Sari la conținut

Bogdan19

Prima revizie Dacia Duster

Postări Recomandate

Am asistat fără sa vreau atunci când am fist la service de mi-au făcut upgrade la soft pentru faptul ca se blocau comenzile volanului , și am văzut cum se executa un schimb de ulei intr-o reprezentanta  și sincer am rămas dezamăgit. Nici nu terminase de curs tot uleiul din baie și deja au pus capacu 😐 Din pricina ăsta intreb. Sa nu mai zic ca am ridicat masina care avea o pata pe bara din spate și câteva zgarieturI fine ( e  matuita vopseaua) dar pe care am observat-o după câteva zile, și deși am sunat la vc m-au cam trimis la plimbare . " ai semnat , ura și la gara".  A foSt prima mașină nouă achiziționată,  dar cu siguranță la următoarea nu voi mai proceda așa. 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Puteam să stau de la un fel de ,,bar,, un hol care dă spre service dar nu vedeam m-ai nimic deoarece mașina mea era a 3 a pe rampă și nu vedeam ce face băiatul acolo de aceea am ales să stau lângă mașină. Oricum faza cu transmisia la motorul de 1,6 așa mi-a spus că nu este pe lanț. Ma mințit vă mint și eu și-mi cer scuze. Dar mi se pare normal să fim informați despre tot ceea ce e legat de mașină în momentul în care ai semnat un contract de achiziție. Să-ți spună totul despre mașină de la a la z nu doar să-ți pună manualul în brațe, ia și citește i-ar tu să te uiți ca curca-n creci. Nu știm toți mecanică s-au tot ceea ce e legat de motoare. Eu de exemplu nu a știut nimeni să-mi spună cum să merg cu măgărușul în 4x2 s-au în modul auto. Nici acum nu sunt lămurit, alți zic că în modul auto mereu alți în 4x2 vara.... S-au cel mai bine faci ce te taie capul sau cum ști tu că e cel mai bine. Dar cel mai mult am avut de învățat aici de pe forum de la voi. Cu toate bobârnacele luate peste nas voi continua să întreb ce nu știu vă mulțumesc prieteni. O zi bună tuturor

Salutare Juliano. Am avut și eu experiențe neplăcute în service- ul din Caracal , prima pățanie a fost cu Dacia 1310 când i-am făcut schimbul de ulei și au uitat să pună garnitura de aramă la bușonul de la baia de ulei. Apoi când am luat Loganul mi-au spus că prima revizie e gratuită și nu a fost așa și de aceea am renunțat la garanție și m-am dus la un service al unui prieten. Și de aceea am ales să iau Dusterul de la Craiova poate sunt firmă serioasă urmează să văd pe parcurs , până acum e totul ok. Ai grijă la tot ceea ce se face pt că mulți sunt jigodii plus că în totdeauna m-am dus cu câte ceva pt ei. Timpul își va spune cuvântul. O zi bună tuturor.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un vecin la care mă duc cu masina soției ( are un garaj unde executa lucrări de service) și crede-mă ca lucrează de 10x mai atent decaT ce am văzut în reprezentanta. Un exemplu simplu ar fii faptul ca deși mă duc la el cu un matiz care probabil nu valorează mai mult de 5.000 ron, pune husa pe scaun pentru a nu murdari interiorul. ( la dusterul meu nou a urcat mecanicu din reprezentanta fără nici o jena ca ar putea murdari masina. Și ar.mai fii de spus ....

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Torquemada. Într-adevăr nu m-am documentat înainte despre motoare dar sunt genul de om ,, văzut plăcut luat,, nu am stat mult pe gânduri când am luat mașina, mi-a plăcut culoarea ma încântat puterea și faptul că are motor mic și putere mare și am dat avansul. Dacă e să pățesc beleaua asta e. Dar până acum mașina sa comportat exemplar și mă uns pe suflet. 

2. Juliano salutare. La service la Craiova băieți chiar și-au făcut datoria, au pus huse de folie pe scaun și pe volan. Și mi-sa părut că lucrează destul de atenți și de curat. Acum oi vedea pe parcurs evoluția mașinii. Suportă și tu 5 ani cât ai garanție și apoi du-te la băiatul de la garaj. Așa am văzut în Pitești un service foarte bun peste drum de Rectorat, cred că sunt acreditați și Dacia dar crede-mă că lingeai pe jos cât de curat și de ordonat lucrau.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am tot motor 1.2 TCe la fiecare revizie, 3 pana acum, dupa schimbul ulei am constatat ca nivelul este cam 1 cm peste maxim. De fiecare data am reclamat acest lucru si baietii de la sevice au mai scos din ulei cam 200-300 de ml.

Nu stiu ce care ar fi fost consecintele daca as fi mers cu uleiul peste maxim.

