Sari la conținut

Postări Recomandate

Merci de informatii, credeam ca este mai usor, la ce imi povestesti tu este destul de complicat de dus motorul la 110hp. Te mai intreb ceva(vad ca esti mai in cunostiinta de cauza) atunci el ce vrea sa-mi faca de fapt? El a spus ca este resoftare!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 96
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Daca vrei sa nu ajungi cu motorul in batista, ce ai spus aici se aplica si fara resoftare

Eu am facut resoftarea la DOK la scurt timp dupa ce am luat masina. Am facut de atunci 80.000 km si sunt foarte multumit. DOK este profesionist (poti citi si pe  forumlogan cate resoftari a facut acol

Nu se face trecerea de la 90 cp la 110 cp doar din soft. Sunt curios cati din cei care au "resoftat" au si masurat care sunt puterea si cuplul maxim si mai ales cum au masurat. Degeaba ii bagi mo

Posted Images

Depinde cu cine ai vorbit. Avand acces la softuri reno s-au apucat multi sa modifice calibrari (nu e softul in sine, ci doar parametrii lui), dar putini chiar stiu ce sa modifice si cum. Mai sunt si cativa care au cumparat reglaje de la persoane din vest care se ocupa de tuning-ul de uzina (tuning nu inseamna neaparat sa cresti puterea motorului, ci sa reglezi parametri motorului pentru ca acesta sa respecte normele in vigoare si caietele de sarcini interne ale constructorului) si care au facut reglaje pentru puteri mai mari. Poti sa imi dai numele pe pm si dezvoltam acolo.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Suna la numarul  0721.86.37.42 Alex ,ii spui ca suni din partea unui prieten comun din clubul alfaamore.Toate softurile oferite de ei poarta  semnatura domnului Kiss Lorand (Tuning-Chip Romania),deci nu cacaturi de softuri luate de pe CD/DVD-uri!

 

Editat de TheVolverine
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si domnul acesta, Kiss, pe ce baza le modifica? Are o masina sau un motor de test pentru fiecare versiune de motorizare pe care o face? Cum cuantifica impactul modificarilor si, mai ales, cum stie ce trebuie modificat. La renault/dacia pe motorul 1,5 dci de la EU05 incolo sunt cel putin 8500 de parametri. Acesti parametri interactioneaza intre ei pe baza unor scheme logice (numite si specificatii de soft) care intamplator sunt confidentiale. In plus denumirile folosite pentru acesti parametri nu indica direct si ce inseamna... Deci, de unde ar stii acest domn cu ce se mananca softul respectiv? 

In fine, fiecare face ce vrea cu banii lui.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, ce mi-ai zis-o...

Din ce vad scris pe acolo asta e inca un tepar care ia banii fraierilor ;).

Sincer am mai multa incredere in reglajele de pe DVD-uri facute de unii prin vest care stiu (majoritatea lucrand pe la bosch, fev, avl, chiar reno) decat in magicienii astia locali.

Sa faca el 105 cp din motorul de 1,5 dci de 85cp eu04... Ce gluma buna. Cum i-a masurat oare? Poate i-a numarat...

PS1. Reglajele pentru masina mea mi le-am facut singur, pe baza cunostintelor si experientei ca persoana care se ocupa oficial de punere la punct a reglajelor motor la in producator auto. Deci, fara sa fiu arogant, pot sa spun ca am mai multa pertinenta si experienta decat acesti ciuneri care iau banii credulilor.

PS2. Nu fac si nu vand resoftari (mai exact modificari de reglaje motor), deci nu ma intereseaza reclama.

Editat de cristic1982
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Tipul acela impreuna cu un altul din Bucuresti, nu mai dau nume ca vad ca se considera reclama,au resoftat cam tot ce inseamna masina marca Alfa Romeo in Romania.Deci de restul marcilor nu ma mai intereseaza cate or fi...asadar  tu sustii ca intreaga comunitate de fani Alfa Romeo din Romania suntem fraieri si am luat teapa?!?Eu cred ca tu nu sti ce vorbesti,sa nu mai amintesc de cum se face o resoftare!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...