Sari la conținut

Duster Ph2 Laureate 1.6 16V 114 Cp 4X2 E6


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 112
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare tuturor!   Dupa o asteptare care parea fara sfarsit, ieri am intrat in posesia noii masini :frantics: :hyper: - Duster Ph2 1.6 16V 114 CP 4X2 E6. Asteptarea a parut foarte lunga, mai ale

Trece vara, a trecut si concediul. Si cum concediu fara plimbari nu se poate, am alergat putin masinuta prin tara - un total de 1400 km cu un consum mediu, afisat de CB, de 7.0%. Am inceput cu Mo

Gata cu primii 10.000 km. S-a intamplat azi dimineata, pe Calea Grivitei

Posted Images

Salutare din nou !

 

Revin cu cateva informatii despre Duster-erul din dotare - dupa 3 zile de frecus prin oras, sambata am facut prima iesire pe ruta Bucuresti - Targoviste pana in Gura Ocnitei (via Racari pt cunoscatori). Distanta totala : aprox 180 km.

Am plecat sambata dimineata pe la ora 09:30, din Bucuresti. Foarte aglomerata Calea Chitilei, Chitila, dar si : Tartasesti, Baldana. Pline de camioane, carute, oameni care traversau. Deci un mod de conducere cu multe franari, opriri, "mestecat" in cutia de viteze.

Ca si viteze : in afara localitatilor cam 90km/h, in doua-trei cazuri dus pana la 100km/h. In localitati : 50 - 65 km/h. La intoarcere - acelasi lucru. Fara ECO, fara aer conditionat.

Durata drumului : 1.5 ore (putin mai putin la intors).

 

Mi-a placut cum se conduce masina, senzatie placuta de garda mai inalta. Dupa 1.5 ore de condus, nicio durere de spate sau altundeva.

Mi-a placut cum este etajata cutia de viteze : in localitati, la 2000 rot/min si treapta a 4-a de viteza, ai deja o viteza spre 70 km/h, deci nu ai nevoie de mai mult. Masina ramane putin turata. Sa mergi cu 50km/h poti fara nicio problema chiar cu treapta a 3a, la fel, fara sa turezi motorul.

Daca ai treapta a 5-a, deja pe la 2500 - 2700 rot/min ai aproape 100km/h. Din nou, pe mare parte din drumurile noastre nu ai nevoie de mai mult, nu este nevoie sa turezi motorul.

Etajarea cutiei de viteze pare "gandita" pentru drumurile patriei.

 

Legat de consum, desi nu am decat 250 de km, din care aprox 180 in afara, m-a surprins placut un lucru:

- plecasem din Bucuresti cu un consum mediu, afisat de CB, de 13.5 % (din nou, irelevant pt ca masina e prea noua). Dar, cand am ajuns la destinatie, consumul mediu aratat de CB era de 9.3%;

- la intors, fara sa resetez nimic legat de consum, in fata blocului, acasa, consumul era un frumos 8.0 %.

=> aceste lucruri ma fac sa ma gandesc ca de fapt, in afara, consumul nu este unul rau (avand in vedere si aerodinamia masinii etc)

 

Ce nu mi-a placut totusi (ca da, sunt si lucruri care nu mi-au placut):

- aerul conditionat : pare foarte anemic. Adica l-am pornit, de proba, afara fiind cam 20 grade, si dat la maxim de rece abia se simtea. L-am lasat putin, nu am reusit sa-l fac sa ma inghete. Nu stiu cum va fi vara, pe un 35 grade (Stiu ca s-a mai scris despre asta, voi verifica). Fordul pe care l-am avut (benzina, 1400, din 2007) la maxim de rece parea ca-ti ingheata mana la nivelul gurilor de ventilatie. Si se simtea rece in locurile din fata foarte repede de la pornire.

- tot legat de AC, nu am inteles de ce butonul de aer cindition are doar 3 pozitii (cercurile albastre) pentru rece, si mult mai multe pentru cald. In general, si asta la mai multe modele de masini, este cam 50 - 50 (jumatate din pozitii pentru rece, jumatate pentru cald);

 

Sper sa fie de ajutor aceste informatii si altor posesori de Duster benzinar.

 

Voi continua postarile de fiecare data cand am informatii noi si (potential) utile.

post-4323-0-52112200-1475481369_thumb.png

post-4323-0-11637100-1475481372_thumb.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@vladionut, la viteze enumerate de tine intr-adevar e oarecum decent consumul... mai stai un pic sa treci de rodaj si sa o iei pe la 13-140 pe autostrada :)

 

@capone, nu mai bine discutam de posibilitati de a inlocui compresorul pe un topic dedicat de probleme AC (aici sau aici) sau sa cream unul nou? pt ca aici avem topicul unui coleg care abia are masina de 250 km... ma indoiesc ca o sa se apuce sa-si schimbe compresorul in viitorul apropiat...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@vladionut, la viteze enumerate de tine intr-adevar e oarecum decent consumul... mai stai un pic sa treci de rodaj si sa o iei pe la 13-140 pe autostrada :)

 

 

Sunt convins ca pe autostrada incepe sa pape mult. Mai ales ca dupa 130km/h consumul deja creste exponential. Dar, norocul meu ca nu fac drumuri multe pe autostrazi :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Aerul condiționat este asemănător si la duster-ul meu (același motor insa 4x4) insa sincer eu sunt mulțumit de cum și-a făcut treaba vara asta si la temperaturi de 38 °C.

Sa îți spun si de ce, la serviciu avem mașini cu aer condiționat manual care răcesc foarte foarte tare. La drum era super bine nu simțeam ca totusi era prea rece. Dac mai luam pe cineva "din drum" imi spunea ca e rece tare in masina insa eu nu imi dadeam seama, asa ca reușeam sa răcesc ca lumea in fiecare an, pana am renunțat la aerul condiționat.

La duster în schimb, am mers mai toată vara cu aerul conditionat la viteza 2, si a fost super bine si nimeni nu a avut de suferit nici macar copii. Pt mine a fost ideal.

Editat de nindesign
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...