Sari la conținut

Duster 1.5 blue dCi 115 4x2


Postări Recomandate

Poate resoftarea exact acolo duce. Se aprind, după care îi stinge pe rând. ?

Pe mine m-au chemat joi la resoftare,  dar am plecat în concediu, cu cea veche. Pe 18 mă duc.

Așa că o să vă anunț și eu ce o mai fi.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 101
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Imi cer scuze ca scriu pe topicul colegului, sper sa nu deranjez si poate intereseaza pe cineva. Am un Duster Blue 1.5 DCI, am facut fix 2000 km cu el. De curiozitate la fix 2000 km am umplut rez

Revin cu un update după o săptămână de utilizare, am făcut deja de 1200 km. S-a întâmplat sa alimentez fix la 1000 km, în acest interval am consumat 54 litri de motorină, de unde rezulta un consu

Mulțumesc, imediat ce sunt în putere sa le pun, fac și poze.  Asta e ce mi-a trimis soția mea după ce au sosit. Doar o prima impresie, par ok

Posted Images

Tocmai ce am comandat si eu sambata Duster-ul nou, cu termen de livrare pana in 21 Ianuarie si aflu de problema asta. Nici nu stiu daca are rost sa deschid subiectul atunci cand merg sa o ridic sau pur si simplu sa ma rog. Ce se intampla daca apare eroarea in afara tarii, ti se ofera asistenta in Europa? 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eroarea nu inseamna ca ramai blocat.Vei putea sa te intorci in tara in lim.unor km..Iti apare chestia asta in bord.Daca esti in Spania,nasol..Dar,da,ai acoperire si .n tarile Ue si nu numai..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu este nasol. Am intrebat eu, deși nu am plecat cu ea. Dacă ai probleme în Spania, suni la vocea clientului în România și dacă mașina mai funcționează te trimit ei la cel mai apropiat service agreat de ei. Dacă mașina este imobilizată îți trimit platforma de la cel mai apropiat service agreat. Și o rezolvă. Dacă nu se rezolvă pe loc îți dau mașină la schimb, ce au și ei pe acolo să te poți mișca. 

Eu am preferat varianta mea. Am lăsat-o acasă, am luat altă mașină din familie. M-am gândit că nu am nervi și timp, fiind în concediu să vă povestesc cum arată service-urile lor. ?

Dar dacă se întâmplă vreodată să am probleme, o să apelez la ei, atâta timp cât mașina este în garanție. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns la 4200 km, deocamdată alte probleme cu sistemul adblue nu am mai avut. 

Un sfat pt cei care aveți anvelopele stock mixte și mergeți în zone cu zăpadă mai multa, luați cu voi și lanțuri sau schimbați anvelopele. Eu am pierdut de multe ori aderenta, chiar și pe teren drept (cei drept nu eram pe asfalt). Au fost situații în care alte mașini tot cu tracțiune 4x2, dar cu anvelope de iarna, au urcat pante fără probleme, iar eu am avut dificultăți. 

A avut cineva probleme cu deschiderea ușii de la rezervorul de combustibil? La mine trebuie sa acționez maneta de mai multe ori pentru a putea avea acces la rezervor. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 3400km si nu am avut nici o eroare de adblue pana acum. Sper sa ramana asa. In schimb astazi mi-a dat mesaj ca nu functioneaza stop&start, cred ca era cam descarcata bateria(cu toate ca e noua) nu am mai mers de 2 zie cu ea pe frigurile astea. dupa ce am mers un pic la urmatoarea pornire a disparut mesajul. Usita de la rezervor nu se deschide greu, din contra cateodata nu se inchide de la covorase.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@AdiR Salut! Dacă ușița de la rezervor se deschide greu poate fi din cauza cablului  care o acționează și care e trecut prin spatele cricului. La mine era înțepenit pe acolo și l-am poziționat eu astfel încât sa nu mai fie sub cric. De atunci merge fără probleme?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Da stiu. Din acest motiv nu am fixat un an de fabricatie anume. k4m-ul e un motor bun, ieftin la intretinere si care suporta bine gpl-ul.  Cu toate acestea, daca gasesc auto ceva mai nou si in mintile lui, o sa fac un compromis. Momentan inca nu s-a ivit nimic care sa merite achizitionat.  
    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
×
×
  • Creează nouă...