Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 24
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Din cate stiu, motorul si anexele sunt proiectate sa reziste la porniri si opriri dese ( S&S nu merge daca temperatura motorului nu este in parametrii ;i porneste daca se raceste prea repede). Si

Pune mufa înapoi la senzorul de curent, asta dacă mai vrei să mai ai baterie - râmăne și eroare stocată Ai încărcare piloatată, iar lipsa acelui senzor determină o încarcare de avarie - nu mai sc

La reprezentanta nu iti face nimeni asta. Gasesti pe eBay cu 40-60 euro un modul electronic (start&stop memory module) care tine minte care era pozitia butonului Start&Stop inainte sa opr

Posted Images

  • 8 months later...

La a mea am Start/Stop automat, si cum e enervant, tata cand a fost la o revizie cu ea in reprezentanta electricianul l-a intrebat "nu vrei sa ti-o dezactivez?" si a scos ceva de la borna bateriei. De atunci nu mai lucreaza. Deci se face si in reprezentanta .... doar daca stii la cine sa apelezi sau cat de bine te cunoaste.

Pe de alta parte acum am gasit ca o pot dezactiva si din soft mult mai elegant. Dar acum la mine e deja dezactivata optiunea.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pune mufa înapoi la senzorul de curent, asta dacă mai vrei să mai ai baterie - râmăne și eroare stocată

Ai încărcare piloatată, iar lipsa acelui senzor determină o încarcare de avarie - nu mai scriu de ce pentru că știi tu ce e acolo

 

Editat de t0rquemada
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 months later...

Uite ca revin cu feedback. Am reusit de mi-am dezactivat singur Start/Stop-ul din computer.

Multi spuneau ca nu se poate, chiar si cei de la service ca faci temporar si se reseteaza singur dupa aia la un interval de timp.

Da, e mai ciudat decat la alte modele de Dacia, si intradevar prin metodele standard se reseta singur.

Acum insa l-am setat si cu toate mufele inapoi la locul lor merge brici fara a mai opri motorul. Sa nu se mai spuna ca nu se poate. :D

Pentru cei ce fac multe porniri zilnic nu e placut deloc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La mine a devenit reflex ca dupa pornirea motorului sa il dezactivez din buton si deocamdata nu ma deranjeaza asta.

Dezactivarea permanenta este prezentata in cateva tutoriale pe forumuri. Dar S&S este prezent in multe locatii ale softului masinii. O solutie eleganta propusa de un coleg de forum este inhibarea S&S (echivalenta cu dezactivarea) cu ajutorul unei interfete ELM si softului ddt4all. In ECU BCM \ Energy Management \ EEM General configuration se modifica E_B_STOPSTARTINHIBIT_CF in True (captura este de pe masina mea). Solutia aceasta a fost testata de mai multi useri.

InhibareSS Testata.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu la cele spuse de @Gil26. Stiam de setarile din ddt4all pentru inhibarea functiei stop&start insa am preferat sa nu modific nimic acolo deoarece la Duster PH3 e foarte comod de folosit butonul de pe "claviatura", e mai simplu decat sa pornesti/opresti radio-ul. La PH2 sau la alte modele actuale Dacia (Logan, Sandero, etc) trebuie sa orbecaiesti si sa faci contorsiuni dupa acea comanda.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Gil26 pentru Logan si altele merge asa, dar pe Duster din pacate nu (cel putin pe al meu nu).

Am mai facut la vreo cateva si a fost la fel. Acea procedura standard, nu se aplica si la Duster. :)

Pentru cei ce fac caetva porniri pe zi chiar nu e nici o problema. In schimb pentru taximetristi sau altii cu distributie pe oras, te omoara cu aproape 100 porniri/zi.

Editat de Neek
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
    • Schimbarea uleiului întotdeauna face bine, atâta timp cât este respectată norma folosită de producător. Cu atât mai mult în cazul în care avem angrenaje și plăci de fricțiune în același ulei ca în cazul acestui diferențial. Dacă norma este respectată și componenta cedează, uzura era prea mare din alte motive. Depinde și dacă vrem să vindem subansamble OE, sau să asigurăm mentenanță și viață lungă componentei de pe mașină. Bineînțeles că toate reperele din schemă au coduri OE... au si echivalențe în aftermarket. Nu cred că are rost să dezbatem moduri de interpretare ale fiecăruia, sau semantica... Diagrama de piese este foarte clară pentru oricine are opt clase și a lucrat câteva zile într-un service auto. Informația pentru care am făcut rugămintea este disponibilă în Dialogys, am găsit-o, cupluri, metode de verificare etc. Cu un ceas comparator, lere, dinamometrice, spray revelator și multă răbdare...se face Nu este nici pe departe atât de complicat, cum nu a fost nici pentru montajul ambreiajului. Sunt alți producători auto cu sisteme mult mai complexe, și mai greu de reglat. Totuși Dacia este un brand low cost, cel mai bun pe segmentul lui de altfel, de câțiva ani. Sistemul tip Haldex este folosit de vreo 30 de ani deja, iar reglajele toleranțelor sunt în procedura de asamblare, de aceea am întrebat de această procedură încă de la început. Dacă vorbeam de recondiționarea unui diferențial de pe un sistem 4Matic, sau de diferențialul cu torque vectoring de pe Golf R, atunci puteam considera că este ceva complicat. Diferențialul de pe Duster este destul de simplu, pentru a rezista la cuplul și nevoile pe care le vede micul nostru off-roader național. Toate cele bune!
×
×
  • Creează nouă...