Sari la conținut

Prima revizie Dacia Duster


Postări Recomandate

Salutare,

ma bate gândul sa schimb filtru aer si cel de habitaclu, pentru al meu duster 4x4, 1.5 dCi, 2018, fără adblue. Ma ajuta cineva cu un cod, link, ceva?

multumesc anticipat!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 weeks later...
  • Răspunsuri 430
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pe rând: 1. Poți sta lângă mașină, legea îți permite, în cel mai rău caz semnezi pe propria răspundere pentru protecția muncii. 2. 1,6 SCe aka 1,6 16v 114CP aka H4M738 are distribuția pe lan

197.82 fara TVA manopera  544.63 fara TVA piesele Si eu ma asteptam la pret ceva mai mic, dar e ok. Legat de manopera.. fiind singura reprezentanta pe o raza de 50 de KM, cred ca profita de asta

Daca mergi numai pe autostrada in Elvetia e ok sa faci la 15. daca nu, 10k( bine, oficial poti sa mergi si 30k daca masina sta la tine sub 5 ani). am pus eu poze cu filtrele cand mergi PE A3

Posted Images

La 19.07.2019 la 9:24, Juliano a spus:

Salut. Luna viitoare am și eu prima revizie de facut. Beneficiez la fel ca tine de "5 ani fără griji". Cu ce documente te-ai prezentat la servis? Ai asistat și tu la schimbul consumabilelor? 

Salut! Scuze de raspunsul intarziat! nu am asistat la schimbul consumabilelor ci doar am vizionat dintr-o incapere. Doar talonul am avut la mine.

Vad ca intre timp ai ajuns si tu..

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. A venit timpul si la dusterul meu 1,6  benzina  16v  sa fac revizia de 1 an . km parcursi 13700 .  Cand mi-am cumparat masina , dealerul de la Aurocar 2002 Alba iulia mi-a spus ca prima revizie e gratuita. Am dat telefon  sa ma programez si le reamintesc  ca mi-au spus ca am revizia gratuita. Raspuns ... Nu ne amintim ca noi v-am spus asa ceva ,  aveti de plata 650 lei .  Acelasi lucru l-am patit si cu primul logan cumparat in decembrie  2004 si cu al doilea logan cumparat in 2010 . Ma jurasem ca de la ei nu o sa mai cumpar masina . La al -2-lea logan am facut prima revizie la ei , dupa care am renuntat . Mi-am facut schimbul de ulei si filtrele singur. Acum cu Dusterul  , dupa cum v-am spus mai sus , am patit acelasi lucru . Si de data asta m-am enervat si mi-am comandat uleiul si filtrele , Amrenuntat la garantia lor si mi-am facut schimbul cu manuta mea . Am urcat masina pe rampa la serviciu , mi-am dat scutul jos  , mi-am schimbat filtrul de ulei , uleiul , filtru de aer si polen. . Cu siguranta , masina nu o sa pateasca nimic . La medianav mi-am schmbat softul si mi-am facut actualizarea cu harti full europa  2019 Q2 . Masina am  cumparat-o in august 2018 doar cu harta romaniei si bulgaria Q4 2016., in Ianuarie 2019 am facut revizia  de 1 an la Dacia Sandero  a lui fica-mia.  mi-au luat 680 de lei ,  M-am crucit cum a lucrat mecanicul ala , imi venea sa il bat cand am vazut cum tragea de plasticuri . 

Editat de komoddo
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pun pariu că, dacă același mecanic ar fi pus în situația noastră și ar vedea că cineva îi tratează mașina așa cum face el de obicei cu mașinile clienților, i- ar da în cap cu ceva!

Uneori cred că pe lângă dezinteres mai există din partea mecanicilor ( unora, ca să fim corecți ) și o anumită doză de ... invidie !

Am citit undeva ce a postat un coleg pe un forum referitor la reacția unui mecanic la o revizie gratuită: ” iar revizie gratuită ...”

Bă nenea mecanicule, eu pentru aceste revizii gratuite de fapt AM PLĂTIT o garanție extinsă !

Nu- ți cer nimic de pomană!

A, încă o chestie ( confirmată în reprezentanță) legată de acea garanție extinsă la Dacia: vedeți că la reviziile gratuite se folosesc consumabilele mai ieftine ( gen ulei DACIA în loc de ELF ...); NU zice nimeni că nu sunt bune, dar dacă doriți consumabilele preferate ( de origine, pt garanție) trebuie să le specificați sau chiar să insistați să plătiți diferența dintre consumabilele folosite de ei la reviziile gratuite și cele dorite de dvs. ;

Stimă!

Editat de quarelin
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Așa am pățit si eu la prima revizie. Am stat lângă mecanic a lucrat frumos n-am ce comenta dar la ulei a venit cu un bidon desfăcut, lam întrebat de ce nu e sigilat și a spus că au butoaie de 200 de litri și nu vin în bidoane dar la loganul alăturat avea elf sigilat... Asta e România sau mai bine zis mecanicii din România. La Logan am pățit și eu beleaua cu prima revizie gratuită care de fapt nu era că nu era scris nicăieri. Și am plătit și apoi le-am spus că renunț la garanție și am făcut reviziile la un prieten care are atelier auto privat. Oricum patronul de la Seda service sa ofticat că am luat Dusterul de la Craiova și nu de la ei ...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

"Câte bordeie, atâtea obiceie" ...

Cineva/ cândva mi- a explicat de ce mai vin ei cu bidon desfăcut ...

1. Nu lăsa să se scurgă tot uleiul ( lasă cca 500 g ) și automat bagă cca 3,5 l ulei curat ( mă refer la 1.6 16 V cum am eu, necesar de 4 l ulei; mergând la mecanic cu un bidon de 4 l , lui îi rămân la fiecare auto cca 500g ...);

2. Pune doar 3,5 l și mergi așa până verifici și atunci te gândesti că a început să pape ulei otomobilul tău ...

Așa că la prima varianta te poți considera norocos; asta dacă nu sunt valori diferite ale uleiului 5 w + 10 w, ale aceluiași ulei dacă ești norocos ...);

Credeti- mă că am auzit de chestia asta din sursă sigură ( recunosc că sunt câțiva ani de atunci ...);

De ce credeți că este lege care îți permite să asiști la servisare ?

 

Stimă!

Editat de quarelin
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Facut si eu eu saptamana trecuta prima revizie, cost total la Dedeman Bacau - 670 de lei, ulei Elf 5W-40, filtre (Aer, polen, ulei), revizie standard. Cam scumput mise pare mie, dar data viitoare merg cu uleiul meu... nu mai cumpar de la ei.

Drumuri bune!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu economisesti mare lucru cu uleiul tau. Manopera e cel putin la fel. Filtrele aer si polen ai putea sa le cumperi si sa le montezi foarte usor si singur (le mentionezi asta si n-au decat sa le verifice sa vada ca sunt curate), dar la ulei nu te zgarci.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured și pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...