Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare ,

 

Urmeaza sa primesc noul Duster si este prima masina detinuta cu sistem Start/Stop engine .Nu am discutat cu dealer-ul acest aspect inca dar la masina de serviciu este foarte enervant ,de fiecare data cand pornesc masina ,trebuie sa dezactivez sistemul pentru ca nu doresc sa se opreasca motorul la fiecare 3 secunde de stat pe loc (economia este de maxim 1 l/100 km in oras )

 

Exista posbilitatea sa se dezactiveze din reprezentanta acest sistem?sa il activez eu doar daca doresc ?

 

Sper ca am postat corect ,daca nu ,rog admin pentru realocare postare...

 

Multumesc,

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 24
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Din cate stiu, motorul si anexele sunt proiectate sa reziste la porniri si opriri dese ( S&S nu merge daca temperatura motorului nu este in parametrii ;i porneste daca se raceste prea repede). Si

Pune mufa înapoi la senzorul de curent, asta dacă mai vrei să mai ai baterie - râmăne și eroare stocată Ai încărcare piloatată, iar lipsa acelui senzor determină o încarcare de avarie - nu mai sc

La reprezentanta nu iti face nimeni asta. Gasesti pe eBay cu 40-60 euro un modul electronic (start&stop memory module) care tine minte care era pozitia butonului Start&Stop inainte sa opr

Posted Images

La reprezentanta nu iti face nimeni asta.

Gasesti pe eBay cu 40-60 euro un modul electronic (start&stop memory module) care tine minte care era pozitia butonului Start&Stop inainte sa opresti masina, si in momentul cand o pornesti dupa 2secunde "apasa" butonul daca functia Start&Stop era dezactivata la ultima oprire.

 Eu mi-am pus dar uneori "uita" la pornire sa imi dezactiveze Start&Stop-ul ( tot enervant ) asa ca l-am dat jos.

Am recurs la metoda mufei de la inchiderea capotei motor:

Se scoate mufa de la inchiderea capotei motor, se baga o lita (sarma) intre cele doua fire ale mufei si se pune mufa la loc. In felul asta masina "vede" ca, capota motor este deschisa si nu sunt indeplinite toate conditiile sa se activeze functia Start&Stop.

(Conditia cu capota motor inchisa este o protectie ca sa nu opresti masina din Start&Stop in service si motorul sa pornesca singur dupa o perioada sa ii prinda degetele cuiva acolo )

Vrei sa folosesti din nou functia Start&Stop, scoti mufa, scoti lita si pui mufa la loc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 9 months later...

Fotografia din fundal nu are legatura cu subiectul.

Monologul tinteste doar subiectul economiei si al fiabilității, dar nu vine cu argumente, exemple, rezultate ale unor studii.

Nu se pomenește deloc de poluare. Ca pieton sau biciclist stiu ca nu-i prea placut sa fiu in apropierea unei coloane de mașini ce stationeaza cu motoarele pornite. Insa poate ca in Australia nu au problema asta sau îi doare-n.. marsupiu.

  • Like 1
  • Haha 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

totusi o chestie cam suna la un clopotel: pornitul si opritul de zeci de ori pe zi, dupa un anumit timp nu uzeaza prematur motorul, fata de un motor cu pornire clasica?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca da dar pe de o parte viata oamenilor este mai importanta decat viata motoarelor oricat de mult suntem pasionati de mecanica iar pe de alta parte fiabilitatea motoarelor a ajuns in general la un nivel atat de ridicat incat o reducere cu un procent mic (ex. cu o aingura cifra) nu afecteaza practic exploatarea masinii. Cati dintre noi renuntam la o masina pentru ca s-a uzat motorul?

On ‎07‎/‎03‎/‎2018 at 09:30, vladicon said:

La reprezentanta nu iti face nimeni asta.

Gasesti pe eBay cu 40-60 euro un modul electronic (start&stop memory module) care tine minte care era pozitia butonului Start&Stop inainte sa opresti masina, si in momentul cand o pornesti dupa 2secunde "apasa" butonul daca functia Start&Stop era dezactivata la ultima oprire.

 Eu mi-am pus dar uneori "uita" la pornire sa imi dezactiveze Start&Stop-ul ( tot enervant ) asa ca l-am dat jos.

Am recurs la metoda mufei de la inchiderea capotei motor:

Se scoate mufa de la inchiderea capotei motor, se baga o lita (sarma) intre cele doua fire ale mufei si se pune mufa la loc. In felul asta masina "vede" ca, capota motor este deschisa si nu sunt indeplinite toate conditiile sa se activeze functia Start&Stop.

