Sari la conținut

Tutorial montaj scuturi & protectii fata-spate Dacia Duster


Postări Recomandate

pentru montare 8507 014 07R in tutorial apare o punga cu suruburi/ saibe si niste distantiere/pene - parca asa arata .

Am gasit piesa 8507 014 07R , insa a venit fara aceeste accesorii de montaj .

Au astia la service - mi-au zis ca ei nu vand acest scut - , sau daca stie cineva cum si de unde pot sa le iau .

Intrebarea e valabila si pentru aparatorile de noroi , nici astea nu au venit cu accesorii de montaj .

Se vand separat ? ceva coduri ?

Multumesc.

Acest scut... nu este un scut! Este o masca de plastic care se aplica peste bara! Punga de suruburi ar trebui sa fie... dar, daca nu e, nu e nici un capat de tara. Se gasesc oriunde caci nu sunt ceva special. Problema este ca trebuie sa tai cu un cutter bara pentru fixa la partea de sus.

Sfatul meu este sa nu pui pe masina chestia asta... se zgarie/sparge mult mai usor si se vede (zgariata) mult mai rau decat bara neagra.

La aparatorile de noroi, toate suruburile sunt deja montate pe masina. Se desfac si se remonteaza dupa ce se pune aparatoarea

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 21
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Tutoriale montaj scuturi / protectii Dacia Duster.     -scut fata aluminiu - 7589 030 88R - pret ~ 295 EUR -protectie fata - 6207 282 55R - pret ? -protectie spate - 8507 014 07R - pret ?  

Acest scut... nu este un scut! Este o masca de plastic care se aplica peste bara! Punga de suruburi ar trebui sa fie... dar, daca nu e, nu e nici un capat de tara. Se gasesc oriunde caci nu sunt ceva

@Killer82 pune-l cum scrie acolo la carte ca sigur cine a scris tutorialul ala a facut si niste teste, asteptam poze.De curiozitate am intrebat si eu la un dealer si DA se gaseste

Posted Images

  • 2 years later...

Ati putea va rog sa comentati cu un sfat mai de actualitate - dintre cei care ati montat scutul de aluminiu de origine...

1. am citit ce s-a sugerat pana acum si voi pastra scutul original de tabla (motor + cutie) in forma sa nativa de prindere

2. distantierele originale (sun 4 de metal, 2 mai lungi in fata si 2 mai scurte in spate - nu am apucat sa le masor inca) - mai merita sa fie scurtate? daca DA, care ar fi dimensiunea optima? (mentionez ca nu am pack look - asa ca nu am plastice argintii de demontat, as vrea sa se aseze cat mai bine pe bara de plastic din fata)

3. ce fel de pasta sa pun pe filet la surubele mari din fata - pt ca nu o am cea de origine indicata in manual)

4. orice alte sugestii sunt binevenite

 

Va multumesc anticipat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am montat scut,dar intentionez,parerea mea de nepriceput:eu asi monta distantierel originale si asi pastra scutul de otel,la un impact mai serios,primul scut preia socul,fiind la o anumita distanta de scutul de otel ar trebuii sa fie foarte deformat in momentul cand va lovi si scutul de otel,dar din acest moment cred ca e un mare avantaj scutul de otel,daca cel de aluminiu a fost deja intins pana la scutul de otel,aici prea si atenuiaza si el socul,dar deja la aceasta deformare avand distantierele montate,scutul de aluminiu se va deforma mai greu,fiind deja intins la maxim,deci cred ca va proteja mai mult,oarerea mea de necunoscator.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ptr.litere papate,intelegi tu ce am scris,parerea mea daca lipesc sau apropii scutul de aluminiu de cel de otel,protectia scade,cu cat este distanta mai mare de la primul scut pana la cel de-al doilea,impactul va fi absorbit si atenuat de primul scut.parerea mea,daca ar fi lipite s-ar deforma primul absorbind o cantitate prea mica din soc si o redistribuie in urmatorul scut

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Killer82 pune-l cum scrie acolo la carte ca sigur cine a scris tutorialul ala a facut si niste teste, asteptam poze.De curiozitate am intrebat si eu la un dealer si DA se gaseste :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Desigur, tutorialul e cel de la producator. Mai zicea ceva si @melcu pe undeva de scurtat distantierele daca bine retin. Dar incep sa fiu convins ca are sens sa le las la marimea standard :)

Just a double check...

Mulțumesc pt raspunsuri!

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Presupunand ca indicatia de consum mediu e corecta, da, e usor de facut calculul, dar l-am prins ca afiseaza eronat cu ~ 0.7L/100km x 500km => 3,5 L eroare. Intrebarea se referea insa la o informatie utila cum as putea din diagnoza(mai exact pe unde sa caut) sa afisez aceasta informatie mult mai utila pt. mine decat consum instant.
    • @Stef13, daca iti mai amintesti, care din setarile de Clock le-ai folosit: - Clock displayed from CAN / RTC OFF - Clock displayed / Not Set / RTC ON - Clock displayed and Set / RTC ON Multumesc! Legat de resetare Oil change si Service Time, la Duster 2 , 2023, merge exact cum scrie in manual, folosind butoanele de pe volan, contact pus, motor oprit.
    • Traseu Bucuresti-Suceava (445 km) am avut consum 9.6 si costul a fost de 140 ron. Am mers mereu cu putin peste limita de viteza peste tot pe unde am prins. Imi pare rau ca nu am retinut viteza medie... Recomand acest site pentru a va calcula consumul: https://gps-online.webshow.ro/calculator-consum.html
    • Mai poti vedea si numarul de kilometri parcursi de la ultimul reset. Prin urmare, faci o impartire simpla si ai aflat ce te intereseaza.
    • Pt. ca se pare ca e mai simplu din butoane... "Duster2 (also Sandero3/Logan3/Jogger?): On the Duster2, all parameters are in the speedometer (Cluster_L1_L2) under Ecrans Configuration, Conf Entretien. As with Gen. 2, you can set eight values: interval and remaining days/km for both oil changes (Vidange) and maintenance (Révision). Resetting the counters to their initial values is more complicated (select the Oil drain reset or Service reset function from the RoutineIdentifierList and execute the routine using the Oil DRAIN RESET Exec button. It seems to be easier to reset the values in the on-board computer menu." Sursa
×
×
  • Creează nouă...