Sari la conținut

Duster 2018, Prestige, 1.5 DCI, 110cp, Beige Dune


Postări Recomandate

Multumesc. 

- Am desfacut tripla dreapta de pe masina, si in ea intra o mufa simpla cu 4 sau 5 fire. O sa demontez si tripla stanga sa vad cum arata si acolo, daca se vede vreo alta mufa intermediara.

- In tripla masinii dreapta functioneaza toate, problema este doar in priza carlig.

- Pozitiile si frana merg pe dreapta la remorca (nu ma gandii sa verific si pinul din priza), dar poate sunt luate numai de pe stanga. Ca doar se aprind simultan dreapta-stanga.

O sa verific maine toti pinii din priza, sa vad daca mai este ceva nefunctional. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 58
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Si niste poze

Enervant... Medianavul de fapt e enervant de prost facut. In loc sa coste mai mult cu vreo 100 euro dar sa fie cat de cat ceea ce trebuie, l-au lasat asa, primitiv aproape. Piesele muzicale din usb  -

Posed de vreo 3 saptamani Duster 2018, Prestige, 1.5 DCI, 110cp, Beige Dune, pack piele si navigatie plus optiuni exterior: bullbar, carlig, trepte, protectii plastic la aripi si bandouri. Am aproape

Posted Images

Un mic progres facut intr-o ora cat am avut timp dupa serviciu.

Am desfacut triplele. Pe cea din stanga se vede clar mufa intermediara catre cablajul de priza remorcare, care duc intr-un mic modul pe care scrie "Calculateur de remorque" lipit pe caroserie in spatele capitonajului.

Dar in tripla din stanga, cea cu problema, nu vad bine traseul, este o mufa care in spatele caroseriei se desparte in 2, o parte urca si cealalta parte merge catre stanga prin bara. Urmeaza sa verific traseul mai bine.

Cu ocazia asta am descoperit ca lampa de ceata din catadioptrul din bara nu merge, becul pare bun, probabil de la contacte ca am gasit umezeala in soclul becului. Foarte prost sistemul de prindere al mufelor in socluri, nu au garnituri de cauciuc sa etanseze. 

 

Si imagini cu cablajele la cele 2 triple si modului de remorca.

Cablaj tripla dreapta.jpg

Cablaj tripla stanga.jpg

Calculateur de remorque.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit problema. A fost o alta surpriza neplacuta lasata de baietii din service (reprezentanta Dacia) de acum 2 ani, cand s-a reparat masina dupa accident. Cablajul de carlig care trebuia sa fie la tripla din dreapta, fusese tras tot in stanga, culmea, si conectat. Deci ambele cablaje pentru triple erau conectate la o singura tripla, cea din stanga.

Am tras cablajul la loc in dreapta si totul este functional acum. 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...