Sari la conținut

Duster 2018, Prestige, 1.5 DCI, 110cp, Beige Dune


Postări Recomandate

O chestie enervanta este curatirea parbrizului in mers, din cauza vitezei apa ajunge pe geamurile lateral, efectiv le spoieste. La vechiul Opel pe marginile laterale ale parbrizului sunt niste aparatori de plastic care previne apa sa se prelinga pe laterale. 

Exista ceva asemanator ce poate fi montat pe Duster?

opel.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...
  • Răspunsuri 50
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Si niste poze

Enervant... Medianavul de fapt e enervant de prost facut. In loc sa coste mai mult cu vreo 100 euro dar sa fie cat de cat ceea ce trebuie, l-au lasat asa, primitiv aproape. Piesele muzicale din usb  -

Posed de vreo 3 saptamani Duster 2018, Prestige, 1.5 DCI, 110cp, Beige Dune, pack piele si navigatie plus optiuni exterior: bullbar, carlig, trepte, protectii plastic la aripi si bandouri. Am aproape

Posted Images

De vreo cateva ori dimineata, in special cand a fost mai frig, a dat sa se aprinda martorul cu STOP. Deci pentru o fractiune de secunda se aude un semnal sonor (ca de ex cel de semnalare nivel mic combustibil) si incearca sa se aprinda martorul STOP. Dar toate se intampla intr-o fractiune de secunda, nici nu apuci sa vezi exact martorul aprins, mi-am dat seama dupa pozitia lui pe bord.

Are ideee cineva ce se intampla? Sa fie vre-un contact imperfect la vre-un senzor ceva? Masina merge fara probleme cand se intampla asta.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am observat asta. Face aleatoriu, nu am reusit sa corelez cu vreun factor... Pe langa asta cateodata apare mesajul Verificare functii vehicul  urmat de OK. Cateodata apare si Pericol avarie motor. Toate astea pentru fractiune de secunda...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mi s-a intamplat numai dimineata in zilele mai racoroase. Pe timpul iernii la temperaturi negative nu mi-a facut. In fara de asta nu vad nici un sablon.

Mi se apropie si prima revizie (am 12k in momentul asta), o sa le zic atunci sa imi verifice si eventualele coduri de erori stocate, poate se vede ceva.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

Va salut. Felicitări tuturor pt achiziție. Nu a mai spus nimeni de problema ce mare.RUGINA. Sper sa nu avem această problemă  la noua generatie Duster. 

Cei care stiti detalii va rog impartiti-le și cu noi

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

Dupa ceva timp si mai multi km

Am facut de 1 luna revizia, cred ca aveam 14k in bord. Revizia a decurs ok, in plus mi s-a actualizat ceva soft la directie (parca) si s-a montat acel distantor pe unul din furtunele de motorina. Au actualizat si CB dar numai dupa ce le-am zis ca vara trecuta nu mai raspundea la comenzi. Pretul a fost in jur de 900 lei.

Dupa revizie am facut 2600 km in concediu in Grecia, consum mediu 6. Masina s-a comportat excelent, nu am avut nici un incident. Am avut niste drumuri pe acolo mai de offroad, ce n-am avut intr-un an acasa. Am folosit la greu si "hill descent assitant". O paranteza aici, stie cineva ce mecanism foloseste HDA? Se bazeaza pe frane? Cat esti in HDA am observat ca frana este mult mai tare si franeaza brusc daca apesi.

La navigare nu am actualizat nimic pana acum, insa clar ar fi nevoie, pe langa Seres in Grecia si pe la Sandanski la bulgari nu stie nimic. 

In rest, singura nemultumire ramane acel sirenaj. Pe autostrada unde mergi constant, este destul de obositor. Am vazut ca s-a mai discutat insa fara nici un remediu. De fapt la venire din concediu eram hotarat sa sun si eu la Dacia sa reclam, dar dupa ce am citit si am realizat ca nu se poate face nimic (decat sa iti inlocuiasca cutii de viteze la noroc pana dai de una care  te multumeste), am renuntat.

 

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Senzor avertizare unghi mort

Am optiunea de avertizare unghi mort si spaland masina am realizat ca pe oglinda din stanga (sofer) nu mai exista senzorul (stiu ca erau pe amandoua, sau ma insel?). Pe oglinda din dreapta este acel senzor in partea de jos. Insa pe cea din stanga nu este. Si nu ca este rupt/spart....nu exista. Carcasa oglinzii acolo este neteda, ca si cum nu este din fabrica.

Poate sa confirme cineva ca acel senzor este pe ambele oglinzi? Cand pun contactul ledul din oglinda se aprinde pe amandoua. Insa in ultimul timp imi apare frecvent in bord avertizare (text) - Verificati unghi mort (sau ceva asemanator).

Primul gand a fost ca cineva mi-a schimbat carcasa de jos a oglizii cu una fara senzor. Dar banuiesc ca asta nu se face in 3 secunde in parcare? In service nu am fost decat la reprezentanta la prima revizie.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Senzorii RVM sunt in partile laterale ale barelor. Pot fi usor confundati cu senzorii de parcare. Bumb-ul ala de sub oglinda din dreapta nu stiu la ce foloseste. Pe carcasa oglinzii din stanga nu este.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...