Sari la conținut

Probleme lipsa compresie motor


Postări Recomandate

Acum 5 ore, ClioRS a spus:

1. In primul rand la 67,000 ,la un  motor pe benzină nu  trebuie sa se ducă compresia la utilizare normală.

2. un benzinar pornește liniștit și cu compresia scazuta In cilindri intră  vapori de benzină după care primesc o scanteie care fac acei vapori  sa explodeze,

3.dacă se duce compresia, se duce din cauza uzurii segmentilor sau a supapelor care nu mai inchid.  Trebuie vazut  cauza care a dus la lipsa compresiei. Chiulasa nu are treabă. 

4. Și daca admitem ca uzura este foarte mare asta NU se intamplă brusc  deci nici  motorul  NU moare brusc. ci da semne de oboseală gradual cu  mult timp inainte.

5. Chiulasa trebuie schimbata doar daca e fisurata si asta se vede daca intra apă in ulei, ulei in borcan  sau ambele.

6.. Chiulasa daca  nu e fisurata ( se face test de etansietate )  se revizuieste și atât  Adică se  rectifica scaunele supapelor odata cu acestea, se inlocuiesc gidurile și simeringurile de supapă ,  mai   cumperi o garnitura noua de chiulasă , prezoane noi  si inapoi cu ea pe motor , Va fi ca nouă si te costa totul  in jur de 1000 lei  

Cum adica sa cumperi alta chiulasa daca ei nu au stabilit cauza uzurii .  E fisurata chiulasa  ?

De ce te pun  sa cumperi o chiulasa noua , nu inteleg !!!

Sfat:  consulta si alt mecanic sa-i faca o diagnoza corecta pt ca o faci pe buzunarul tau.  

Bafta    

1. Utilizarea a fost normală, 90% in oras, nu turata. Nu nimic. Reviziile facute mereu la timpul, totul schimbat la timp. Am incercat sa luam totul din pripa, chiar si bateria am schimbat-o acum 2 saptamani, nu ca m-a lasat, tocmai ca sa nu ma trezesc vreodata ca nu mai porneste deloc. Au testat-o, au spus ca ar fi cazul sa fie schimbata, am schimbat-o.

2.  Mi s-a spus ca e compresia scazute pe toate pistoanele, la 4.5 bari. Ideea e ca ea nu a mai pornit deloc la cheie (se auzea sunetul de pornire, insa nu pornea). Nici la service nu a pornit. Problema e ca masina a plecat pe platforma la service, iar ca s-o duc in alta parte, iar platforma (asta in contextul in care nu mai merge deloc).

3. sper ca nu are chiulasa nimic. 

4. nu a dat semne ca ar avea ceva, pur si simplu a murit din senin, fara preaviz.

5. probabil saptamana viitoare o sa mai am un raspuns de la ei in legatura cu chiulasa, ramasese s-o desfaca si pe aia.

Nu se stie daca e fisurata chiulasa, tocmai ca momentan au luat-o la desfacut pas cu pas si urmeaza sa desfaca si chiulasa. Nu mi-au mentionat nimic nici de ulei, nici antigel etc.

Intr-adevar, la pornire am avut probleme inca de cand am luat masina, asa cum am mai intalnit si la alte persoane, chiar pe acest forum. Am zis ca e din cauza softului. I-au schimbat la inceput (acum 4-5 ani pompa de benzina), la fel, nu stiau de la ce are probleme de pornire. Nu s-a rezolvat nimic. Stau si ma intreb daca nu cumva o fi fost vreo problema din fabricatie, nu ca ar mai conta prea tare, ca oricum nu mai e in garantie.

Daca stiam, am fi cerut la service sa masoare compresia mai des, dar nu stiam de asa ceva.

Mie totusi mi se pare absurd ca un motor la 67,000 km sa aiba deja atatea probleme. 

 

Teama mea cea mai mare este ca si daca o repara, nu ma mai pot increde in masina, mi-e teama ca maine / poimaine sa nu crape de tot. E crapata si acum, dar ma refer sa nu pice motorul complet. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 35
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Rezolva problema si lasa grijile de.o parte.Sper sa gasesti oameni competenti. PS.NU CITA ULTIMUL MESAJ!

O ipoteză: pompă de ulei cu probleme + lipsă avertizare în bord* *avertizare presiune zero ulei doar după o anumită turație - "feature" la Duster ph2 și ph3  

Hai sa nu cazi in partea extrema cu drobul de sare,ca daca se strica si altceva..Daca o dai acum vei pierde oricum.Daca potentialul cumparator verifica in retea masina..vede reparatia...o mai cumpara?

Rezolva problema si lasa grijile de.o parte.Sper sa gasesti oameni competenti.

PS.NU CITA ULTIMUL MESAJ!

Editat de MAK
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Motorul este 1.6, pe benzina. 105 cai putere si 4 x 4.

As vrea sa merg la alt service, dar tinand cont ca nu porneste deloc si pana acolo am dat 200 de lei pe platforma s-o duc si tinand cont ca e dezmembrata (cred), poate or afla pana la urma problema, tinand cont ca am platit si dezmembrarea, nu prea am ce sa fac. Am platit 200 de lei si sa le dau acordul s-o dezmembreze (s-o desfaca sau ce-i fac). Nu ma pricep deloc la detalii tehnice.

Nu inteleg totusi de ce dureaza atat sa afle ce are... ca aproape o saptamana am stat fara masina

Editat de Ionica
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

As vinde-o, insa nu stiu cat as lua pe ea si procesul de gasit vanzator e destul de complicat.

Am vazut ca cei de la Dacia au program sa preia masini vechi ca avans pentru masina noua, insa nu pentru toate orasele. Insa nu stiu daca ar evalua-o cat de cat corect.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Bună seara!

 

Revin cu actualizare la acest topic.

M-au sunat zilele trecute să-mi spună că s-au uitat la chiulasă și că aparent este în regulă, însă nu au aparatura necesară pentru verificarea totală / amănunțită. Chiulasa a fost trimisă la București pentru verificare și a avea un răspuns cert dacă are sau nu ceva.

Ținând cont că a intrat în a treia săptămână de service, am mers la ei sa văd dacă au mai descoperit ceva la ea. Mi s-a spus că nu au mai întâlnit așa ceva și că motorul, deși este pe benzină și ar fi trebuit să fie curat la 67,000 km, este foarte murdar de o substanță (nu i-am reținut numele). M-au întrebat unde am făcut reviziile, ce ulei am pus, însă totul a fost pus la ei in service. Nu știu ce ar fi putut să cauzeze această "murdărire" a motorului...

Am întrebat și dacă au verificat segmenții, au spus că nu, dar vor verifica. 

A mai întâlnit cineva așa ceva?

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...