Sari la conținut

Postări Recomandate

Si eu m-am uitat la nemti, eu locuiesc in Olanda iar cel mai apropriat dealer Dacia din Germania este la 25 de km, o la fac o vizita vineri, desi din ce am inteles eu pentru achizitie iti trebuie dovada ca locuiesti in Germania, acum ce m-a mintit un coleg de serviciu mint si eu mai departe daca nu e adevarat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 999
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cine a testat 4×4  N.o sa m.ai vrea altceva! Pe mine personal m.a scos din multe probleme 4×4  si Nu voi renunta Niciodata la el! Va dau un exemplu recent in Austria a fost zapada f. Mare si sa v

Am preluat masina astazi in jurul orei 15 si am facut primii 100 de km si e super,  a scos un consum de 5'9 pe ruta craiova bals slatina dus intors.....mergand bara la bara in orasul bals. Multa

UPDATE: Ieri 04.10.2018 am fost sunat ca masina este pe drum inspre dealer si aseara am primit masina. Stresul acordat atat VC-ului cat si a Dealerului a a functionat ca picatura chinezeasca. Pot spun

Posted Images

Dovada-i ca sa stie dealerul cum face factura.

Apar doar preocupari legate de transport, asigurare si inmatriculare in tara de resedinta. Un avantaj e si ca se evita pierderea de curs valutar la cei care au sume in euro. La noi doar se discuta in euro, practic trecem totul prin moneda nationala, dand posibilitate brokerilor de la casele de schimb sa castige si ei o paine.

https://www.europe-consommateurs.eu/en/consumer-topics/on-the-road/buying-a-car/cross-border-car-purchase-and-registration/ click pe fiecare tara pentru detalii legate de inmatriculare sau cumparare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,

Si pe mine ma intereseaza achizitia noului model de Duster. Din pacate mi se pare ca Dacia arata o lipsa de respect pentru piata din Romania, din moment ce nu ofera gama de echipari pe care o ofera in Vestul Europei (spre exemplu, Prestige pentru motorizarea 1.2 Tce, sau macar optiunea de clima automata pentru echiparea Comfort, optiune care in vest costa 250 EUR). Stiti cumva daca sunt in plan in viitor?

Sunt curios ce cheltuieli suplimentare implica achizitionarea unui Duster de la o reprezentanta Dacia din Vestul Europei, adica pe langa pretul de achizitie ce alte cheltuieli sunt necesare pentru a putea aduce masina in Romania (ITP, numere, etc.).

Poate @connectorxp ne va spune in cazul lui, ce va presupune aducerea masinii din Hamburg in RO.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cheltuieli sigure vei avea asigurarea obligatorie si numerele Zoll pentru export, voi veni cu un update de la un cunoscut ce a cumparat un Prius in varianta ce nu se gaseste la noi si a facut aceeasi procedura.

 

Limitarea cu dreptul de circulatie o stiu in vigoare la polonezi, daca cumperi masina de la ei nu ai voie sa o rulezi pe soselele lor, doar sa o iei pe platforma.

 

Eu cand am luat de la dealer german masina rulata , am cumparat numerele si asigurarea, restul au mai fost cheltuieli cu carburantul si drumul inspre locatie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu o completare:

Costuri totale adus in tara 240 Euro placute valabile o luna (cele cu rosu), asigurare, carte masina si alte acte specifice.

 

In schimb problema este la TVA, daca masina are sub 6000km si 6 luni, la noi este considerata noua si este obligatoriu sa platest TVA la ea, chiar daca este luata din spatiul comunitar european.

In cazul lui a fost taxat si aici pe TVA, ulterior a trimis in Germania actele doveditoare ca a inscris-o la noi si a inceput demersul de recuperare al TVA.

Ramane sa ma documentez daca gasesc o solutie cum sa scap de acest pas...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

A reusit cineva sa obtina informatii despre noul Duster 1.6 4x4? Tatal meu isi doreste unul dar la Caremil in Iasi intai i-au spus ca de luni se primesc comenzi dar cand s-a dus sa-l comande i-au spus ca se poate comanda doar 4x2. Cei de la Vocea Clientului au spus doar ca deocamdata nu se poate comanda. Culmea e ca pe dacia.md apare si 1.6 4x4 in configurator.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De ce "culmea"?

Orice model de masina se fabrica in mai multe variante la care se pot adauga diverse optiuni. Dar nu toata gama aflata in productie este disponibila la vanzare peste tot.

Deocamdata in Romania exista doar 1.6 cu 4x2. In ianuarie si februarie nu exista deloc 1.6. Ce o sa fie in viitor, vom vedea.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

"Culmea" este ca cei de la Dacia nu fac diferenta intre plata integrala si avans ,astept din Ianuarie masina cu toata suma achitata :) ...

Speram ca am scapat de "tiganismele romanesti " prin care cei de la Meridian promit ceva doar ca sa iti incaseze 17.000 euro ...chiar daca masina ta se va produce peste 6 luni .

2 la mana ,de ce naiba introduc cate un motor la 3 luni ? Stim cu totii ca au resursele si baza tehnica sa produca 1.6 4x4 de acum 4 luni ...

Deja ma gandesc la o anulare a comenzii ...adaug 1000 euro si o cumpar din Germania pe loc .

 

Editat de Cristy
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...