Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 999
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cine a testat 4×4  N.o sa m.ai vrea altceva! Pe mine personal m.a scos din multe probleme 4×4  si Nu voi renunta Niciodata la el! Va dau un exemplu recent in Austria a fost zapada f. Mare si sa v

Am preluat masina astazi in jurul orei 15 si am facut primii 100 de km si e super,  a scos un consum de 5'9 pe ruta craiova bals slatina dus intors.....mergand bara la bara in orasul bals. Multa

UPDATE: Ieri 04.10.2018 am fost sunat ca masina este pe drum inspre dealer si aseara am primit masina. Stresul acordat atat VC-ului cat si a Dealerului a a functionat ca picatura chinezeasca. Pot spun

Posted Images

Buna seara,si bine v-am gasit.

Astazi am terminat actele, pentru noul duster, veriune 1,5 dci, 4x4, culoare alba,  prestige, cu  toate optiunile mai putin piele ,abia astept sa soseasca, termen de livrare jumatatea lui aprilie, dar poate si mai repede din spusele celui de la reprezentanta, comanda a fost facuta in ultima zi din ianuarie, masina va fi achizitionata prin leasing pe societate, discutand una alta cu rerezentantul de vanzari  am vorbit de motorul 1.6 16 v si mia comunicat sa nici nu ma gandesc la el, fara a intra in alte detalii,

Am sa anunt cand il voi primi!

Editat de Bogdan19
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am fost nehotarat intre motoarele de 90 si 110 dci. L-am ales pe cel din urma datorita cutiei de viteze cu 6 trepte plus ca am aflat ca pe motorul de 110 dci sunt injectoare Continental nu Siemens ca pe cel de 90CP. Diferenta era de 600 Euro adica 4% din valoare masinii.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Bogdan19 Nu ai intrebat de ce? (din curiozitate!)

@xxfiles Eu pe configuratorul Dacia, la sectiunea compara, am vazut ca ambele motorizari au cutie cu 6+1 trepte.

De injectoare nu am stiut, dar motorul de 90 CP se monteaza (se vinde foarte bine fara reclamatii din partea detinatorilor) si pe Logan.

Diferenta de bani, mai ales daca o raportez la pretul masinii, nu conteaza.

Eu prefer un motor care s-a vandut in numar mare in Romania (si nu au fost probleme cu el!). Mi se pare mai avantajos/convenabil pe termen lung cand motoul nu o sa se mai fabrice.

Diferenta de 19 CP nu cred ca este sesizabila, in conditii normale de utilizare. Am vazut ca majoritatea prefera in general varianta de motor mai puternica dar pe mine nu ma prea intereseaza performantele dinamice ale masinii.

Un motor mai putin puternic ma gandesc ca este solicitat un pic mai mult (nu cred ca se uzeaza mai repede dar cred totusi ca poate se incalzeste mai repede si functioneaza mai putin in regim subturat - desi aici conteaza mai mult cum se schimba vitezele).

Motorul de 1.5 stiu ca a fost produs dealungul vremii in mai multe variante de putere: de la 65 la 110 CP. Parca nu as alege varianta care furnizeaza puterea maxima. Imi dau seama ca sunt diferente constructive intre diferitele variante dar totusi...tot motorul acela este.

Mai e vorba si de turbina (am mai scis aici). La 90 CP avem geometrie fixa iar la 109 CP avem geometrie variabila.

In principiu (principiul meu!) un motor cu cat este mai simplu, cu atat mai bine.

Editat de abc
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mie consilierul de vanzari Dacia mi-a precizat diferenta dintre cele doua motorizari 90 vs 110  CP ,care au cutii de viteze cu 5 respectiv 6 trepte. Am stat o noapte am meditat si a doua zi am dat 600 Euro in plus pe versiunea cu 110CP. Azi am aflat ca in Germania se asteapta minim 4 luni la orice comanda Dacia. Mie si 2 luni si jumatate mi se pare mult.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Abc nu am intrebat deorece ma grabeam, si aveam timp limitat.

Cu prima ocazie cand trec pe acolo ma opresc si intreb.

Mentionez comanda a fost facuta la Redac craiova.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...