Sari la conținut

Bucse Bara Anti Ruliu - Anti Roll Bar Bushes - Uzate - Inlocuire Cu Unele Heavy Duty


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 63
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Diametrul interior pare sa fie de 18mm conform codului de produs:   http://www.autodoc.c...metzger/8032800   546114237R   Aici link pt produs: https://www.powerfle...sh 18mm/55.html   Cost: 18

Daca discutam de aceste bucse nu vb de offtopic, asa ca va rog sa va exprimati. Vesbas din ce stiu eu parca bateau acele bucse si atunci cand ai cumparat masina. Acum dupa ce le-ai schimbat, la 20k km

Chiar daca sunt mai dure, Powerflex sustine ca rata de absoritie a socurilor se pastreaza fata de bucsele OEM, cel putin asa inteleg eu de aici:   POWERFLEX for prolonged tyre life.With the technolo

Posted Images

Gata - le-am schimbat pe garantie. Cele noi sunt alea cu "mucegai" :) erau sigilate - asa sunt protejate. Deasemenea se dau cu o vaselina speciala - am intrebat cu ce vasilina le da si am vazut ca o returneaza fiind folosita doar la bucse. Admin daca nu ai comandat poti sa ma scoti din lista. Daca ai comandat platesc. Thx

post-4805-0-74440500-1474630857_thumb.jpg

post-4805-0-91741100-1474631193_thumb.jpg

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu am comandat ca nu mi-a raspuns dealerul local, sa imi spui isi mie unde ai schimbat bucsele (la ce dealer) si daca au strambat din nas cand le-ai zis ca ai un troncanit.... sau mai bine zis cum ai pus problema..

 

Deasemenea, cum e acum? se mai aud zgomote?

 

Merci anticipat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La AutoNesti, i-am ales pt ca au mecanici acolo vechi de 20 ani, chiar si mecanici la 60 ani varsta, pot sa imi fac modificari la masina care sa nu afecteze garantia, nu sunt scumpi, sunt experti la geometrie roti cu masina inaltata, sunt oficial service Dacia si mai se ocupa si de multimarca. Pt orice problema de garantie se ridica dosar la fabrica cu masina prezenta dimineata Luni-Vineri. Bucsele sau montat pe loc... tubulatura de turbina urmeaza sa vina.

 

Nu pot sa zic ca am tratament special la garantie, de ex: nu am reusit sa schimb amortizoarele de haion care ruginisera. Dar problemele cunoscute Dacia de garantie nu ar trebui sa iti ridice probleme.

 

Sorin se ocupa de garantii iar Dan e extraordinar la receptie, zii ca ai aceeasi problema ca si pe dusterul MUD. In rest esti baiat mare si traim in Romania...

 

PS. Nu am mai auzit sunetele dupa

PPS. M-am intalnit si cu un coleg nou de froum cu Duster albastru Ph1 (KKK)... i-am aratat city mudsterul si a zis ca vrea si el carenaj portbagaj, antifonare nigrin si chedere usi :) Daca vede postul asta sa dea un semn caci am fugit la munca si nu i-am luat numele.

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Update Negativ. Poate de la vremea rece mi-a revenit iarasi zgomotul... am mers in seara asta pe niste drumuri cu placi de beton, si a inceput din nou cloncaneala aia de 2 metale usoare care se ating din cand in cand la denivelari repetate mici la 60...80 KM/h (*la alte viteze nu se aud). Faza e ca daca o apuca cloncaneala parca o tine si mai mult chiar si dupa aia in zone de asfalt drept chiar cu foarte mici denivelari. Ce sa fie... se aude mai clar parca? Sau am eu auzenii... Si eu sunt antifonat mai mult ca oricine (antifonare aditionala sub bord, pe carenaj si aripa). Am incercat sa invart de volan in timpul zgomotului, nu disparea complet dar era greu de nimerit momentul pt ca bocanelile metalice sunt scurte. Plus eu am bucsele noi noute... de ce se aude mai clar si mai des? Sa aiba bucsele o toleranta de miscare mai mica si sa loveasca ce lovea mai tare unde lovea si inainte? Hmmm... o sa iau la ciocanit toata zona rotilor aia pana gasesc zgomotul. Sau vibreaza altceva... cand apropii urechea de bord se aude de parca e dupa geam... sa fie de la zona stergatoare... ca tot ploua le-am lasat sa mearga insa nu a disparut zgomotul. Revenind la asfalt... acum se auzea si cand eu il credeam asfalt lin... si in mod clar nu erau socuri in caroserie ca sa bocane ceva in bord sau la stergatoare. Zgomotul e ca si cand lovesti doua tije de otel intre ele groase de 6-8mm, e un zunet de metale usoare care lovesc in contact usor scurt si trepidat.

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...