Sari la conținut

Turmalinul Meu


Postări Recomandate

 

 

- la parcari, cand invart volanul pe loc, are o bucata din cursa cand tremura volanul, de parca s-ar roade 2 bucati de cauciuc. Ma gandesc ca poate acum la inceput or fi niste elemente care trebuie sa se aseze cum trebuie.

Asa se manifesta si la mine.O fi din cauza anvelopelor..

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 67
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salut!   Intr-un final, dupa (relativ) multa asteptare si umblat pe la banci, am intrat in posesia noului meu Duster O sa las pozele sa vorbeasca mai mult, dar, pe scurt, am urmatoarea configuratie

Salutare,   Tocmai m-am intors de pe drum, de data asta si cu un pic de soft off-road (poze mai jos). Am ajuns la 1250 km, asa ca week-end-ul viitor o sa ies din rodaj Din pacate n-am mai putut urc

Niste poze mai recente: in week-end-ul trecut am mers la Durau, unde a nins mai ceva ca in decembrie. Mai avem putin si-l asteptam pe Mos Craciun:)   Planul era sa mergem cu cele 2 Hil

Posted Images

@MBM: am verificat inainte sa plec din Iasi si aveam 2,2, in conditiile in care mersesem un pic si era cald afara. Pe usa scrie ca trebuie 2,1, dar teoretic se face presiunea "la rece", deci eram OK.

O sa tin sub observatie si o sa arunc o intrebare si la dealer, cand merg sa ridic cartea de identitate.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Stopurile de frână se aprind doar la... frână. Deci, la "cruise control" daca deccelerezi din buton (reduci viteza de croazieră) nu iti va aprinde stopurile de frână.

 

Frana de motor care intervine la deccelerare Cruise Control e similara cu actiunea ta de a lua piciorul de pe acceleratie, doar ca pare mai brutala pentru ca o face calculatorul de injectie, nu tu :) încearcă ca la 100 km/h sa iei direct si brusc pociodul de pe acceleratie - nu va fi similar?

 

Problema e a celui care sta in spatele tau si nu tine distanta.

 

(feelingul nu e la fel si la mărirea vitezei de croaziera, si anume ca accelerează mai brutal?... e din cauza ca nu faci tu din pedala cum esti obisnuit)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am fost dimineata la OMV si am facut plinul (pana sus, cat a incaput). Am pus 45,23 litri, in conditiile in care computerul de bord imi zicea ca am consumat 42 de litri. Asadar, 3 litri diferenta. e bine de stiut pe viitor, ca eu ma ghidam dupa CB si ziceam ca mai am suficient. De acum o sa fiu mai circumspect si pe la 40 de litri consumati pe CB o sa caut o benzinarie sa-i fac plinul :)

Consumul "plin la plin" a iesit 6,05% pe 750 km (150 urban si restul in afara).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Killer82: sincer, mi s-a parut ca la cruise control decelereaza mai tare decat la frana de motor. Am mers fara CC in treapta a 6-a si am ridicat piciorul de pe acceleratie la 110 km/h pe drum drept: masina a inceput sa incetineasca, dar relativ incet (in genul 7-8 secunde pana al 100 km/h). De la aceeasi viteza pe CC daca dau pe "-" pana la 100 km/h imi pare mai brusca franarea, ca si cum n-ar fi doar frana de motor.

Bineinteles, feeling-ul e subiectiv si nici n-am cum sa replic perfect conditiile testului in cele 2 cazuri. Cel mai probabil e asa cum ai zis tu si partea psihologica in care nu controlez eu franarea (respectiv acceleratia) cu CC isi spune cuvantul.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, cand iei piciorul de pe pedala cred ca nu taie instant injectia. Mai degraba e similar cu faza cand taie injectia daca treci de turatia de varf...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...