Sari la conținut

Cain

Amotrizoare Mudster version 2. Preview and initial testing

Postări Recomandate

Salutare tuturor,

Tin sa impartasesc imagini cu noile amortizoare Mudster versiunea 2 dedicate arcurilor OEM. Momentan sunt in testare :) si probabil mai dureaza 1 saptamana pana termin de testat tot. Par undeva la jumatatea celor galbene ca rigiditate si putin peste OEM. Feedbackul va fi postat in topic la terminarea testelor - deci feel free to scroll. Sau keep an eye on Duster Trails (FB) pt progres zilnic.

19702276_10154566076431922_6288010311178725771_n.jpg

19748829_10154566076906922_52974319245909034_n.jpg

19702174_10154566076181922_3941815116621115148_n.jpg

19665637_10154566076296922_8300010923152393560_n.jpg

19665572_10154566076606922_3129925156964292307_n.jpg

19875400_10154566077066922_2794544475309507706_n.jpg

  • Like 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sunt cumva niste Bilstein B4 modificate (tub intarit si oala mutata mai sus)? Eu asa suspectez.

Bat la capat de cursa?

Daca da, prefer prima varianta.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa verific cu setul de arcuri de la Daniel Opran. Legat de bataie, cam cum anume s-ar manifesta? (*ca sa iti zic daca da sau nu)

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Cain bataia de amortizor se manifesta in capat de cursa a tijei. E un pocnet care de obicei apare pe extensie maxima rapida. De exemplu cand cobori cu viteza intr-un loc unde au frezat asfaltul ca sa puna unul nou, sau cand topai peste un speedbump cu viteza ceva mai mare. Ma mir ca nu ai simtit-o niciodata (poate nu ai stat destul cu amortizoare OEM...

Amortizoarele mele stock aveau bataie de capat de cursa pe extensie (cred ca era known issue - si asta intr-un loc in care cu aceeasi viteza cu Megane 2 nu aveam problema asta (deci era foarte usor sa ajungi la extensie maxima - dar na... benzinar, motor mai usor... nu stiu). Era unde se termina un drum de beton si incepea unul pietruit, cel cu piatra fiind la cca 3-4 cm mai jos decat cel betonat.

Daca se respecta arcurile recomandate nu ar trebui sa apara bataia de capat de cursa. Ideea e ca toate solutiile de lift cam vin cu arcuri mai tari, amortizoarele astea exact nisa asta de useri (care vor si lift dar si confort) o targeteaza.

 

PS. @cristic1982 - legat de model... @Mudster a facut specificatii custom si pentru astea. Poate sa iti spuna Costi ce anume s-a modificat si care a fost baza de pornire, insa nu cred ca a fost chiar B4...

Editat de Killer82

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am diesel si cand am pus arcuri H&R am pus si amortizoare Bilstein B4 si am acea bataie la capat de cursa.

Dupa culoare, cutie si setarea mai confortabila (conform celor spuse de @Cain) sunt aproape sigur ca baza (tubul si tija) amortizorului sunt de B4. Cele galbene sunt sigur pe baza de B6 (confirmat de cei de la mudster) cu modificarile pentru oala, prindere bieleta si ranforsari.

Oricum nu stau Bilstein sa faca tuburi de amortizoare custom pentru mudster si cei din rusia care mai vand acelasi produs, folosesc ce au in gama, altfel ar fi prea scumpe.

Momentan nu caut sa cumpar amortizoare, dar ma interesez, oricum cred ca o sa merg pe cele galbene de la mudster.

Editat de cristic1982

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
9 hours ago, Killer82 said:

@Cain bataia de amortizor se manifesta in capat de cursa a tijei. E un pocnet care de obicei apare pe extensie maxima rapida. De exemplu cand cobori cu viteza intr-un loc unde au frezat asfaltul ca sa puna unul nou, sau cand topai peste un speedbump cu viteza ceva mai mare. Ma mir ca nu ai simtit-o niciodata (poate nu ai stat destul cu amortizoare OEM...

Nu am stat mai mult de 2 luni pe amortizoarele OEM. Nu stiu daca e o bataie sau nu acum, imi e greu sa cred la cat sunt de comprimate arcurile pe un taler inalt ca mai bate arcul. Ce pot sa spun ca am simtit diferit fata de galbene e ca atunci cand merg cu viteza pe un drum judetean si loveste roata o denivelare are acum un mic dardait care nu era la cele galbene. Cand zic mic, spun si scurt. Oricum pana nu schimb arcurile nu pot sa zic definitv ca nu e de la mine...

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Cain, pana la urma cum ti se par comparativ cu cele vechi (galbene), sunt mai moi, mai confortabile (pe gropi, denivelari, etc.) ?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa raspund mai sistematic desii tot pe perceptii - se mai numeste si USER Experience :)chiar daca ignora unele realitati tehnice, ramane totusi foarte relevanta. Mai ales cand al doilea si al treilea user cam dau acelasi feedback iar primul user e designer&tester&manager&sales :)

Factorul anvelope:

Mudster Galbene cu BFG KO2 - tari pana la discomfort cu 2.0 ATM in offroad grohotis. Trebuiau coborate anvelopele in presiune pana la 1.7 ATM ca sa nu iti cada rinichii.

Mudster Galbene cu Coper AT3 - tari dar suportabile chiar si cu 2.2 ATM in offroad grohotis.

Mudster Galbele pe sosea - foarte placute, mai ales cu AT3-uri. Se aseza excelent in curbe, reactiona perfect la volan, oferea multa satisfactie pe asfalt.

############################

Mudstere Negre cu AT3uri - Un fel de saltea relaxa pe Grohotis la 2.2 ATM. Doar gropile sunt detectabile. Puntea fata coboara mai usor spre sol dar nu pana la pamant. Talerul sus opreste coborarea dupa o cursa de cam 10cm rapizi.

Mudster Negre pe sosea - seamana cu experienta pe OEM si nu par la 50% intarire fata de OEM cum spunea Costin. Masina se lasa traditional in curbe si la miscari bruste de volan sau slalom revine la trasaturile caracteristice. Daca inainte as fi evitat un pieton la viteza mare fara sres de balans, acum nu mai am siguranta ca pot revenii usor pe banda mea fara sa pierd controlul directiei. Poate nu voi pierde, insa feelingul dat de masina e ca il voi pierde. Nu cred ca e o idee buna sa inalti masina dar sa o lasi cu duritate amortizoare + arcuri aproape de OEM. Automat creste si balanganeala. NOTA - Dobinsonurile in varianta lui Calin mi s-au parut cu 35-40% mai tari decat Mudsterurile Negre.

Din punctul meu de vedere as recomanda Mudsterele Negre celor care circula corect, in limite legale, nu depasesc brusc, nu se incarca excesiv si isi doresc comfort maxim. Mudsterele Galbene cu niste anvelope AT pe 70 de tip Nokian Rotiiva/Cooper AT3 si cu arcuri noi OEM sunt ideale pt cei care conduc sportiv dar retin si un comportament decent in offroad. Singura problema e ca arcurile OEM se vor comprima si pierde 2cm inaltare destul de rapid.  

Cred ca aici (*video jos din weekend) se vede cel mai bine cat de comfortabile sunt in offroad - nota; ora si data sunt nesetate (*sectiunea finala e pe grohotis/drum piatra - observati cum nu se misca telefonul  care sta la unghi liber pe bord central sprijinit ca sa vad GPSul, pe amortizoarele galbene era zburat demult la viteza aia):

 

Editat de Cain
  • Like 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


×
×
  • Creează nouă...