Sari la conținut

Bucse Bara Anti Ruliu - Anti Roll Bar Bushes - Uzate - Inlocuire Cu Unele Heavy Duty


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 63
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Diametrul interior pare sa fie de 18mm conform codului de produs:   http://www.autodoc.c...metzger/8032800   546114237R   Aici link pt produs: https://www.powerfle...sh 18mm/55.html   Cost: 18

Daca discutam de aceste bucse nu vb de offtopic, asa ca va rog sa va exprimati. Vesbas din ce stiu eu parca bateau acele bucse si atunci cand ai cumparat masina. Acum dupa ce le-ai schimbat, la 20k km

Chiar daca sunt mai dure, Powerflex sustine ca rata de absoritie a socurilor se pastreaza fata de bucsele OEM, cel putin asa inteleg eu de aici:   POWERFLEX for prolonged tyre life.With the technolo

Posted Images

E zgomotul vechi dar acum mai des si clar, si nu am facut decat sa schimb bucsele... sa fie mai stransa bara de torsiune si sa loveasca si mai des acum? dar in ce... faza e ca e destul de greu de nimerit, iti trebuie drumul perfect cu un ritm anume de denivelari si viteza perfecta sa il apuce cloncaneala... par a fi sunete de tije metal lejere care nu sunt prea derajate una de alta, nu se lovesc cu sete ci usor trepidat.

 

O sa verific Sambata tot ce ati scris voi. Amortizoarele sunt noi apropo (insa flansele sunt vechi - la cati kilometrii se schimba?), imi e greu sa cred sa fie de la ele... poate e intradevar din flanse pt ca zgomotul pare sub geam. Intrebarea 2 fiind ce anume pe traseu e deranjat mai rau de bucse mai noi, mai stranse si rigide.

 

Logica care indica flansele cu rulmentul lor:

 

Denivelari mici ritmice = incarcare redusa pe arc, miscare mica verfticala

Bucse noi stranse tare = zgomot mai clar, stres mai mare pe zona de zgomot

Rolul barei de torsiune = neclar pt mine dar probabil generator de sacadatie in denivelari mici

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu este bara de torsiune, asa ceva am eu la Feroza si tine loc de arcuri.

Este bara stabilizatoare care logic stabilizeaza masina si Feroza are dar eu merg fara sau pe la alte masini bara se face decuplabila odata intrat in teren decuplezi bara si masina flexeaza mai bine.Nu e cazul la Duster pentru ca este montata altfel.

Zgomotul...acel tacanit hmmm placuele de frana au sigurante din acelea metalice?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Merci de info. A trecut ceva timp din liceu cand citeam de placere in internat manualul negru de 1310 :)

Sunt mult prea antifonat ca sa fie de la placute, pt ca zgomotul e prea aproape si curat. O sa schimb flansele fata daca nu sunt acoperite cumva de garantie

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt maniac cu zgomotele, aud orice nimic,uneori insa este greu sa iti dai seama de unde vine. Eu mai fac paranteze si compar Dusterul cu alte masini pentru a se intelege ce si cum, asa ca sa nu fie cu suparare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

http://www.tutoriale...-amortizor.html

 

cred ca am recunoscut sunetul la minutul 02:53 in filmulet... fiind telescoapele mai lungi si flansele vechi si zgomotul mai clar dupa bucsele noi de undeva de dupa geam, poate ele sunt... Am decis sa le schimb - btw am inteles ca flansele nu sunt acoperite de garantie.

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Este o regula, intaresti undeva automat slabesti altceva.Odata ce montezi arcuri mai tari, amortizoare mai rigide etc etc risti sa se uzeze mai repede piesa care este in stransa legatura cu cealalta piesa.Eu as vedea kitul de suspensie fata cu tot cu acea flansa, rulmet si ce mai este pe acolo.

Iar fac o paranteza, am stat pe langa baietii care coborau Daciile 1310 le intareau amortizoarele pe la Buzau, schimbau motoare si cutii de viteza, toate astea se faceau cu modificari complicate, in cazul montarii de amortizoare rigide automat se intarea si oala amortizorului.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...