Sari la conținut

Postări Recomandate

Eu în luna august am fost abordat de Dacia respectiv de dealer (Meridian Nord) să mă grăbesc cu înmatricularea pentru a evita această situație. Pe d-voastră nu v-a sunat nimeni?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 999
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cine a testat 4×4  N.o sa m.ai vrea altceva! Pe mine personal m.a scos din multe probleme 4×4  si Nu voi renunta Niciodata la el! Va dau un exemplu recent in Austria a fost zapada f. Mare si sa v

Am preluat masina astazi in jurul orei 15 si am facut primii 100 de km si e super,  a scos un consum de 5'9 pe ruta craiova bals slatina dus intors.....mergand bara la bara in orasul bals. Multa

UPDATE: Ieri 04.10.2018 am fost sunat ca masina este pe drum inspre dealer si aseara am primit masina. Stresul acordat atat VC-ului cat si a Dealerului a a functionat ca picatura chinezeasca. Pot spun

Posted Images

Mie mi-a venit cartea mașinii pe 3 septembrie. Dealer-ul a spus ca nu vor fii probleme. Dar se pare ca sunt. Am dat un email la dacia . Sa vedem ce se mai întâmplă. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg de ce iti expira numerele in cateva zile? Autorizatia provizorie e valabila 90 zile. Eu am ridicat masina pe 19 iulie iar autorizatia era valabila pana la mijlocul lui octombrie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Problema nu cred ca este faptul ca ii expira numere rosii, ci ca nu poate inmatricula masina. Te-am intrebat cand ai cumparat masina (adica momentul la care se considera incheiata vanzarea) pentru ca incepand cu 01 septembrie nu mai aveau voie sa vanda maisni care nu erau omologate conform noului standard. Din pacate, la tine s-a intamplat o mare mizerie (cu intentie sau fara, nu are importanta). Cert este ca din punct de vedere legal ei au respectat normele. Din punct de vedere moral, (faptul ca nu aveai cum sa faci inmatricularea pana pe 30 august, este o alta discutie. Ai primit explicatii cu privire la faptul ca ti-a venit cartea masinii asa tarziu? Eu cred ca a existat acest delay tocmai pentru ca trebuia sa apara in carte ca masina este Euro6 conform noului standard.Toate masinile vandute dupa 30 august trebuie sa fie omologate conform noului standard. 

Editat de Romm3l
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Numere rosii am pe 30 de zile. Vânzarea ei a fost făcuta pe 14 august iar eu am ridicat-o pe 23. Problema e ca mă plimb de la inmatriculari la dealer (de la ana la caiafa) degeaba. Probabil voi mai putea scoate numere roșii da nu vreau. Ăsta de la inmatriculari mi-au luat banii pt inmatriculare deja. Pe mine mă oftica faptul ca am fost prostit și nu am fost anunțat înaintea cumpărării ce mă așteaptă ca Îți dai seama ca nu mai luam , mai asteaptam o luna și luam modelul nou. Am întrebat înainte sa o comand dacă vor fii probleme iar dealerul mi-a spus bineînțeles ca nu va fii nici un fel de problema.

Încep sa regret ca am ales dealerul din Constanța.  Pentru o mașină de pe stoc am stat o luna sa o ridic. Dacă nu se întârzia atât nu era nici o problema. Dar asta e românia , nu dai spaga nu primești nimic. 

Editat de Juliano
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...