: Cartea mea de service?

Acolo scrie cat si ce se baga si la cati km. Sunt 2 coli A4.

Daca nu ai, te poti duce sa ceri sau iti faci cont pe My Dacia, te inregistrezi cu VIN-ul masinii tale si ai acolo tot ce trebuie pentru masina.

Daca nu este secret, cat te-a costat revizia. Mai am un pic si urmez si eu. ;) Sa fiu "pregatit".

 

Apropo de joja ca uitasem, o mizerie. Mult mai buna era aceea de plastic galbena.

Pe asta de metal este imposibil sa-ti dai seama de nivelul uleiului, cel putin pana incepe sa se innegreasca. Cat este curat nu se intelege nimic pe ea.

revizia a costat 935 ron. Asa e cu joja, nu prea iti dai seama nivelul. am primit si eu foile alea. am sunat la vocea clientului si astept vesti in legatura cu nivelul de ulei. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Scuze, este fara adblue (martie 2018) si am presupus ca e acelasi motor, diferenta fiind doar sistemul SCR. La a mea, joja e cu plastic galben in partea inferioara, nivelul se observa destul de usor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...