Sari la conținut

Tip becuri / lampi pe Dacia Duster


Postări Recomandate

Nu e legal dpdv al Codului Rutier.Daca masina a venit cu halogen musai sa ramana cu halogen..CR a ramas in urma cu tehnologia..Mai trebuie ceva update.uri asa cum faci cu Medianavul!😃

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 160
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Lista cu tipurile de becuri / lampi utilizate pe Dacia Duster     Utilizare Tip bec Faruri - semnalizare PY21W Faruri - pozitie W5W Faruri - faza mica H7 Faruri - faza mare H1 Faruri -

@t0rquemada, nu stiam de lampile LED OEM pt numar, daca afli part number-ul, ti-as fi recunoscator daca mi l-ai da si mie. Merci anticipat! @Mak, am inteles din prima ca tu ai ph2, eu iti raspund

Sunt multe neconcordante pe site-ul mai sus mentionat, in legatura cu multiple accesorii, la diverse modele. Inainte de a cumpara ceva de acolo, consultati-va si in alte parti, in legatura cu compatib

Posted Images

acum 1 oră, Mak a spus:

Nu e legal dpdv al Codului Rutier.Daca masina a venit cu halogen musai sa ramana cu halogen..CR a ramas in urma cu tehnologia..Mai trebuie ceva update.uri asa cum faci cu Medianavul!😃

cred ca este o cofuzie, intrebarea a fost:  ...este legal sa pun la DRL becuri cu led ? Am gasit acest bec led."...iar raspunsul face referire la becuri tip LED ! nu la becuri cu halogen..

Editat de mikail
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...

Astazi am schimbat un bec P21/5W pe stanga spate ocazie cu care am observat ca raportul de luminozitate, intre pozitie 5W si stopul frana 21 W, este unul destul de mic in opinia mea. Mi se pare doar mie sau a mai remarcat cineva asta?

Becul de schimb a fost un Philis, din fabrica vine cu Osram insa raportul de luminozaitate se pastreaza atat pe stanga (cel schimbat) cat si pe dreapta unde becurile sunt cele din fabrica.

A pus cineva LED-uri? Nu imi trebuie chinezarii, am incercat n variante de pe Aliexpress pe vechea masina si am ajuns la concluzia ca toate sunt niste pocnitori.

Editat de Kidu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Da stiu. Din acest motiv nu am fixat un an de fabricatie anume. k4m-ul e un motor bun, ieftin la intretinere si care suporta bine gpl-ul.  Cu toate acestea, daca gasesc auto ceva mai nou si in mintile lui, o sa fac un compromis. Momentan inca nu s-a ivit nimic care sa merite achizitionat.  
    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
×
×
  • Creează nouă...