Sari la conținut

Duster 1.5 blue dCi 115 4x2


Postări Recomandate

In cazul meu, după ce mi-a apărut a doua oara eroarea, am completat cu adblue și am parcurs aproximativ 500-600 km pana sa îmi dispară pe rand erorile. De atunci am mai parcurs 2000 km, fără probleme deocamdată. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...
  • Răspunsuri 102
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Imi cer scuze ca scriu pe topicul colegului, sper sa nu deranjez si poate intereseaza pe cineva. Am un Duster Blue 1.5 DCI, am facut fix 2000 km cu el. De curiozitate la fix 2000 km am umplut rez

Revin cu un update după o săptămână de utilizare, am făcut deja de 1200 km. S-a întâmplat sa alimentez fix la 1000 km, în acest interval am consumat 54 litri de motorină, de unde rezulta un consu

Mulțumesc, imediat ce sunt în putere sa le pun, fac și poze.  Asta e ce mi-a trimis soția mea după ce au sosit. Doar o prima impresie, par ok

Posted Images

Sunt posesorul unui duster blue dci 115 4/2 care a functionat fara probleme 1900km, dupa care plecam in vacanta.

Minune dupa cca 75 km apare in bord avizare  "verificati sistem antipoluare" si cei doi martori -cheia si motor.Adio vacanta.

Am sunat la reprezentanta si mi s-a spus sa vin cu ea la service.

M-am prezentat , iar in urma verificarilor au constat clapeta play -stop defecta.La intrebarea mea de ce s-a stricat asa repede , mi-au raspuns ca pozitia clapetei este expusa fiind montata pe teava de esapament si la orice soc mic se defecteaza. Le-am spus sa-i puna un scut ,raspunsul fiind ca nu exista, dar sa fac eu o inventie!!!   domnilor eu am luat masina nu bicicleta sa fac inventii pe ea.???

Apropo daca exista o mica lovire a acestei piese se pierdea garantia.

Curios ca la ce am citit  in acest topic ,cam toate au aceasi problema in jur de 2000km. Posibil un defect de fabrica??

Folosirea masinii cu acest defect -km cati mai putini , evitarea fortarii motorului si inlocuirea piesei cat mai repede. Piesa a fost comandata la fabrica si cand soseste o sa fiu anuntat ptr. inlocuire.

Va tin la curent cu rezolvarea problemei.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

"Curios ca la ce am citit  in acest topic ,cam toate au aceasi problema in jur de 2000km. Posibil un defect de fabrica??"

Unde scrie ca toate?

Toate au acea clapeta, dar nu toate se strica. :)

Este scut pentru acea piesa, chiar eu il am montat pe masina.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cel puțin în cazul meu nu cred ca a fost nicio clapeta problema, ci doar ceva erori de soft, nu mi s-a schimbat nicio piesa, doar doua update-uri la sistemul de antipoluare. 

Am trecut de 12000 km, fără alte probleme. În plus pe mașina am mai pus doar folii, pe toate geamurile Llumar. 

Mai vreau sa achiziționez :

- apărătoare noroi 

- protecții pe aripi

- tava portbagaj 

- bare pt pavilion, Thule WingBar Edge

- jante de aliaj pentru celălalt set de anvelope. 

Minusuri constatate:

- clapeta de acces la rezervor uneori nu se blochează la închidere, necesita o verificare după fiecare deschidere

- bancheta din spate este uneori incomoda din cauza sistemului de prindere a centurilor de siguranță care iese în relief fata de partea de șezut. 

Am făcut de curând un drum de Germania, și am avut ocazia sa merg și cu 160 km/h, mașina s-a comportat destul de bine, fără vibrații etc. Și mi am dat seama cât de slab combustibil avem pe la noi în Ro, mers în același condiții de viteza. Încolo 2 persoane, copil și bagaje puține, din vama Borș pana lângă Linz, consum la pompa 6.2 l/100km, iar la întoarcere mașina încărcată full cu bagaje din 🇩🇪 pana la vamă consum la pompa 5.2 litri. În ambele situații am mers cu tempomatul fixat pe 120 km/h. Atașez și poza cu ce îmi afișează CB. 

IMG_20190507_064213.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...
  • 4 weeks later...

@petrelee se comporta chiar bine,  cu 2 adulti+copil+bagaje in masina eu personal am fost multumit de cum se mista.

Am ajuns la aproape 21k km, am facut de curant si prima revizie. Au fost schimbate toate filtrele + uleiul.

Pe parte de sistem de antipoluare nu au mai aparut alte erori de la ultima resoftare. Am alimentat cu 20 l de adblue pana acum, nu stiu cu cat a venit din fabrica nici cat mai este. Din pacate pe la noi prin tara nu prea gasesti pompe de adblue pe la benzinarii, spre deosebire de alte tari (si aici nu ma refer la Europa de vest) si pentru mine e enervant sa stau cu bidonul de adblue in casa.

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
    • nu am nici o modificare, totul e cum a venit din fabrică
    • Salut @RobertR, merci de raspuns. Suspensia e standard? Ai inaltare sau ceva mai rigid?
×
×
  • Creează nouă...