Verifica uleiul dupa revizie.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare MBM și eu am avut uleiul peste nivel la fel că tine am fost la service la Craiova și au zis că nu este nici-o problemă apoi la revizie au pus ulei până la nivel. Acum voi vedea cum decurg lucrurile. O seară plăcută tuturor.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

ma bate gândul sa schimb filtru aer si cel de habitaclu, pentru al meu duster 4x4, 1.5 dCi, 2018, fără adblue. Ma ajuta cineva cu un cod, link, ceva?

multumesc anticipat!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • La mexicani probabil ca nu. Vad multe pe strazi dar nu la fel ca VW. Din cate vad stopurile par model nou. Pe la rusi acu cativa ani am fost pe acolo si nu am vazut astfel de Dustere. Dar erau multe Logan-uri in schimb. Probabil e si in functie de zona si preferinte. Dar acesta probabil e model nou iesit de 2-3 ani.
    • Salut! Multi nervi mi-au facut si mie zgomotele din bord. Am identificat urmatoarele surse de "galagie": 1.difuzoare bord si gurile de ventilatie au fost rezolvate cu elastic pentru bani 😊 de culoare neagra, am dat o tura in jurul lor si elesticul a intrat intre  bord si marginea difuzoarelor/gurilor de ventilatie si le-au fixat mai bine. Dezavantaj-gurile de ventilatie se misca mai greu dar nu mai fac zgomot. 2. Cablul de reglare a inaltimii farurilor - a fost fixat sub bord cu un colier de un manunchi de fire. 3. Capacul de la sigurante, placa cu lampa de iluminare a torpedoului si masca de plastic de sub volan - am aplicat pe marginea lor o banda de burete negru autoadeziv. 4. Placutele cu nr. - am lipit pe spatele suportului banda de burete autoadeziv. 5. Tetierele - am dat cu putina banda de izoler pe tijele care intra in scaun. Atentie doar un inel cu un strat de banda altfel nu mai culiseaza. 6. Cheia pentru roti - am pus burete autoadeziv intre cheie si caroserie 7. Centura siguranta spate - verificati prinderea in cupola...la mine zornaia la denivelari. Am rezolvat cu putin burete autoadeziv. Si inca mai am mici scartaieli ce apar pe strazi din piatra cubica...daca mai rezolv ceva informez!  Poate altii nu sunt deranjati de aceste zgomote, sau poate masina lor nu troncane, dar eu nu le suport. Am fost si la Dedeman Onesti si mi-au apus ca masina are bord din plastic, e normal sa mai troncane ca e lowcost. Numai bine va doresc. 
    • Chiar azi am incercat un plin de Evo 100 de la Mol, doar din curiozitate sa vad daca mai apare fenomenul. In mers nu se simte nicio diferenta, masina se comporta normal.  
    • Sa nu uit, la ultima clacare a motorului ii facusem plinul cu 95 de lukoil. Facut plinul la Mangalia, venit ok Bucuresti. Dimineata urmatoare  pur si simplu motorul a pornit intr-un fel de safe mode si nu a mai accelerat peste 2000ture. Nu se accelera mai mult de 30km/h si m-am tarat in primul service. Pus pe calculator, nimic....resetat eroare, stat masina 2 ore la soare, a plecat fara probleme. Din discutiile (cordiale de altfel) cu cei de la Meridian Sud, acestia mi-au spus ca doar benzina putea sa fie cauza unor astfel de probleme pentru ca masina nu are absolut nimic, motorul fiind din constructie extrem de sensibil la benzina proasta.  Da, consumul mi se pare OK. In weekend am facut Bucuresti-Cluj-Retur , 954 km cu o medie de 6.8 pe BC. Mers 130 autostrazi, restul...cat se poate, AC pornit, si 4 persoane la bord si ceva bagaje de weekend. In extrern nu am de ce sa ma plang, in Bucuresti nu fac calcule ca asta nu e oras.  Incerca o vreme sa eviti 95 de Lukoil, vezi cum se comporta.   Bafta !
    • Multumesc claus pentru impartasirea experientelor cu motorul 1.6 SCE. Eu am avut 1.4 tce pe megane, tot de nou luat, si pot spune ca e un motor ok, dar nu pentru 4x4, asadar am luat dusterul cu 1.6 sce, care pot spune ca e multumitor in urmatoarele aspecte: consum rezonabil, control bun in turatie mica pentr 4x4. Nu exceleaza in: performanta. Benzina am bagat 95 cam de peste tot, preponderent lukoil, motorul pare ca a mers ok, singura ciudatie ar fi asta cu pornirea anevoioasa din cand in cand, parca mai mult cand e cald afara(35 grade plus). Tinand cont ca e cu start/stop, ciudat e ca la semafor porneste instant, fara greseala, doar la prima pornire uneori invarte mai mult. Siel Si as mai vrea sa adaug si faptul ca acelasi fenomen, cu pornirea grea, am avut-o si la megane cu 1.4 tce, dar doar de vreo 3-4 ori in 7 ani.
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...