Sari la conținut

Postări Recomandate

ceau,

as dori sa incep acest topic pentru a discuta exclusiv despre motorul pe benzina SCe 114 4x2

multi se plang ca nu prea trage.

Va rog sa lasati feedback despre comportamentul masinii cu acest motor. Cum se comporta la deal, cand are o colina cu inclinatie mai mare? Daca masina e plina cu persoane si bagaje se simte ca motorul se gatuie?

multumesc

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

scz,chiar era nevoie de inca un topic?..Nu.s destule unde sa discuti despre 1.6?

Editat de MAK

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

aici vreau sa discutam doar de motor.

mai sunt topicuri, am vazut, dar in acele topic-uri s-a ajuns sa se discute de pneuri, de exemplu, si astfel este greu sa iti aduni feedback doar despre motor.

merci

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Proaspăt beneficiar de Duster 4x2 1,6 Sce. Motorul trage suficient dar fara activarea modului ECO. În rest are ceva zgomote tehnice la ralanti dar nederanjante.

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Un fel de ronțăit care dispare la apasarea ambreajului. Mai sunt colegi de forum
 care au sesizat zgomotul.

Editat de adrianraboj

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca e zgomot tehnic care era prezent si la logan 1... e din ciclul asa face toate... speram ca totusi l-au rezolvat la Dusterul nou... poate e un caz izolat

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • diferenta intre 150 CP 4x2 si 4x4 e mare. cand am mers pe 4x2 mi se parea dubioasa, fugea fata  ( nitel) si cum ziceti, socuri in transmisie DAR doar daca mergeam cu ea " ca si cum am furat-o". Clar la 4x2 motorizarea e cam puternica .   pe 4x4 ( si de asta am achiztionat varianta asta ) nu se simte asa ba chiar zici ca are alta trasmisie. e mai "Smooth" si mai "liniara" incarcarea. am testat si cu plecare cu tr1 si cu tr2 ( cum scrie in carte). totul ok  
    • Duster 2014-110CP, fara modificari, de ceva timp are un simptom ciudat, cand accelerez...pe la 2000 ture puterea creste prea brusc fata de cum ar fi normal, cand intra turbina. Am efectuat un test CLIP , si am constatat  o valoare anormala la clapeta/volet admisie aer. Ma poate ajuta cineva cu"interpretarea" ei? : "Pozitie relativa Volet admisie aer : -1518.25 %"  (marcat rosu), iar chestia ciudata este ca valorile clapetei nu se modificau cand acceleram (marcat albastru). Daca are cineva cunostinte despre  aceasta problema, multumesc!
    • Oricum exista si un simptom ciudat cand accelerez..pe la 2000 ture puterea creste prea brusc, fata de cum ar fi normal, cand intra turbina.  Duster 2014-110CP, fara modificari .  
    • Chestia cu reparatul este cu dus-intors. Daca va ceda piesa reparata platesti piesa in sine, manopera inca o data si foarte posibil, alte piese pe care tocmai le-ai montat, din diverse motive. Principiul asta, de lasa sefu` ca merge, am patit cu distributia, culmea, in reprezentanta. Masina facuse 5 ani, garantia fiind expirata dupa 3 ani, si avea abia 50.000 km, dar conform fisei de intretinere, trebuia schimbata distributia. Bineinteles, eu am ales tot, curea, accesorii, pompa de apa etc. Mers in service, bineinteles, luat la misto, ca mai mergea distributia, dar daca tot schimbam, nu are sens si pompa de apa, ca aia e de fabrica, ca aia tine 100.000 km, povesti, basme, "experienta profesionala" din partea lor. Cureaua de distributie din exterior, la o inspectie pe masina, nu prezenta nici o urma de uzura. Dupa demontare, se vedea ca imbatranise, incepea sa prezinte mici fisuri. Si bineinteles, mesterul tot insista sa lasam pompa de apa pe masina, dar am zis pas, ca nu platesc de 2 ori manopera ( ~ 600-800 lei ) pentru o piesa de 100-150 lei, care se poate face acum. Nici nu a terminat de montat tot, ca observ jucandu-ma cu pompa de apa, faptul ca era defecta ( scapa apa ). Reprezentantele, oricat ar fi de scumpe, in mare parte evita un caz ca cel explicat de mine. De ce sa te legi la cap cu posibilele probleme ulterioare ? Stii ca nu ai oamenii pregatiti pentru o diagnosticare corecta, ci doar schimbatori de piese, fa ce stii ca fiind mai "sigur". Asta se aplica in marea majoritate a cazurilor, desi o sfeclesc rau si in reprezentante. Pe cand service-urile de cartier, pe langa pregatirea precara spre inexistenta, fac experimente pe masinile clientilor. Ca si exemplu scurt aici, un service de cartier vroia sa puna intr-un 1.5 dCI, alea fara AdBlue, peste 5L de ulei, ca auzise el ceva. Informatia pe care o auzise era partial corecta - la motoarele 1.5 dCI cu AdBlue se pun peste 5L, la cele fara AdBlue NU se pune mai mult de 4.5L. Concluzia o tragi tu de aici. Revenind la subiect, cat timp nu stii de ce s-a intamplat ce s-a intamplat la masina, de ce ai repara-o ? Cine iti garanteaza ca nu va mai face asta inca o data ? Avantajul reprezentantei este ca ei totusi ar trebui sa puna diagnosticul mai corect ( lucrand doar cu modelul respectiv ) si pot fi trasi la raspundere. La service-ul de cartier, posibil sa-ti propuna sa faceti masina fara factura, ca deh, iese mai ieftin si in caz de ceva, o rezolvam noi sefu`. Pot fi si cei de la cel de cartier trasi la raspundere, insa sigur te vor duce cu zaharelul.
    • Chiar si asa, schimbul vitezelor este foarte rapid la Duster. Incearca sa schimbi vitezele imediat cum simti ca a prins masina putin "zvac", avant, cum vrei tu sa ii spui ( sa fie in sarcina ), pana la treapta 3 sau chiar 4. Dupa asta, ar trebui sa fie mai usor, fara socuri
×
×
  • Creează nouă...