Sari la conținut

Vreau Un Duster. Nou.


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 70
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

ca idee...   am trecut azi prin zăpadă ca să intru pe locuri de parcare neocupate ( necurățate și blocate de acea zăpadă care rămâne când trece lama să curețe strada...) cu 4x2 nu prea am reușit .

Partea de injectoare și pompa injecție e rezolvata de prin 2012 sigur pe diesel. Nu se mai folosește sistem Delphi, este Siemens, respectiv Continental. Despre turbina nu știu de probleme, doar poves

4x4! motorul diesel este foarte fiabil. Deasemenea ai mentionat zapada pana la genunchi... un Duster 4x4 OEM face fata la zapada pana la genunchi (*poza atasata). Daca ai anvelope bune si late de iarn

Posted Images

Cred ca orice dealer iti poate spune.

Din ce imi amintesc a fost cam asa:

  • Duster Ph1: din 2010 pana in Oct-Nov 2013;
  • Duster Ph2: din Nov 2013 pana acum, cam Noiembrie 2017;
  • Duster Ph3 (sau Duster 2, sa zicem) : de acum in colo
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

"Dozatorul" de uree va fi distractie, vom aveam AdBlue in ceva timp pe Duster dCi, pentru a-l face mai curat si compatibil cu normele in vigoare.

 

Eu personal aspir la un 1.6 4WD, am mers cu un Ph2 la munca si este distractiv, iar cutia nu pare atat de scurta ca la diesel, probabil o sa zic pas la garantia masinii si o sa-i pun gaz la scurt timp, pe urma urmand Mudster conversion.

 

Am auzit si eu de 1.3 TCe, dar va costa cat 1.2? Nu vreau diesel, tinand cont ca astia sunt pusi pe rele in ceea ce priveste aceste motoare.

 

Am mers cu 1.2 TCe pe Kadjar manual, foarte elastic motorul si placut, dar costul la conversie la GPL este ucigator, plus sansele sa dezvolte o buba in timp care nu mai face obiectul garantie. Desi Torque a postat acum ceva timp un tabel la care arata codul de motor la 1.2 TCe de pe Ph3, fiind diferit de Ph2.

Editat de connectorxp
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Adblue nu vom avea pe HJD, avem deja.

H5F(1,2TCe) probabil va fi înlocuit și pe HJD cu H5H(1,3 TCe, probabil fără hibele H5F) după lansarea Clio V

VIN-ul noului Duster începe cu VF1HJDxxxxxxxxxxxx, VF1=Renault, UU1=Dacia

Editat de t0rquemada
  • Like 2
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Vorbeste te rog in limbaj normal, este prea tehnica descrierea pe coduri :)

 

Parca citesc o prognoza meteo  acolo...

LROP 042130Z 25004KT 230V290 2800 MIFG BR NSC 02/01 Q1009 R88/29//95 BECMG 1500 BR

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Esti pe forum Duster, te informezi despre Duster, ar fi trebuit să știi până acum:

H5F = codul motorului 1,2TCe

H5H = codul noului motor 1,3TCe

X79 sau H79 = Duster I ph1 și ph2

XJD sau HJD = Duster ph3 ăsta proaspăt lansat

VIN serie de șasiu

LROP = Bucharest Henri Coanda International Airport

Editat de t0rquemada
  • Like 2
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din afirmatia colegului @t0rquemada eu inteleg ca in cele din urma Renault a recunoscut problema de fiabiliate a motorului 1.2 Tce pe care nu au reusit se pare sa o rezolve si au trecut la un nou motor, acest 1.3 Tce. Ar fi bine sa fie introdus si pe gama Dacia pentru ca ar asigura in continuare reputatia de masina ieftina si fiabila pe care si-a construit-o in ultimii ani. Intrebare pentru @t0rquemada : Sunt sanse sa vedem anul asta pe Duster acest nou motoras :-) ?

Editat de andrei_s
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak locked this topic
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...