Sari la conținut

Pruna

Prima revizie Dacia Duster

Postări Recomandate

Salut @Aramis474

Codurile pentru consumabile la Duster 2018 1.6 Sce sunt urmatoarele:

Filtru ulei: OE RENAULT 152085758R

Flitru aer: OE RENAULT 165467674R

Filtru polen: OE RENAULT 272773016R sau 272773151R (carbon)

Inel etanşare drenă ulei: OE RENAULT 1102601M02

Ulei :  ELF RN-TECH 5w40  (ca recomandare)

E o idee foarte buna sa mergi la revizie cu piesele tale  cumparate de la un magazin de piese auto.. economisesti ceva banuti, preturile la reprezentante sunt putin cam mari (nesimtite) :D

Consumabilele sunt diferite pentru motoarele 1.6 105cp fata de 1.6 Sce 114cp.

O zi frumoasa!

 

 

Editat de andrei_s

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Aramis474 eu am primit un document (de la dealer) in care se precizeaza ce si cand ar trebui verificat iar pentru a nu uita mi-am facut un checklist in Evernote. Anyways.. urmatoarele operatiuni trebuie efectuate la revizie : 
 - reinitializare alerta schimbare ulei motor
 - submitcontrol nivel lichid AdBlue
 - submitcontrol anticoroziune
 - submitcontrol si lubrifiere broasca de capota
 - submitcontrol linie de esapament
 - submitgolire apa din filtrul de carburant
 - submitcontrol niveluri, stare si etansare a circuitului hidraulic de directie asistata (daca este prevazut)
 - submitcontrol niveluri, stare si etanseitate circuit de racire
 - submitcontrol niveluri, stare si etanseitate circuit de frana/ambreiaj
 - submitcontrol niveluri, stare si etansare circuite cutie de viteze secventiala (daca sunt prevazute)
 - submitcontrol stare si etansare burdufuri/blocuri amortizoare/rotule/amortizoare
 - submitcontrol stare si presiune pneuri si securitate roti
 - submitcontrol prezenta busoane valve de roti
 - submitcontrol uzura discuri si placute de frana
 - submitcontrol semnalizare si iluminare exterioara/interioara
 - submitcontrol stare parbriz si retrovizoare exterioare
 - submitcontrol lamele stergator de geam si niveluri lichid spalator de geam
 - submitcontrol prezenta etichete airbag si compartiment motor
 - submitcontrol baterie de 12 V cu testerul de diagnosticare
 - submitcontrol calculatoare cu testerul de diagnosticare
 - submitcontrol functonare martori luminosi tablou de bord
 - submitreinitializare afisaj autonomie pana la schimb de ulei/intretinere
 - submitdocumentare si pozitionare eticheta de intretinere

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De acord, limbajul neadecvat nu are ce căuta pe aici. Sugerez să se șteargă complet ultimele câteva postări - și să rămână doar informația utilă.

Mulțumim !

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am facut a doua revizie la Meridian Vest, 650 de lei!

Schimbat ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru polen si garnitura buson ulei.

S-a verificat bucsaraia, reglat presiune roti, apropo mi imi trage dreapta de cand am cumparat-o, adica volanul nu a stat niciodata drept, ci usor spre dreapta. Le-am zis de geometrie si au zis ca trebuie sa vorbesc cu cei de la Dacia, daca sunt ei de acord. Am mai avut probleme cu acceleratia, se tureaza la prima cheie, apoi isi revine, nu au depistat nici o eroare, asta face de anul asta, pana acum nu mi-a facut asa. A mai avut cineva probleme cu acceleratia la benzinar, am inteles ca e electronica? Iar alta problema, cand am luat-o, cu plinul imi arata ca pot face 780 de km, iar dupa un an imi arata 680!

O zi buna!

Bafta!

Editat de Aramis474

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca volanul sta rotit spre dreapta, inseamna ca directia trage spre stanga (adica atunci cand vrei sa indrepti volanul, masina o ia in stanga, corect?). Se pare ca suntem mai multi cu problema asta. Eu a trebuit sa merg de doua ori in service pana au rezolvat-o cat de cat prin reglare geometrie si resoftare modul directie.

Editat de Stef13

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sta putin spre dreapta si trage dreapta, si mi-a gasit diferenta de presiune in roti, doar ca nu am fost pe faza sa vad daca era cum zicea el 1,6 pe roata fata dreapta. Am zis de geometrie si au zis sa intrebe la Dacia daca sunt de acord s-o plateasca si oricum aveau defect calculatorul pentru geometrie. Sa vad, ca in iulie trebuie sa merg sa fac ITP-ul tot la ei. Ce inseamna cat de cat?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

"Cat de cat" inseamna ca inca nu-s 100% convins. Volanul nu mai sta inclinat spre dreapta ca inainte insa parca tot nu e perfect orizontal. Nu-s foarte sigur fiindca inclinatia drumurilor si directia asistata electronic mai pot juca feste. In orice caz, de cand cu resoftarea, directia nu mai deranjeaza la drum lung. Inainte trebuia sa trag permanent usor dreapta de volan.

In cazul meu, reglarea geometriei nu a costat nimic si au facut-o imediat ce le-am spus de problema.

Sper ca vorbim amandoi despre cel mai recent model de Duster! N-ar fi rau sa-ti completezi profilul pe forum.

Editat de Stef13

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Saptamana trecuta am facut si eu prima revizie pentru Duster II la Dacia AutoCobalcescu de pe Spai (Bucuresti). Beneficiez de cei 5 ani "fara griji" si nu am platit nimic. A durat in jur de 2h30 min. Pe langa revizie am primit si un update la directia asistata (directiva de la Dacia) si un update de soft la CB (faza cu blocatul cand sta in soare).

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


×
×
  • Creează nouă...