Sari la conținut

Prima revizie Dacia Duster


Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 430
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pe rând: 1. Poți sta lângă mașină, legea îți permite, în cel mai rău caz semnezi pe propria răspundere pentru protecția muncii. 2. 1,6 SCe aka 1,6 16v 114CP aka H4M738 are distribuția pe lan

197.82 fara TVA manopera  544.63 fara TVA piesele Si eu ma asteptam la pret ceva mai mic, dar e ok. Legat de manopera.. fiind singura reprezentanta pe o raza de 50 de KM, cred ca profita de asta

Daca mergi numai pe autostrada in Elvetia e ok sa faci la 15. daca nu, 10k( bine, oficial poti sa mergi si 30k daca masina sta la tine sub 5 ani). am pus eu poze cu filtrele cand mergi PE A3

Posted Images

Reviziile la Duster (1.6 benzina si dCi -uri) se fac acum din 20.000 in 20.000 KM, iar cureaua distributie la 80.000 KM, conform noilor carti service 2011 !!! Dar mi-au recomandat ca primul schimb de ulei sa-l fac pe la 10.000 KM !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Astazi am trecut pe la reprezentanta tot pe tema primului schimb de ulei: am ajuns si eu la 10.000 km.

Raspunsul lor a fost categoric: la benzinar se face schimbul (de fapt revizia) la 20.000 km sau dupa 1 an!

Acum, motoarele sunt mai finisate din constructie (ma gandesc) si asta schimba mentalitatea ca la inceput motorul trebuie "curatat" mai repede.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Filtrul de polen e negru pentru ca are carbon activ, nu pentru ca ar fi murdar. Filtrul de aer de ce nu l-ai schimbat? E ieftin si e bine de schimbat la cat praf e in oras.

Eu am schimbat la aprox 16.000 in reprezentanta. Ulei 5w30+filtre si a fost undeva pe la 280-300 de lei.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Revizie azi la 13500Km( de fapt la an) pt un 1,5dci de 110CP.

Valoare 406 Ron .Scb ulei/filtru si filtru polen(habitaclu) sau cum ii spune.S-a platit cu card credit dacia avantaj cica( discount 10% dar la sumele fara TVA asa ca de fapt am economisit doar 8 ron=> nu va faceti astfel de carduri pt ca este de fapt o alta PACALEALA bancara).Sumele economisite nu acopera taxa de administrare cont .

Alte operatiuni efectuate la solicitarea mea:

- schimbat roti fata /spate pe aceeasi parte pt uniformizare uzura anvelope(specificata in cartea de exploatare) dar de care mecanicii nostrii nu aveau habar

- verificat strangeri punte spate( aveam un zgomot ca de cauciuc trecut fortat peste o zona dura la angajare pe diagonala obstacole)- si asa am descoperit ca s-au mai strans zonele de fixare bieleta antirului pe bara antirului si chiar si zona de cuzinet de fixare bara antiruliu pe caroserie.Rezultat deocamdata OK. Nu au mai aparut aceste zgomote. :mrgreen:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Revizie de 1 an 4x2 benzina 4968 km facuta la autocobalcescu splai

schimbat

filtru ulei

filtru aer

5L ulei mobil super 5w40

232 ron

 

manopera 1h30"--> 108 ron

 

total cu tva 422ron

am primit si un ceklist cu ce au verificat rezultatul masina este ok

i-am pus sa verifice si suspensia, articulatiile pt ca a vazut multe drumuri accidentate

rezultatul acelasi , nu sunt probleme.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Prima revizie astazi (1,6; 4x4), la 14.400 km: schimbat ulei (ELF) si filtre (ulei, aer, polen).

Alte operatiuni: completat lichid racire, inlocuire rama numar fata. In rest..... OK - totul teapan.

Pret: 393 lei.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • dust3radmin changed the title to Prima revizie Dacia Duster
  • Mak featured și pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @Attila  salut si bun venit in aceasta comunitate  Daca cauti si pe acest forum gasesti destule informatii si experiente despre acest subiect, si la Duster ph3 1.2 TCe (motor H5F410) mesajul “Verifica Injectia” poate avea mai multe potentiale cauze implicit rezolvari si este recomandat ca inainte de a schimba orice componente (ex bujii, bobine, sau chiar “Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel”) sa se faca o diagnosticare si verificarile aferente necesare, este bine chiar si pentru acest motor SH sa faci o diagnoza conforma preferabil cu un tester dedicat Dacia \Renault si functie de rezultate urmati ceilalti pasi, altfel fara sa oferi alte detalii (eventuale coduri de eroare, valori ale parametrilor, simptome, etc.) cred ca este greu ca cineva pe forum sa tea jute concret \corect si sa iti spuna cauza exacta (sau cauzele) acestui mesaj.
    • Normal... pentru că 1,2 TCe - exista informații, există #motorgate trebuie doar căutate (nu neapărat pe forum) Motor predispus la probleme, chiar și cu injecția actualizată la zi (sunt vreo 3 softuri și vreo 6 calibrări diferite). Pașii erau: 1 diagnoză și identificare injecție 2 luat compresie 3 actualizare injecție 4 schimbat motor (dacă ăla vechi e varză)   Pentru funcționare staționară la ralanti (încălzire habitaclu) investiți în webasto e mai ieftin.
    • Buna ziua . Avem 2 Dacia Duster 1.2TCE 4x4 2018, mentionez ca masinile sunt folosite la paza, circula de 5 ani exclusiv in oras, si fac si stationari cu mototul pornit .masinile au in jur de 140.000 km Probleme au inceput astfel : -mesaj “verifica injectia” si mergea in 3 pistoane cumva si nu mai targea masina Am fost la mecanic a spus ca e problema motorul . Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel , s-au inlocuit bujii, bobine , dar problema persista . Mentionez ca , daca merg la drum mai lung si merg turata cu ea drum mai lung, se stinge tot si merge perfect , dupa 2-3 zile de circulat in oras, problema revine . rog un sfat , daca a mai patit cineva, ca nu reusim sa rezolva problema .   multumesc anticipat
    • Salut, detin un duster 2 din 2018 si as dori sa stiu daca pot schimba stopurile actuale (cele in forma de cruce) cu cele de pe modelul facelift (in forma de y). Multumesc!
    • Prafosu' a primit "incaltari" noi:   ...Aceleasi BFG AT ko2, dar pe bleu.   
×
×
  • Creează nouă...