Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 999
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cine a testat 4×4  N.o sa m.ai vrea altceva! Pe mine personal m.a scos din multe probleme 4×4  si Nu voi renunta Niciodata la el! Va dau un exemplu recent in Austria a fost zapada f. Mare si sa v

Am preluat masina astazi in jurul orei 15 si am facut primii 100 de km si e super,  a scos un consum de 5'9 pe ruta craiova bals slatina dus intors.....mergand bara la bara in orasul bals. Multa

UPDATE: Ieri 04.10.2018 am fost sunat ca masina este pe drum inspre dealer si aseara am primit masina. Stresul acordat atat VC-ului cat si a Dealerului a a functionat ca picatura chinezeasca. Pot spun

Posted Images

Salutare tuturor. Sunteți norocoși că ați luat așa repede mașina eu am așteptat 4 luni că să o i-au, înebunisem. Dar una peste alta sunt foarte mulțumit de mașină. O seară bună tuturor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Stef13 am gasit si eu brosura respectiva. Acolo apare rezervorul de Adblue ca are 14.4 litri, dar pe oferta primita de la dealerul din RO apare ca are 18 litri. (in brosura de pe site-ul RO nici macar nu apar motoarele cu Adblue)

Cat despre pretul unui litru, la o prima cautare pe google am gasit urmatorul site.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multi fac sau aduc solutii apoase de uree, dar nu toate-s standardizate ISO22241-3, deci nu m-as repezi la ce vad mai ieftin. Site-ul respectiv e al unui transportator. Solutia o aduc din Polonia, zic ei, insa nu dau nicio alta informatie (poze, caracteristici, certificari).

N-am reusit sa gasesc in brosura capacitate rezervor adblue 14.4 litri. In fine, 4-5 litri capacitate nu fac asa o mare diferenta cand ne raportam la un plin de adblue. Sase plinuri motorina inseamna 300 litri, carora le corespund 14-18 litri de adblue, deci ar veni un consum de 50-60 mililitri de adblue la 1 litru motorina. Daca se accepta un pret minim realist de 3.5 lei/litru de adblue certificat (cam atat e pretul la bidoane de 10 litri), ar rezulta un cost suplimentar de circa 20 bani la fiecare litru de motorina consumata. Ca "munca" in plus ar insemna de completat o data la fiecare circa 5500 km sau la mai putin daca media consumului de motorina e mai mare de 5,5%, cat considerasem eu. Nu m-as lasa pe seama avertizarii din bord fiindca la alte marci uneori nu se aprinde, alteori nu se mai stinge. Problema adevarata ar putea fi instalatia in sine, care-i destul de complexa.

Editat de Stef13
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
22 hours ago, Gavryel said:

Mi-am pus zilele astea niste accesorii, protectii aripi, si scuturi. Chestia e ca, la service Dacia m-am uitat sub ea si are cele 3 scuturi comandate dar cand am ajuns acasa si am deschis portbagajul am mai gasit un scut tot de tabla depozitat acolo. Am intrebat dealerul si a zis ca baietii au dat jos scutul cu care a venit initial masina si asta e cel din portbagaj. Eu stiam ca scutul cu care vine masina e de plastic. A pus cineva scuturi si a patit tot asa? Pe accesorii si manopera nicinu mi-a dat factura ceva, si nici nu a trecut in cartea service, a zis ca se trec doar reparatiile....

Iar pt dacia extenso mi-a facut contract pana la urma, a zis ca uitase ca am cumparat inca 2 ani garantie

poti sa imi spui ce scuturi ai comandat pentru masina si cat au costat? as vrea sa le pun si eu la dusterul meu pe cand o sa il primesc:D

19 hours ago, Marian30 said:

Salutare tuturor. Sunteți norocoși că ați luat așa repede mașina eu am așteptat 4 luni că să o i-au, înebunisem. Dar una peste alta sunt foarte mulțumit de mașină. O seară bună tuturor.

eu am facut comanda pe 11 iunie si inca nu am termen de livrare, deci clar sunt norocosi cei cu 2 luni de asteptare;)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@mihhay21 pachetul de protectie pt drumuri grele, cel cu 3 scuturi in jur de 1400 lei, aparatori noroi, 94x2, protectii laterale aripi pt senzor unghi mort aprox 850 lei si prag luminos cu sigla DUSTER pe treptele fata laterale aprox 360 lei total vreo 2870 lei piesele si am platit manopera 500 lei pt toate. Mult, putin?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...