Sari la conținut

Raliul Zapezii, Cavnic Jud. Maramures


Postări Recomandate

Dragi colegi.

post-300-14823190533736_thumb.jpg

Evenimentul, ajuns la cea de-a saptea editie, Raliul Zapezii Cavnic, la solicitarea adresata organizatorilor poate avea, prin bunavointa Asociatia Club Sportiv Dakar Romania, si o categorie dedicata Duster!

Noi, Asociatia Club Duster, va invitam pe cei interesati sa va exprimati dorinta de participare si sa va alaturati noua celor care dorim sa luam parte la acest eveniment.

Pentru a face, conform regulamentului o categorie speviala Duster trebuie sa fim minim 5 masini... dintr-un total maxim de 40 de masini

Regulamentul concursului este mai jos

post-300-14823192577567_thumb.jpg

post-300-14823192682031_thumb.jpg

 

Revin in scurt timp cu detalii

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cei 400lei/auto, ce acopera ? Doar taxa? Mai sunt alte cheltuieli, gen asigurare pe eveniment, licente, altele ?

Echiparea masinii nu e clara, pt. mine. Asa stoc cu ITP sau cu ceva in plus, ca de ex. : a 2-a roata de rezerva, stingator de incendii de un anumit tip, altele ?

Grad de dificultate: scazut, mediu, avansat ? Adica daca merg in plimbare revin cu auto intreg sau cu oportunitati de service?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Raspuns (primit telefonic de la organizator):

Taxa de 400 de ron/masina, este o taxa care acopera toate cheltuielile pentru desfasurarea evenimentului!

Nu exista costuri suplimentare cu licente, asigurari sau altceva!

Parcurgerea traseului nu implica nici un risc, daca participantul nu-si asuma riscuri in spiritul concursului.

Traseul este (conform si regulamentului) pe un drum cu asfalt dar, la aceasta ora este acoperit complet cu zapada si gheata

Parcurgerea traseului se poate face cu orice fel de masina indiferent de echipare!

Echiparea standard a masinii este suficienta din punctul de vedere al dotarilor

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc!

Inca ceva, am citit inca o data info din poze si nu zice nimic daca ai voie sau nu cu lanturi, zice doar de cuie si fara cuie.

O data, un neamt mi-a zis ca ... tot ce nu e interzis ... e permis :) (vorbeam de semne de circulatie si parcari la marginea padurilor).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Raspuns oficial, primit de la organizator, referitor la utilizarea lanturilor este, asa cum am banuit si... asa cum se aplica in toate concursurile de profil, "NU sunt permise lanturile! De aceea s-au si spart categoriile pe cu cuie/fara cuie".

Ca si informatie suplimentara, am inteles ca sunt, deja, doua echipaje de Duster, din zona, care si-au anuntat intentia de participare

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...