Sari la conținut

Postări Recomandate

nu este chiar asa de lenes motorul si nici consumul nue ridicat.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In modul eco nu e consumul ridicat, in rest consuma mai mult de atat dar si motorul trage mai tare

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pot confirma și eu acel ronțăit, insesizabil dacă nu-i dai atenție, la relanti ce dispare la apăsarea ambreiajului, tubalatura de admisie aer mai trepideaza când e motorul în sarcină... Dar vorba unui mecanic cu urechea fină, "ia o electrică!" și nu mai auzi nimic. Pe mine personal mă mulțumește motorul, se conduce ușor în oraș, consum... 8-9 litri mixt, mai mult prin oraș, dar era de așteptat având în vedere că e motor aspirat. Resurse suficiente pentru un mers decent, surprinzător de stabilă, îmi place modul ECO în special cu copilul în mașină, accelerarea devine mai lină. 

Mă cam deranjează un lucru și anume dimineața la rece stă destul de turată și apar niște fluctuații destul de mari după părerea mea, acum nu știu dacă e din categoria "așa face toate" sau e o problemă. A voastră cum se comportă la rece? 

Duster-ul are 4000 km acum, Prestige 4*2, 1.6 SCE. 

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Vlad2018 Confirm și eu variațiile cam mari ale turației la rece la relanti.Am observat ca sunt mult mai atenuate dacă folosesc benzina mai calitativa ..eventual  cu cifra octanică ridicată. Din experiența mea, cu benzina de la Mol am avut cele mai bune rezultate 🙂

Se pare că motoarele mai noi chiar și aspirate sunt mai pretențioase la combustibil decât cele de acum 10 ani..

Editat de andrei_s

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum am mai spus, confirm si eu aceste variatii care nu mi se par a fi normale.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine se aude rontaitul acela....si variatia de turatii cand este rece afara...eu unul iarna cand e rece o pornesc si o mai las 2 3 minute la relanti...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine ,rontait & variații la relanti destul de mari .Mașinaare 250 km ,nu i-am consumat nici primul plin .

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Probleme majore cu aceasta varianta pana acum?

Azi mi-am comandat si eu Dusterul ... pana in Mai o sa citesc tot ce se poate :-))

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • Deși nu mai este de actualitate, trebuie spus totuși că în cazul de față cineva a mutat cele 2 siguranțe din dreapta jos, de 5A (portocalie translucidă) și de 10A (roșie), cu o poziție mai jos. Trebuie mutate la loc, iar jos trebuie pusă o siguranță de 30A (verde, că cele două, de mai sus).
    • Astazi i-a venit randul sa ii aplic o protectie ceramica. Imi pare rau ca nu i-am facut asta de anul trecut, de cand am scos-o de pe poarta dealerului. Eu am optat pentru Nanolex Si3D si ma declar foarte multumit de rezultat.
    • Fiecare dintre noi dorim perfectul. Nu spunem ca e normal sau e bine dar experienta ne spune ca acesta, perfectul,  nu exista. Tot experienta ne sopteste cum putem salvgarda momente de nereusita, spre binele nostru. Interesul nostru al tuturor este sa ajungem cu bine acasa. Am dat al dracului de multi bani pentru masini si am dori raspuns 100% pentru banii nostrii. Dar pina si satelitii ( India ) dau rateuri. Nu e bine, nu e normal dar asta e.     PAREREA MEA, CU rechemarea: au fost prea putine la Duster, fiindca au fost (lucru +) putine erori generale care sa necesite rechemari in masa. Erorile au aparut la anumite masini, care cum a prins componentele ( bune, rele ) pe linia de montaj. Si atunci s-a preferat varianta corectiei ( resoftare ) cu ocazia prezentarii la service daca se sesizeaza defectiunea in cauza. Nesansa ta a fost ca problema a aparut la mare, iar la mare cu munca e bai!
    • Daca ii faci testul CLIP, va spune cind si de la ce piesa a aparut eroarea.  Analizezi piesa implicata. Rezultatul poate fi o eroare involuntara din cauza de bilbiieli al unui calculator sau piesa ( sursa ) defecta..
    • Salut Luați o interfață Elm și Pyren sauPyclip. Aceasta funcționează cu Windows x86, Mac, Linux sau Android. Puteți extrage instrucțiuni de diagnostic din Dialogys și Clip, pentru ph1, ph2 și noul Duster. Pe internet veți găsi diagrama de cablare pentru ph1 și ph2.    
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...