Sari la conținut

Volan Logan 2 Ph2 Pe Duster Ph2


Postări Recomandate

1 hour ago, t0rquemada said:

1. Nu, nu se poate, dpdv siguranță e la fel de sigură modificarea ca direcția unei căruțe... să mai zic de airbag (pungă și capsă gândite pentru altă mașină).

@Tiby, nu e de joaca cu asta, Duster-ul are alte coordonate de fixare (ma refer la coordonatele 3D) ale centurii de siguranta, alte coordonate de fixare ale volanului, alt scaun cu alta pozitie, implicit in caz de accident deplasarea pieptului in directia de mers a masinii si a bazinului vor fi cu totul altele fata de Logan. Acum ia in calcul ca generatorul de gaz (capsa pirotehnica) a airbagului din volanul Dusterlui este altul, mai puternic pentru ca perna din Duster trebuie sa umple o distanta mai mare. Ai idee ce poti sa patesti in caz de declansare a airbag-ului?

Ce vrei sa faci nu doar ca e tiganie dar e si ilegal pentru ca nu degeaba masina a fost omologata cu un volan si tu vrei acum sa ii pui altul care arata "cam la fel" dar care e cu totul alt subansamblu.

Sunt inginer proiectant de centuri de siguranta, tot la noi in birou sunt si colegii mei ce proiecteaza volanele, nu vorbesc doar sa ma aflu in treaba dar ma rog, decizia iti apartine.

Editat de Kidu
  • Like 2
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 44
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

A ajuns si volanul . Si uite asa i-am luat-o inainte lui teriaksun

Deocamdata avem doar claxonul functional

Trebuie schimbat: -volan de X52 ph2 -airbag volan de X52 ph2 -spiră pentru X52 ph2 -alt bloc de lumini, deX52 ph2 sau X79 ph2 de RUsia

Posted Images

Ati mai vazut tuning plug&play? N-ar mai fi tuning, nu? Sau sa o numim imbunatatiri!

Eu am intrebat daca stie cineva cum pot rezolva cu trecerea firelor de la noile butoane spre coloana volanului (spira), iar voi imi dezbateti forme geometrice pe aici... in loc sa imi spuneti care bloc de manete ar merge folosit, daca stiti.  Asai romanu, in loc sa ajute cu o solutie, te f...e...

Mersi oricum pentru grijile manifestate.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

OK, fara suparare, chiar este un forum de oameni faini insa dupa reactia asta marlaneasca imi dau seama ca ne pierdem vremea cu tine pentru ca pentru tine conceptul de SIGURANTA ti-e complet strain.

Tunning? Daca asta e tunning... Vezi sa nu-i pui si "pleoape" din banda izolatoare.
Hai bafta si sa nu te vedem cu cervicala rupta-n doua.

  • Like 2
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca mergi pe sistemul "cine nu e cu mine e impotriva mea", nu o sa ajungi departe...

Oamenii deja ti-au explicat cu argumente insa tu nu accepti ideile si ai ajuns sa numesti "tiuning" modificarea unui element de siguranta. Asta spune destule.

Pana la urma fiecare face ce vrea cu timpul si banii lui insa nu inteleg atitudinea asta.

  • Like 2
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...