Sari la conținut

Postări Recomandate

acum 1 oră, MAK a spus:

De ce mergi cu Eco activ?Obtii o economie de carburant chiar asa de mare?

In principiu pentru ca trage mai greu si nu mai e asa vasneata ca de obicei.?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 154
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare la toata lumea, Mă alătur si eu comunității odată cu achiziționarea modelului Duster 2018, Confort BLUE 1.5 DCI 115 (cai frumosi ca brajii), cu opțiunile de fabrica adaugate: → Inca

180KMh adică 176Kmh real. Cu volanul de Renault Duster și cu tastă PTT (inexistentă în echiparea ta) aș fi mai atent cu intrările în service pe garanție

vorbiti cu t0rquemada ptr activarea "cornering".

Posted Images

Tempereaza "talpa grea", eu a gasit aceasta optiune foarte utila in perioada de rodaj.
In conditii de trafic aglomerat am observat o diferenta de ~1,5 l/100km intre ECO activ si inactiv.

Este foarte subiectiv acest lucru, am mers ~250km cu ECO dezactivat dar s-a suprapus peste perioada de ger si aglomeratie mai mare in trafic.
Ca sa avem o imagine cat mai corecta asupra impactului acestei functii, ar trebui sa efectuam testul in conditii cat de cat similare.

Trebuie avut grija la plecatul de pe loc, atunci cand vrei sa te "infingi" in trafic, cu ECO activat are tendinta de a da in nas...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 6 minute, jad a spus:

Tempereaza "talpa grea", eu a gasit aceasta optiune foarte utila in perioada de rodaj.
In conditii de trafic aglomerat am observat o diferenta de ~1,5 l/100km intre ECO activ si inactiv.

Este foarte subiectiv acest lucru, am mers ~250km cu ECO dezactivat dar s-a suprapus peste perioada de ger si aglomeratie mai mare in trafic.
Ca sa avem o imagine cat mai corecta asupra impactului acestei functii, ar trebui sa efectuam testul in conditii cat de cat similare.

Trebuie avut grija la plecatul de pe loc, atunci cand vrei sa te "infingi" in trafic, cu ECO activat are tendinta de a da in nas...

Ca si offtopic voi cat aveti afisat la consum acum pe ger - 5 grade in general si mers prin oras?? Eu cu ECO activat in mare parte am 7.5 mediu. E mult, e putin??? Nu cred ca este important, mai ales ca este inca in rodaj. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
41 minutes ago, lisandru06 said:

Ca si offtopic voi cat aveti afisat la consum acum pe ger - 5 grade in general si mers prin oras?? Eu cu ECO activat in mare parte am 7.5 mediu. E mult, e putin??? Nu cred ca este important, mai ales ca este inca in rodaj. 

In Bucuresti/Ilfov, in orele de varf conform CB am undeva 7,5 - 7,7 cu ECO dezactivat si resetat CB dupa fiecare plin.

Nu schimb sub 2500 de turatii. Am incercat si functia ECO insa nu mi s-a parut mare diferenta in privinta consumului.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Da stiu. Din acest motiv nu am fixat un an de fabricatie anume. k4m-ul e un motor bun, ieftin la intretinere si care suporta bine gpl-ul.  Cu toate acestea, daca gasesc auto ceva mai nou si in mintile lui, o sa fac un compromis. Momentan inca nu s-a ivit nimic care sa merite achizitionat.  
    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
×
×
  • Creează nouă...