Sari la conținut

Postări Recomandate

@Mirovld

Dacă vrei versiunea de 1.0 TCe, mai bine nu. Sunt probleme cu turbina/corpul clapetă. Și se zvonește că o să fie rezolvată problema la mașinile ce vor fi fabricate începând cu anul următor. La mașinile deja livrate, dacă o să pice în garanție, se va înlocui. Dacă nu, ghinion.

Vezi pe forumul de Logan, secțiunea Probleme tehnice de la Logan III.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 715
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Mort sau nu, măcar e organizat. Sau se încearcă să fie. La povești, în alt topic, pe alt forum sau pe Facebook. Sunt eu sătul de câte discuții și păreri mai mult decât subiective se tot reia

Evident ca sunt si mai putin "dotate", depinde de fiecare la ce functii e dispus sa renunte. De aia Dacia, ca toti producatorii auto, ofera mai multe nivele de echipare, cu speranta ca o sa-si gaseasc

Si eu urmeaza luna asta sa dau comanda de inca un Duster, dar eu o sa merg pe 1.33 TCe de 150 CP, cu 4x4. La pret nu e chiar asa de mare diferenta, sunt 550 de euro in plus fata de diesel, care inseam

Posted Images

Asa este :thumbsup:, pe acel forum se discuta despre foarte multe probleme tehnice din pacate la Logan &Sandero III, pe langa turbina (zgomot tija, supapa descarcare, erori aferente, etc.) au fost si numeroase probleme cu senzorii GPL, incarcarea pilotata (bateria, senzorul de curent baterie), etc., etc. existand foarte multe OTS-uri pentru aceste masini, unele au fost rezolvate, altele partial, la unele cei de la Dacia inca mai "lucreaza" :( ...

Dar la DusterII ex 1.0 TCe 100CP H4D450 (4x2, GPL, GPF) nu prea au fost "semnalate" multe astfel de probleme pe forumuri, inclusiv acesta (sau cel putin nu am prea citit \gasit multe despre ele).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

Buna ziua,

Doresc sa achizitionez un Duster. Am citit tot felul de articole in care se preciza ca motorul 1.2TCe mananca anormal de mult ulei. Varianta de 1.3TCe are aceeasi problema?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Motorul meu de 1,33 TCE 150 nu consuma ulei (dupa aproape 51k km). De asemenea, nu cunosc pe cineva sa se fi plâns de asa ceva. Poate ne mai ajuta cu pareri colegii ce au același motor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@sorind Majoritatea dintre primele modele Duster echipate cu motorul de 1.2 l in 4 cilindrii aveau un consum exagerat de ulei, trebuia obligatoriu completat nivelul de ulei intre doua revizii. Problema a fost rezolvata iar ultimele modele de Duster echipate cu motorul de 1.2 l in 4 cilindri nu au mai avut deloc aceasta problema. Ulterior motorul a fost retras de pe toate modelele Dacia si Renault deoarece isi facuse un renume prost.

Motorul de 1.2 l care se va monta pe Duster 3 este alt motor, are 3 cilindri.

Motorul de 1.3 l nu a avut probleme, este fiabil. Mie nu-mi place pentru ca are turbina si injectie directa. 

Editat de abc
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Știți cumva dacă ar mai fi vreo varianta de motorizare fara injecție directa? Aici includ și motorizările pentru Duster 3.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu, din pacate nu exista si asta de multi ani.

Exista benzina+GPL cu injectie indirecta dar asta eu exclud din start.

Din pacate Duster 3 vine obligatoriu cu hybrid (mild sau full) pe langa injectia directa.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 months later...

Buna seara la toata lumea. Sunt nou pe forum si sunt in cautarea unor pareri de la cei mai experti ca mine.

Context: am momentan un logan 2 1.2 din 2016 dar recent mi-am luat cateva terenuri pentru a incepe o ferma. Am pus pe logan carlig si car cu el motocultorul si alte materiale cu remorca dar deja simt ca e depasit (ambreiajul deja are probleme) si vreau sa trec la un duster 2 4x4 (2022-2024).
 

Intrebarea mea e ce recomandati intre 1.3 si 1.5 pentru duster 4x4 in contextul in care o sa tractez destul se des si o remorca plus avand in vedere ca nu se mai fabrica trebuie sa ma uit pe piata SH.

Multumesc anticipat pentru ajutor. 
 

Drumuri bune.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...