Sari la conținut

Tutorial montaj senzori parcare Dacia Duster


Postări Recomandate

azi am reusit sa montez senzorii electromagnetici. Poze nu am facut caci am fost extrem de entuziasmat cu montajul si am uitat :). Oricum mare lucru nu e de vazut in poze.

Operatiunea a decurs in felul urmator:

- pe forum este un fisier odf cu tutorial montare senzori parcare (acesta se refera la ph1 nu ph2) - ca si diferente, sub bara suruburile la ph2 nu sunt T30, sunt T20 iar demontarea din lateral nu e doar prin tragere ! Mare atentie ca era sa rup o ureche.

- am demontat ambele stopuri;

- am desfacut toate suruburile sus, jos si zona aripi

- am inceput sa trag in lateral capetele barei unde trebuie folosita o unealta din plastic (eu nu am avut si am folosit o surubelnita imbracata in carpa sa nu zgarie) cu care se impinge fiecare <picior> de plastic care tin in urechile de pe spoiler (3 pe stanga, 3 pe dreapta)

- dupa ce am dat jos bara operatiunea de a monta senzorii electromagnetici a durat fix 5 minute si anume, acestia sunt sub forma unei panglici cu banda adeziva. Am observat pe interiorul barei semnele unde trebuie montati senzorii clasici. Banda am lipit-o dintr-o parte in alta (inclusiv lateralele) la 1 cm deasupra semnelor de senzori. Peste aceasta banda am suplimentat cu o banda lata cu un adeziv foarte puternic pe ea, nu dau nume, tinand cont ca mufa bandei-senzor sa fie la terminatia barei in partea dreapta caci am cuplat-o la stopul dr spate;

- am gaurit cu un spiral de 8 mm capacul pvc de sub cric pentru a trece in portbagaj firul catre calculatorul senzorilor;

- montat inapoi bara;

- montat inapoi stopurile;

- am identificat care este firul de marsarier si cu o mufa rapida m-am intepat in acest fir si am dat semnal de + pentru senzori, acelasi lucru l-am facut si cu firul de masa - in care m-am intepat la fel cu masa senzorilor. [+ senzori = rosu, - (masa) senzori = negru/rosu]

- am asigurat buzzerul in zona cricului, dreapta sus, langa partea superioara a stopului cu difuzorul spre portbagaj, exact in zona in care masina prezinta o zona de aerisire acolo, se aude foarte clar si destul de tare.

- am verificat functionarea in momentul cuplarii marsarierului - se aude un bip apoi sistemul intra in stand by. 

Functionarea observata: bip ....... bip ........bip - la cca 35-40 cm; bip.bip.bip - la cca 15 cm, apoi biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip la circa 5 cm (atentie, distanta de 5 cm este de la carligul de remorcare). Eu ma declar extrem de multumit. M-am jucat dand cu spatele de vreo 20 de ori. Senzorii de fiecare data au functionat in aceeasi parametrii, nu au dat erori sau alarme false.

Pentru cine vrea sa monteze asa ceva vin in ajutor cu precizarea culorilor firelor de la stopul dreata spate, pe care eu nu am gasit-o pe nicaieri:

Mov - marsarier

Negru gros - masa

Alb/negru – semnalizare dreapta

Roz gros – stop frana

Albastru - pozitie

 

  • Like 1
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...
  • Răspunsuri 20
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Tutorial montaj senzori parcare spate pt Dacia Duster.   -kit senzori parcare - 2844 757 53R - pret ~ 190 EUR   tutorial_montaj_senzori_parcare_Dacia_Duster.pdf

azi am reusit sa montez senzorii electromagnetici. Poze nu am facut caci am fost extrem de entuziasmat cu montajul si am uitat :). Oricum mare lucru nu e de vazut in poze. Operatiunea a decurs in

daca este cineva din Arad / Timisoara care doreste senzori de parcare. il pot ajuta eu atat cu montaj cat si cu senzori de parcare in 6 culori (alb, negru, rosu, albastru inchis, argintiu, gri). daca

Posted Images

Salut. Ati incercat, sau cunoasteti, produsul asta? Credeti ca se merita?