(Conditia cu capota motor inchisa este o protectie ca sa nu opresti masina din Start&Stop in service si motorul sa pornesca singur dupa o perioada sa ii prinda degetele cuiva acolo )

Vrei sa folosesti din nou functia Start&Stop, scoti mufa, scoti lita si pui mufa la loc.

Aceasta "smecherie" nu ramane cumva memorata in calculatorul masinii astfel incat cei de la service sa poata sa vada la diagnoza? Adica chiar daca scoti lita, nu se pot vedea pe calculator anumiti parametrii care sa arate ce "smecherie" ai facut si in ce conditii a functionat masina. Ma gandesc la eventuale defectiuni in garantie si la posibilitatea ca din cauza unei "smecherii" inofensive sa se piarda garantia.

Editat de abc
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Doar ca info /exemplu (subliniez asta) pentru activari si dezactivari functii Duster II HJD exista si cateva macro:
    • Salut, daca mai intereseaza pe cineva, elementul filtrant pentru filtrul de motorina demontabil se gaseste la Mann cu codul PU9011zKIT. Suruburile vor trebui stranse la 11Nm sa fie etansarea ca lumea.  Si referitor la filtrul de ulei, a gasit cineva un upgrade la bara stabilizatoare? Adica una care sa aiba o degajare indoita in zona filtrului? Multumesc anticipat
    • Bun venit in aceasta comunitate.  Sa o volanesti sanatos /cu placere, multi km fara probleme. (si asteptam cu interes si alte detalii \impresii despre motor, transmisie, sistem hibrid, etc. ...)
    • Buna ziua!  De o saptamana sunt posesor de Duster 3 - Journey varianta hibrid.  Mentionez ca timp de 10 ani am fost posesor de Logan 1.5 dci full options, luata de noua,  de care am fost foarte multumit. O masina excelenta la banii ei. Din pacate am avut un mic accident cu ea si a trebuit sa imi iau alta masina. Am vrut noua.  Iata primele impresii despre ea: 1. Este mult mai insonorizata decat ce am avut si decat Duster 2. (socrul meu detine Duster 2 dci cutie edc - am condus-o recent vreo 2000 de km) 2. Mult mai confortabila decat Duste 2 - de fapt cred ca asta e punctul ei forte - suspensia. Confortabila si totusi foarte stabila pe viraje. 3. O placere sa o conduci in mediul urban cu aceasta motorizare hibrida. In mediul extraurban trebuie un pic de obisnuinta cu ea. Trebuie sa inveti sa o simti. Altfel va fi destul de zgomotoasa din cauza turatiei motorului pe benzina. Se conduce excelent, dar prima data, obisnuit cu diesel, am tot calcat accelelratia mai tare si avea cateva comportamente ciudate. Am invatat sa o simt si sa-i anticipez comportamentul iar acum este ok. Chiar foarte ok. 4. Are multa tehnologie pe ea care te ajuta in trafic si asta este bine. Scaune bune si confortabile. Sistem audio bunicel. Se putea mai bine.  5. Singura problema pe care deja o am cu ea este volumul la media nav. In momentul in care se conecteaza android auto nu stiu cum (nu tot timpul face asta) dar joystickul pentru volum din spatele volanului nu mai poate controla volumul pentru radio. In schimb controleaza volumul pentru android auto. Cat de tare sa vorbeasca femeia de la waze. Si nu o poti schimba decat daca opresti masina si repornesti android auto. Este asa de enervant. Am stat sa rezolv problema asta 2 zile la rand si nu am reusit. Pana la urma am gasit o mica solutie. Cand schimba volumul de la radio la android auto pur si simplu dezactivez pentru cateva secunde bluetooth (se dezactiveaza android auto) si repornesc bluetooth. Imediat trece pe volulul de la readio. Oricum, trebuie cumva rezolvata treaba asta pentru ca este destul de frustranta si enervanta. Am inteles ca deja s-au facut reclamatii la producator pe chestia asta. Speram sa se rezolve cu un update. O sa mai revin cu impresii pe parcurs dupa mai multi km. Deocamdata sunt foarte multumit si normal entuziasmat.  Legat de cum arata si design cred ca este o chestie clar subiectiva. Unora poate sa le placa altora nu. Copiilor mei le-a placut si de asta am ales Duster. Vroiam Logan 3 dar copiilor le-a placut dusterul.  
    • Mulțumesc! Sunt foarte bune pozele. Din ce vad, se lucrează pe sus. Mulțumesc! 🤝✌️
×
×
  • Creează nouă...