Sari la conținut

Prima revizie Dacia Duster


Postări Recomandate

Momentan cei mai vocali sunt ăia care nu au Duster și/sau au primit mașina de la firmă (apropo de pufuleți) B-)

Dacia/Renault nu a forțat pe nimeni să-i cumpere modelul, cui nu-i place se poate reorienta către oricare altă marcă.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 430
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pe rând: 1. Poți sta lângă mașină, legea îți permite, în cel mai rău caz semnezi pe propria răspundere pentru protecția muncii. 2. 1,6 SCe aka 1,6 16v 114CP aka H4M738 are distribuția pe lan

197.82 fara TVA manopera  544.63 fara TVA piesele Si eu ma asteptam la pret ceva mai mic, dar e ok. Legat de manopera.. fiind singura reprezentanta pe o raza de 50 de KM, cred ca profita de asta

Daca mergi numai pe autostrada in Elvetia e ok sa faci la 15. daca nu, 10k( bine, oficial poti sa mergi si 30k daca masina sta la tine sub 5 ani). am pus eu poze cu filtrele cand mergi PE A3

Posted Images

Desigur ca si cine scrie ca

Acum 10 ore, t0rquemada a spus:

"alta masina" înseamnă că acum masina e percepută ca un consumabil, de preferintă TG(termen de garanție) + 1min

are un Duster (mai nou sau mai vechi) achizitionat din banii sai munciti pentru care producatorul (evident nu "forteaza" pe nimeni la achizitionarea produsului sau) scrie ca potententa licoare poate "tine" la cele mai noi chiar si 2 ani sau 30000km (prima revizie sa fim ontopic, cat si urmatoarele) in toate "hartiile" sale oficiale.

Editat de Gil26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@foxbat este diferenta intre conditia necesara si\sau suficienta. Asa "cum toți de pe aici au dat niște bani munciți pe mașina lor (nu câștigați la pufuleți)" au grija de bunul achizitionat (pe o suma destul de mare), asa si producatorului ar trebui sa ii pese de calitatea produsului sau, a marcii si a serviciilor post-vanzare oferite. Din pacate derapajele din ultima vreme tot mai frecvente si tot mai mari ale celor din grup denota o lipsa de respect fata de client.

Editat de Gil26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La toate mărcile se lungește perioada între revizii:

30000km sau 2ani pentru schimb de ulei la Renault e mai bine?

30000km sau 2 ani la Seat(VAG) e mai bine?

 și lista poate continua.

 

  • Like 1
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 11 minute, Gil26 a spus:

@foxbat este diferenta intre conditia necesara si\sau suficienta. Asa "cum toți de pe aici au dat niște bani munciți pe mașina lor (nu câștigați la pufuleți)" au grija de bunul achizitionat (pe o suma destul de mare), asa si producatorului ar trebui sa ii pese de calitatea produsului sau, a marcii si a serviciilor post-vanzare oferite. Din pacate derapajele din ultima vreme tot mai frecvente si tot mai mari ale celor din grup denota o lipsa de respect fata de client.

Parerea ta. Noi avem alta, bazata pe statistica si experienta personala. Ca idee ( scuze de off ), sintetic vorbind nu analizam "bani munciti" sau " suma mare " - elemente subiective cu incarcatura emotionala ( a se vedea isteria COVID si manipularile emotionale). Ci calitatea serviciilor post vanzare in reteaua Dacia/Renault. Care este ok!

Acum 3 minute, t0rquemada a spus:

La toate mărcile se lungește perioada între revizii:

30000km sau 2ani pentru schimb de ulei la Renault e mai bine?

30000km sau 2 ani la Seat(VAG) e mai bine?

 și lista poate continua.

 

da. si la motociclete e la fel. dar sa il vad eu pe ala care tine 30k uleiul in motor dupa ce  "merge" in regimul " national". o sa iasa un magiun.

ma rog, de asta nu e bine sa cumperi masini din romanica :). au km putini si ore de functionare garla.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai parerea despre "calitatea serviciilor post vanzare in reteaua Dacia/Renault" si "bazata pe statistica si experienta personala" a fost asta:

acum 1 oră, foxbat a spus:

30.000 e pe hartie. come on. 10 k e mai mult decat suficienta. ma rog. eu tin la masina.

Atunci uleiul asta bun pentru toate motoarele termice noi (chiar si mai vechi) Dacia\Renault, de ce il schimbi (obiectiv si fara incarcare emotionala) la 10k km si nu la 29999.9km (sau ma rog cand se aprinde martorul de atentionare in CB)?

Editat de Gil26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am mai postat dar sa reiau.

Experienta personala + de flota, date monitorizate ( km, combustibil, consumabile, viteza medie, nr de ore de functionare motor etc) pe 2 ani si ~ 30.000 km, Aceeasi soferi pe aceleasi "Agregate"( deci exclus variatii mari de "Dinamica").

- km 0 - revizie + poze

- km 6000 (drumuri Europa de Vest )- revizie + poze.  - ex - uleiul era un pic mai inchis la culoarea ( era roz de nou, filtrele de aer/polen erau inca galbene, de nou erau un galben aprins/ alb stralucitor

-km 12000 ( deci inca 6000km) - drumuri prin Ro si ! 25 % Bg - revizie + poze - uleiul - NEGRU!, filtrele erau GRI INCHIS ( am deschiz si caz suspectand ca nu le-au inlocuit la cei 6k anteriori- nu a fost asa)

- km 20.000  ( (inca 8000 km ) , tot Europa Vest - uleiul era ca la primii 6k, filtrele incepeau sa fie spre portocaliu

- km 26.000 km in Bg/Gr - ( deci inca 6k de la ultima revizie ) - aproape ca in Europa, o idee mai "murdare". posibil placebo.

- km 31.000 km in Ro - 5k de la ultima revizie ( inclusiv ~ 1000 km in oras .Bucuresti) - negre toate, cu praf gen "covor" pe filtre. aratau de numa numa.

 

Agregatele de mai sus aveau intervalul de revizie de 12.000 km si unele de 20.000 km !! ( in carte)

 

 

Bomboana de pe coliva - scuter  in Grecia insulara, revizia de 3000 km - ( aproape ca cea de 6k la mine , mers in Europa de Vest.). consumabilele foarte putin "decolorate". Dupa inca 3000 (intr-o luna ) aratau CA NOI!!! cat pe ce sa cred ca au facut revizie intermediara :)

Am acelasi scuter in Bucuresti. la 2000 de km iese tarana  ( praf, pamant faramitat, iarba uscata ) din cutia filtrului de aer si filtru arata de zici  ca a stat ingropat in pamant pe partea " din afara".In carte zice de revizie la fiecare 4k/ 6 k . :)

Mentionez ca toate agregatele au mers DOAR pe asfalt, :) . Bucurestiul este insa o mizerie offroad :). si nu zic de gropi..acolo e deja "cross".

Atentie- astea au fost date realizate de oameni cu dereglari la cap:) de aia de spala masina de 7 ori /saptamana.

In viata "reala", soferii sunt infinit mai ignoranti.

 

Partea buna - la cat tine lumea de obicei masina   ( o schimba de plictiseala), aceste "detalii" nu au importanta - pana in 100.000 ..200.000 km poti sa mergi si cu "floriol de la bunica"

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured și pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...