Mi se pare destul de interesant, mai ales ca poti avea si ecran la camera, in oglinda.

https://www.okazii.ro/senzori-de-parcare-pni-p05-cu-afisaj-in-oglinda-si-camera-de-mers-inapoi-a192251389#forum

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 6 months later...
La ‎11‎/‎18‎/‎2017 la 3:30 PM, Shaq a spus:

azi am reusit sa montez senzorii electromagnetici. Poze nu am facut caci am fost extrem de entuziasmat cu montajul si am uitat :). Oricum mare lucru nu e de vazut in poze.

Operatiunea a decurs in felul urmator:

- pe forum este un fisier odf cu tutorial montare senzori parcare (acesta se refera la ph1 nu ph2) - ca si diferente, sub bara suruburile la ph2 nu sunt T30, sunt T20 iar demontarea din lateral nu e doar prin tragere ! Mare atentie ca era sa rup o ureche.

- am demontat ambele stopuri;

- am desfacut toate suruburile sus, jos si zona aripi

- am inceput sa trag in lateral capetele barei unde trebuie folosita o unealta din plastic (eu nu am avut si am folosit o surubelnita imbracata in carpa sa nu zgarie) cu care se impinge fiecare <picior> de plastic care tin in urechile de pe spoiler (3 pe stanga, 3 pe dreapta)

- dupa ce am dat jos bara operatiunea de a monta senzorii electromagnetici a durat fix 5 minute si anume, acestia sunt sub forma unei panglici cu banda adeziva. Am observat pe interiorul barei semnele unde trebuie montati senzorii clasici. Banda am lipit-o dintr-o parte in alta (inclusiv lateralele) la 1 cm deasupra semnelor de senzori. Peste aceasta banda am suplimentat cu o banda lata cu un adeziv foarte puternic pe ea, nu dau nume, tinand cont ca mufa bandei-senzor sa fie la terminatia barei in partea dreapta caci am cuplat-o la stopul dr spate;

- am gaurit cu un spiral de 8 mm capacul pvc de sub cric pentru a trece in portbagaj firul catre calculatorul senzorilor;

- montat inapoi bara;

- montat inapoi stopurile;

- am identificat care este firul de marsarier si cu o mufa rapida m-am intepat in acest fir si am dat semnal de + pentru senzori, acelasi lucru l-am facut si cu firul de masa - in care m-am intepat la fel cu masa senzorilor. [+ senzori = rosu, - (masa) senzori = negru/rosu]

- am asigurat buzzerul in zona cricului, dreapta sus, langa partea superioara a stopului cu difuzorul spre portbagaj, exact in zona in care masina prezinta o zona de aerisire acolo, se aude foarte clar si destul de tare.

- am verificat functionarea in momentul cuplarii marsarierului - se aude un bip apoi sistemul intra in stand by. 

Functionarea observata: bip ....... bip ........bip - la cca 35-40 cm; bip.bip.bip - la cca 15 cm, apoi biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip la circa 5 cm (atentie, distanta de 5 cm este de la carligul de remorcare). Eu ma declar extrem de multumit. M-am jucat dand cu spatele de vreo 20 de ori. Senzorii de fiecare data au functionat in aceeasi parametrii, nu au dat erori sau alarme false.

Pentru cine vrea sa monteze asa ceva vin in ajutor cu precizarea culorilor firelor de la stopul dreata spate, pe care eu nu am gasit-o pe nicaieri:

Mov - marsarier

Negru gros - masa

Alb/negru – semnalizare dreapta

Roz gros – stop frana

Albastru - pozitie

 

Salutare!

Poti furniza ceva detalii despre achizitia ta si un feedback legat de folosirea acestor senzori? Multumesc!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

achizitia a fost de pe _ _ X.ro, am achitat undeva la 60 de lei. Montajul cam am mai spus extrem de facil. Ca si functionare, fara probleme si fara erori pana in acest moment. Ma declar extrem de multumit de acestia.  Isi fac treaba foarte bine. Si inca un mare plus: pentru cei care au carlig de remorcare, cum am si eu, nu are nicio pb cu acesta intrucat la fiecare alimentare a modului (deci inroducere in marsarierre) banda electromagnetica creeaza camp comun cu tot ce este fix pe masina.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...