Sari la conținut

dancolt79

Dacia o firma care a incepuit sa se dezica de clienti?

Postări Recomandate

Va salut. In calitate de posesor al Daciei Duster 2018 consider ca e datoria mea sa fac cunoscut un litigiu in ideea ca daca se intampla odata se poate intampla si alta data eventual cu lucruri mai grave cum ar fi un motor defect si neinlocuirea lui din motive ce nu tin de exploatare. Precizez ca din motive pe care nu le pot mentiona nu doresc sa "las de la mine" .....Fara nici o legatura cu compania Dacia am semnat candva un contract de confidentialitate pentru liupsa unei dotari la un.............CD player....... caruia nu i se aprindeau niste LEDuri asa cum ar fi trebuit iar compania proiducatoare mi-a acordat o compensatie de valoarea acelor leduri insa cu un contract de confidentialitate in valoare de doua sute de ori mai mare. Desi le-am atras atentia ca nu este moral poate nu este si legal acea companie , nu DACIA repet a ales sa continuie cu procedura si oferta adica sa repare o deficienta dar contra unui calus in valoare de 200 de ori ori dotarea lipsa care trebuia sa fie pur si simplu acolo in primul rand si asa m-am lamurit cu cine stateam atunci de vorba. Si asa ca ....sunt reticent la a lasa de la mine cu orice companie  Sa revin ..... In pagina manualului de utilizare al "Media Nav la pagina RO 58 (ro pentru limba romana) vad ca autoturismul meu ar trebui sa fie dotat cu sistem de recunoastere si comanda vocala care mi-ar permite sa introduc vocal adrese in sistemul de navigatie al autoturismului precum si sa accesez diferite functii ale telefonului cum ar fi sa apelez prin comanda vocala un contact din agenda telefonului., Doar citesc ca in masina nu vad nimic nici un buton de activare al sistemului pe sau sub volan precum cel descris in manualul de utilizare. Am informat Dacia si au luat la cunostinta cerandu-mi sa le comunic ce anume model marca sistem operare are telefonul meu de parca inlocuirea unuia cu un altul ar face sa dispara sau sa apara prin magie acel buton. Le-am sugerat si solutia fair play si anume ori sa imi monteze sistemul in cauza ori vouchere in valoare de 190 de euro , cel mai ieftin pret pentru un asemenea sistem pret gasit in configuratoarele concurentei si anume in volskwagen la o masina mai ieftina chiar. Si iar au luat la cunostinta. Desi le-am cerut in mod repetat o parere un feedback . Si iar un va multumim ca ne-ati apelat. Si atat. Cred ca toti cei ce au media nav evolution fie in Confort si achitat ca optiune fie in Prestige ar trebui sa presam Dacia sa ia atitudine , sa se dezica de atitudinea "clientul care a platit e important doar daca nu ne costa nimic" . ANPC este o varianta . SHARE masiv o alta. Va multumesc pentru rabdare si SHARE si pentru reclamatia dvs daca faceti obiectul.

  • Like 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dan ... îmi pare rău pentru ce ai pățit tu ... știu cum este si eu am trecut prin asta cu Dusterul meu ...

Din punctul meu de vedere soluția e simpla .... scris la vocea clientului in care precizezi c averi răspunsul in scris apoi, pută 30 de zile, timp in care probabil ca nu vor remedia problema petiție la ANPC. O alta “ greșeală” a Dacia cu care sunt in “lucru” acum ... pe lângă multele sesizate si descrise la postul meu (sirenaj cutie viteze schimbat cutia de 2 ori, covorase, trusa medicală etc) e următoarea: am intrat in posesia mașinii fizic pe 5 Ianuarie 2018, in secțiunea myduster data de început a garanției comerciale este 28 decembrie 2017 (probabil data când a ieșit din fabricație) ceea ce este contrar prevederilor legale care spun ca garanția începe sa curgă de la data când ai intrat in posesia mașinii. Verifica si tu dacă dacă de început a garanției coincide cu data intrării in posesie a mașinii.

Da, știu, iubitorii necondiționat ia mașinii or sa spună cât sunt eu cârcotaș sau ca vreo 8 zile nu e un capăt de țara ... dar ... de ce toate aceste “mici greșeli” se întâmpla DOAR in detrimentul clienților? 

voi verifica si eu manualul Medianav si dacă se confirma cele spuse de tine ma voi mai Adaugă încă o sesizare. Eu am răbdare ....

Dacă vrei o mâna de ajutor .... îți stau la dispoziție in privat.

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Ursu120 AM depus reclamatie la ANPC si astept un raspuns. Mi-as fi dorit ce e drept ca formularul sa fie mai maleabil dar cred ca m-am descurcat

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, într-o luna de zile voi fi si eu posesorul unui duster 1.6 SCe 114, ma întreb oare si la varianta comfort e aceiași problema. Din posturile tale vad ca ai tot confort dar cu navigație ca optional sau am înțeles eu greșit? O fi opțiunea asta și pe confort fără navigație?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Optiunea aceasta apare in manualul de utilizare al media nav deci teoretic ar trebui sa fie instalata doar in autoturismele ce au instalate media nav  adica si navigatie. Pracvtic nu e nicaieri. Sincer nu ma deranjeaza absenta dotarii ci absenta asumarii consecintelor lipsei acestei dotari de catre compania Dacia care daca se dezice de aceasta responsabilitate de ce nu s-ar dezice de orice tine de garantie????

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Zi-i bre mai pe șleau și în nu mai mult de șase cuvinte, că sistemul de recunoaștere vocală nu funcționează.. Pe fond ai perfectă  dreptate, e o problemă și asta. Evident, tot din cauza asistaților social de la Continental România. Se va rezolva așa cum s-a rezolvat si cu blocarea comenzilor. De data asta nu te grăbi să  schimbi din nou tot bordul. 

Martinică, clar tre sa fie o greșeală izolată a cuiva de la livrare. Garanția începe din momentul predării mașinii, fără discuție.  

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ștef ..  legile le cunoaștem bre si încă bine ....i-o nu-s plătit sa aflu cine a greșit ... si cât de izolata este .... au Audit pentru asta .... 

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
10 hours ago, Stef13 said:

Zi-i bre mai pe șleau și în nu mai mult de șase cuvinte, că sistemul de recunoaștere vocală nu funcționează.. Pe fond ai perfectă  dreptate, e o problemă și asta. Evident, tot din cauza asistaților social de la Continental România. Se va rezolva așa cum s-a rezolvat si cu blocarea comenzilor. De data asta nu te grăbi să  schimbi din nou tot bordul. 

Martinică, clar tre sa fie o greșeală izolată a cuiva de la livrare. Garanția începe din momentul predării mașinii, fără discuție.  

Problema aceasta cu deosebire fata de blocarea tabloului de bord este cu recunoasterea si comanda  nu e ca nu functioneaza ci ca lipseste cu desavarsire. Adica nu este instalat. Ar trebui sa fie un buton pe sau sub volan care odata ce il apesi porneste sistemul si "asculta" comanda. Acest buton nu exista.Si nici nu e vreun buton blanc fara functie care sa arate ca masina e pregatita pentru acest sistem din punct de vedere hardware doar ii trebuie software. Nicidecum. Nu il are si cu asta basta. Cei ce au prestige il au cumva??/

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga un comentariu

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×