Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut.

Din tot ce am citit pe aici si din alte discutii  , ar fi o alegere foarte potrivita pentru acest model.  Un singur lucru ma mai pune pe ganduri, vopseaua !! Din topicurile anterioare citisem ca ar fi aparut rugina sau punctele de rugina inca din primii 2-3 ani :gandire::gandire:. Acum ,probabil si cum ai noroc. (facand doar o comparatie cu renault meu de acum care face 10 ani si nu are nici un punct de rugina. ). 

Numai bine !  ;)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 715
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Mort sau nu, măcar e organizat. Sau se încearcă să fie. La povești, în alt topic, pe alt forum sau pe Facebook. Sunt eu sătul de câte discuții și păreri mai mult decât subiective se tot reia

Evident ca sunt si mai putin "dotate", depinde de fiecare la ce functii e dispus sa renunte. De aia Dacia, ca toti producatorii auto, ofera mai multe nivele de echipare, cu speranta ca o sa-si gaseasc

Si eu urmeaza luna asta sa dau comanda de inca un Duster, dar eu o sa merg pe 1.33 TCe de 150 CP, cu 4x4. La pret nu e chiar asa de mare diferenta, sunt 550 de euro in plus fata de diesel, care inseam

Posted Images

Revin iar, poate ma lamuriti.

Am vazut la userii de pe forum anii de fabricatie si tipul motorului de Duster. Din 2018, an fabricatie ,am observat 2 modele diferite: 1,5Dci, 110 cp, si 1,5 Blue Dci, 115 cp. Care este diferenta intre ele ? La momentul actual se fabrica amandoua tipurile sau doar cel de 115cp, blue, cel care apare si pe site-ul dacia la configurare? Cel de 1,5 110 cp nu a fost pus pe varianta anterioara a masinii ? 

Mersi !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

1,5  dci e cel care nu are ad blue 

Si 15blue dci este cel cu ad blue 

Sa facut trecerea pentru a se respecta noile norme in privinta noxelor 

Momentan dusterele vin echipate doar cu blue dci  cele diesel bineinteles, mai sunt motoarele pe benzina 

Eu de exmplu am 1,5 dci masina fiind din aprilie 2018 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Buna ziua,

 

Sunt posesorul unui Logan Ambition din 2006 care inca merge foarte bine si in care nu am investit aproape nimic inafara de consumabile (aici intrand si un kit de ambreiaj). Doar o planetara, un termostat si un corp pentru el, un cablu de ambreiaj si unul de acceleratie, un geam de oglinda. 

Doresc sa achizitionez in leasing, pe firma, un Duster cu noul motor TCe 1.33 GPF 4WD si as dori ceva sfaturi.

1. Mi s-a propus un contract de leasing pe 5 ani cu garantie Dacia Extenso. La prima vedere pare ok dar as vrea sa stiu daca merita banii respectivi. De asemenea as vrea sa stiu in ce constau reviziile in acesti 5 ani, conform carnetului de intretinere.

2. Merita diferenta de 500 euro intre 130 si 150 CP? Din cate inteleg, intre ele este doar diferenta de soft. Se poate modifica ulterior? Cum pot sa vad ce putere este setata? Stiu ca s-a mai intrebat dar nu am vazut un raspuns relevant...

3. In aceasta perioada se pot activa functii suplimentare fara pierderea garantiei? Daca da, care?

4. Din cate am vazut si citit, au modificat de anul acesta senzorul de lumina integrandu-l in bord iar senzorul de ploaie (daca a existat inainte pe geam) cred ca nu mai exista. Se mai poate monta ceva de genul? Dar DVR-ul oferit de Dacia se mai poate monta pe noul tip de oglinda? Sau exista altul? La reprezentanta nu au stiut sa dea un raspuns clar.

5. In configurator apare o rubrica: AMPRO. Stie cineva ce anume reprezinta?

 

Multumesc,

Geo

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Salut. Și eu am un măgărușul de 1,2 Tce 4x4 și am garanția de 5 ani și am toate reviziile gratuit: adică schimbul de ulei si filtre garatuit , nu știu la plăcuțele de frâna. Sfatul meu este să îl ei pe cel de 150 cp. Înainte am avut un logan de de 1,4 mpi și cu gpl. Dar crede- mă că nu regret că am luat măgărușul de 1,2 că la 6 luni lau scos pe cel de 1,3. In rest drumuri bune.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Salut,

 

Stie cineva daca se poate comanda versiunea 4x4 cu noul motor?

Am incercat sa vorbesc cu agentul de vanzari la care am fost saptamanile trecute dar nu raspunde...

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic
  • Mak featured și pinned this topic
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...